Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo meiden, het blijft hier rommelen he!
    Zo spannend voor iedereen!

Hier is het vanavond ook onrustig. Eerst Rinaldo die het trouwboekje en de paspoorten opeens ging zoeken en toen kreeg ik mega krampen, in mijn benen en in mijn buik. Zakte wel even af, maar is nu weer opgekomen. Geen weeen nog hoor, maar misschien is het een voorteken. De baby is wel weer erg beweeglijk, echt veel meer dan de laatste dagen.
    Ik heb wel steeds gezegd dat ik op zondag ga bevallen, maar dacht meer aan volgende week, haha! (niet dat ik niet wil hoor, ik zit juist te popelen...)
    Ik kom straks nog wel even terug!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jee spannend hier he
    mijn krampen trekken door naar mijn rug maar ze houden niet lang aan... ik weet het niet.. ben iig blij dat ik wat voel...
    ga zo lekker boven het vervolg van idols kijken en zorg iig dat alles beneden een beetje netjes is hihi

3. Writer

Writer Niet meer actief

guppie komop meis je mag ook :D duim dat voor je zal beginnen

hier baby nog steeds rustig , wel af en toe bewegen maar het nog steeds niet als week geleden , nou ja hij beweegt nu alsof hij mij wil geruststellen ofzo :)

4. Niet meer actief

Spannend Guppie!

Missme, lekker klagen hoor! Geen problemen mee....

Lexie, iedereen heeft ook altijd een mening he over de buikjes, de een vindt 'm huge, de ander klein.
    Lekker laten l*llen zou ik zeggen ;)

Ik heb weer een buikfotootje in m'n album geplaatst 8)

Ik ga zo lekker een roze koek eten, lekker toepasselijk en zoet, mjammie :p

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh Berna zal je net zien, heb je de halve zwangerschap zoveel last van je rug gehad, zou je ook nog rugweeen krijgen. Dat gun ik je echt niet hoor!

6. Niet meer actief

Oeh berna ben wel benieuwd hoor! Spannend! zou idd wel heel grappig zijn als je morgen bevalt haha...maar ik zou zoooooooooooo jaloers zijn hihi

7. Niet meer actief

Marieke, onze buiken lijken echt op elkaar, alleen heb ik echt wel strepen gekregen nu!

8. Niet meer actief

Mooi buikie hoor!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    lief van je guppie, ben wel bang dat ik juist rugweeën krijg omdat het een zwakke plek is van mij. Mijn vriendin had ook rugweeën en ik vroeg hoe het voelde... ze zei alsof je rug uitelkaar getrokken wordt.. hmm dat voel ik al 3 maanden dus veel erger kan bijna niet denk ik dan hahah maar het zal nog wel veel heftiger worden...

Nou mijn ouders zitten in de lucht bleeh ik ben zo bang voor vliegen zit de vlucht de hele tijd te volgen haha

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooie buik!

ik heb ook veel strepen ineens op mijn buik.. sinds 3 of 4 weken pas.. gelukkig zitten ze onder mijn navel dus hoop dat het in bikini van de zomer niet opvalt

ooo beeb is druk hier jeetje zeg!

11. Niet meer actief

Bij mij zijn de striemen ook pas sinds een paar weken erin geschoten berna! en dat terwijl ik wel zo trouw smeerde! maar ook onder mijn navel..
    En denk dat het in de lucht zit, die van mij is ook niet te stoppen op het moment..
    hoe lang moeten je ouders vliegen?

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    4,5 uur als het goed is komen ze om 2 uur vannacht aan op schiphol... aangezien ik elke nacht ook wakker wordt rond dat tijdstip zal ik wel ff stiekem op teletekst kijken haha

ik heb ook trouw gesmeerd.. en blijf smeren om de schade proberen te beperken

13. Niet meer actief

Blijf ook smeren maar weet niet of het nog uitmaakt

En niet teveel stressen he over die vliegreis...is ook niet goed :)

14. Niet meer actief

Tnx! Op mijn buikje nog geen strepen (klop het af) wel veel aderen te zien, ben nogal een blekescheet ;)

Grappig he Anita, het valt mij ook iedere keer op!
    Balen van je strepen :(

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee doe ik ook niet haha

16. Niet meer actief

ik heb ook ff nieuwe foto erop gezet!

17. Niet meer actief

Lijken idd wel op mekaar ja!
    Mooie buikjes hoor...nog ffjes!:)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, een prachtige buik heb je zeg!

Anita, ook al zo'n mooie buik! Ik vind dat je helemaal niet veel straie hebt hoor, dat zei jij toch over jezelf?

Hier zijn de krampjes weer afgezakt. Het zal wel weer loos alarm geweest zijn...
    Ik ga nog even Idols kijken!

19. Niet meer actief

guppie, wil je de kleurenfoto zien ;)?
    (daar zie je wel veel striae op, op mijn site zie je die ook)

20. Niet meer actief

Ik heb ben&Jerry ijs! na dat verhaal van gisteren moest en zou ik ook ijs hebben vandaag hahaha

Deel Deze Pagina