Ja Marije dat heb ik ook... HEb nu wat menstruatieachtige krampjes, niet pijnlijk ofzo maar toch. En idd steeds maar denken zou dit dan het begin zijn? Irritant!
@ Berna, ik kan me voorstellen dat je een beetje de zenuwen hebt hoor! Vooral nu we hier lezen hoe snel het kan gaan allemaal! Ik had vanmorgen vlak na het opstaan ineens vrij hevige buikkrampen en ook onder de douche gingen ze niet echt weg, werd er een beetje misselijk van. Maar helaas, het zette niet door! Frustrerend he? @ Anneliesje, Oohhhh meid spannend joh! Ik hoop dat het een beetje op wil schieten, nog meer hoop ik dat je je kleintje al in je armen hebt natuurlijk! We horen het vast gauw genoeg! Volgens mij is iedereen het een beetje zat vanavond want ik vind het erg rustig hier! De beeb is nu behoorlijk rustig en ik voel me niet echt lekker. Last van mijn maag en een vaag gevoel van misselijkheid, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. Ik neem zo even een warme douche en trek lekker mn pyamaatje aan. Hoop dat ik zo nog even wat kan lezen hier, vind het toch wel erg fijn hoor, zo kletsen en meelezen met de dames hier! Het voelt toch als een steun in de rug!
inbraak ik ben een van de laatste dec mama's die nog moet bevallen ik wilde jullie even succes wensen met de laatste loodjes en duim voor jullie dat jullie niet overtijd gaan uitbraak
irritant zeg! dit is pas bij mij voor het eest hoor daarvoor voelde ik helemaal niks nog.. afwachten maar
inderdaad! we zijn gewoon nog over van de 'oud en nieuw' moeders! (Zit nog na te lachen van mijn vraag aan jou...)
tja beter lachen dan huilen toch ga nu lekker in bad misschien helpt dat succes allemaal groetjes Inge dec mama
Ik heb alleen af en toe 3 of 4 krampen onderin en dan is het weer over...dus voor mij gevoel ben ik echt nog niet bezig.
Inge, jij ook succes he ik hoop dat je snel gaat bevallen, jij bent het vast wel zat! Hier ook Idols aan het kijken.
Zo, ben ik ook weer even.... Net lekker even een warme douche genomen! Wat knapt een mens daar van op zeg! Even wachten op manlief want als die thuis is gaan we nog even lekker een shoarmaatje eten, hmmm! En als die knoflook onze beeb niet naar buiten jaagt dan weet ik het ook niet meer haha!
Hier ook veel knoflook op, dus laat maar komen die kleine! Vanavond ook wat krampjes gehad, maar stelt verder weinig voor. Hm, Berna, wacht maar tot dat vliegtuig geland is.... Little Hope, nog gecondoleerd meid, 31, brrrr, veelste jong Ben zo benieuwd naar Anneliesje....
Ik zit ook Idols te kijken in mn eentje. Meneer Lex aan het werk, bah nie gezellig. Stiekum hoopt hij ook dat het vanavond begint bij mij LOL kan ie eerder naar huis... Kreeg het ineens op mn heupen, ik het beladvies even doorgelezen en even gecheckt of ik echt alles in het kraampakket heb zitten wat ik ook volgens de vk nodig heb. Maar gelukkig alles is compleet Kan ik weer gerust slapen. Was ff bang dat ik iets had bij moeten kopen en dat lukt nu natuulk even niet in het weekend. Waar een mens zich al druk om kan maken zeg... Vanmiddag liepen we in de Action kwamen bekenden tegen. Zegt hij wat een buik, weet je zeker dat er 1 inzit. Naja zeg terwijl iedereen echt iedereen inclusief vk roept dat ik zo'n bescheiden buikje heb.... Die vent spoort nie hoor Weet zeker niet meer hoe het eruit ziet als een vrouw op t laatst loopt.
Oei berna hoop toch dat het nog een beetje doorzet..miss vannacht als je naar bed gaat ofzo...zie je ook vaak he...Maar ik wil met je meedoen dan! Bij jou ook nog niks sterretjes..vind je het niet vervelend? Ben vandaag echt 20 x gebeld, op het laatst was ik een beetje kribbig denk ik aan de tel. maar word er zo gek van! pech hoor, moeten ze maar snappen, een vriendin van me die zei ik zie je zo weinig, hij moet er maar snel uitkomen hoor, want ik heb ook weer wat aandacht nodig! ik heb maar snel opgehangen daarna, weet wel dat ze het lollig bedoelde maar ik dacht bij mezelf zoek het uit met je aandacht! hahaha Ik heb eigenlijk nergens meer last van nu...zo vreemd..Alleen dat ie nu echt redelijk actief is...terwijl ik hem de hele dag bijna niet gevoeld heb...snap er niks meer van haha Ben nu ook alleen, vriend weg de nacht in Zo heb ik fflekker weer geklaagd bij jullie sorry hoor! hihi
missme, klaag maar raak hoor, die telefoontjes worden wel irritant he! hier nemen ze ook allemaal de telefoon heel gehaast op als wij bellen, zo komisch! Berna, je ouders komen vannacht weer terug he, lekker hoor, dan kan je baby ook komen, zou wel een stunt zijn hoor als je morgen direct bevalt, hahaha. Lexie, das ook een vreselijke opmerking over je buik, zou ook zoiets hebben van, nou ja! Mamalou, lekker een shoarmaatje met knoflook! al jaren niet gehad denk ik, wij nemen soms kebab, vind ik ook erg lekker. Ik heb net een eitje gehad met rookvlees erom heen en wat wortels opgeknabbeld.