hoi hoi. ff zeiken hoor. voel me zo beroerd bleh overgeven, misselijk. hebben jullie dat ook? iedereen heeft goede bedoeling en wil helpen maar je hebt er zo weinig aan. sorry hoor. veel liefs Annika
Ook hier benauwd en warm. Dacht vanmiddag dat ik met dienbladen en al om zou vallen, pffffffffffffff. En dit is nog maar het begin, we moeten heel de zomer nog! Ach, wat gaat dat gaat en anders doen we het maar wat rustiger aan! Het onweert hier al wel wat, nog geen druppels, maar die kunnen elk moment komen!
ik heb heerlijk airco in huis dus van de hitte niet veel last Ik woon op een bungelow park en het zwembad zit hier om de hoek.. Misselijk ben ik alleen sóchtends eventjes maar ik heb niks te klagen! als het zo de hele zwangerschap gaat kan ik er wel 10 krijgen haha Liefs, Geraldine
Hallo allemaal, Hier rond schiphol is het flink aan het onweren en regenen.Er waait een koeler windje dus even alles lekker tegen elkaar open gezet. Ik heb vooral in de avond last van misselijkheid.Heb dan trek in mijn warme maaltijd maar na twee happen moet ik er weer mee stoppen.Gelukkig hoef ik niet te spugen. Zijn er trouwens al mensen die over een naam voor hun kindje hebben nagedacht? groetjes Jo
ik heb er wel over nagedacht, en de namen staan ook al vast heb trouwens ook mijn echo in mn album gezet
hoi hoi. ben nog niet echt bezig geweest met namen we willen eerst weten wat het word hier gaat het gelukkig beter wat een uitkomst emesafene veel liefs Annika
hoihoi little hope wat fijn een goeie echo. over moeheid en bloedneuzen kan ik ook meepraten. de namen staan bij ons al vast. groetjes
jaren geleden hebben wij een aantal namen opgeschreven voor zowel een jongen als eenmeisje waaruit we zouden gaan kiezen. In de tussentijd verhuisd (5jr geleden) en nu totaal clueless wat betreft de ligplaats van dat briefje Als het nog steeds die namen moeten zijn vinden we het briefje vast binnenkort terug en anders kijken we opnieuw wat we mooi vinden. Voorletters liggen wel vast als het een jongen wordt.
Hoi kletskouzen! Ik heb geloof ik een half uur bij zitten lezen! Marieke mooi hoor die website van je! Ik hoop dat het niet te veel gedoe voor je wordt om het bij te houden... Marij, wij hebben ook al een kindje, een zoontje van 1,5. Superleuk! Het wordt elke dag leuker vind ik zelf. De beginperiode vond ik best heftig zelf, hij werd met 34 weken geboren dus prematuur. Dat was best even schrikken en wennen. Maar het is zo'n schatje en ik ben supertrots op hem! Hij is lekker aan het kletsen en ik lach me rot af en toe als hij weer iets grappigs zegt. Over babynamen.... Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik een heel sterk voorgevoel dat het een meisje zou worden. Ik had ook al 2 dagen na de positieve test gedroomd dat het een meisje was en ze had ook al een naam in mijn droom... Toen ik dat tegen mijn man zei vond hij het ook gelijk een leuke naam. Werd het toch mooi een eigenwijs jochie! Dus de meisjesnaam staat eigenlijk nog steeds wat mij betreft! Jongensnaam staat nog niet vast maar ik heb wel wat ideetjes...
annika ik heb dat ook hoor, soms wordt ik echt chaggie van mezelf. Van alle kwaaltjes vind ik de misselijkheid nog het vervelendst. Ik heb ze volgens mij allemaal; - misselijk - overgeven - duizelig - moe - brandend maagzuur - kan niet tegen geurtjes - obstipatie Of mis ik er nog eentje? Moeheid wordt wel aanzienlijk minder. Dit is al de 2e avond dat ik nog "laat" wakker ben. Niet dat ik het heel erg vind hoor, voel me wel lekker zwanger!
namen hebben we nog niet vastliggen trouwens. Vind het zo vervelend als er een kindje geboren wordt met die naam. Ik wil dan weer een andere. We hadden al wel een geboortekaartje, maar gisteren kregen we er één in die stijl door de bus. Was in dezelfde stijl als onze trouwkaart.
wij hebben ook al namen maar idd als ik die naam vaak hoor wil ik de naam ook nog kunnen veranderen. ik wil ook graag weten wat het wordt maar de naam zullen wij pas bij de geboorte vertellen.moet toch een verrassing blijven. ik heb ook erg veel last van de hitte.mijn mannetje is zo lief geweest om een airco te halen.zetten we lekker op de slaapkamer daar is het t warmste verder heb ik overal al ventilatoren aan staan. een geboortekaartje willen we graag zelf maken in de stijl van het kamertje maar hoe dat moet.... ik moet wel zeggen dat het veel prettiger leest zonder onze lange lijst. het is wel dat er vandaag vreselijk veel geschreven is.duurde ff eer ik bijgelezen was en ben het nu alweer kwijt meiden met een goeie echo...geniet er lekker van.het is zo wonderlijk dat een klein mensje in je buik leeft.echt een wonder liefs kristy
Hallo, wij hebben heerlijk tapas gegeten met vrienden vanavond, jammie Nu heeft het even geregend en waait het lekker ff door. Een jongensnaam weten wij al jaren, meisjesnaam nog niet echt. Blijft een bizar idee dat ik zwanger ben, misschien ook omdat ik bijna geen klachten heb (klop het af).... Zal blij zijn als ik de echo heb dinsdagavond en het hopelijk wat tastbaarder wordt. Vind het zo spannend
Wat heerlijk weer.... ik ben al vanaf 3 uur klaarwakker. Grrrrr. Ken de hele programmering van Animal Planet al uit mijn hoofd! IK word echt gek van de tintelingen in mijn armen, even kijken of ik iets met andere kussen kan doen! Namen liggen al aardig vast bij ons. Meisjesnaam hebben wij een goede tweede optie voor, en de vraag is alleen nog of wij die als tweede naam gaan nemen. Onze andere dochter heeft gewoon 1 naam en eigenlijk wil ik geen onderscheid maken tussen de twee kids. Dussss... nog even de tijd om over na te denken! Geboortekaartje weten we ook al, bij toeval gevonden en dat moet hem gewoon worden! Hey Marieke wij hebben ook didnsdagavond de echo, lachen. Gisteren evne weer een pogign gedaan om zelf wat te echoen op het werk bij ons, maar het is nog zo mini allemaal en wij missen dan toch de handigheid van een ervaren echografist. Maar we dachen wel wat rond zien te zwemmen. Dinsdag weten we meer! Spannend! Ha Guppie, leuk om te lezen dat geurtjes ook in jouw lijstje voorkomt! Ik heb deze kwaal nu beiden zwangerschappen en kan echt verbaasd zijn over welke geuren bij mij tot kokhalzen leiden! Meiden ik ga weer even liggen, het wordt alweer licht buiten!
Ik weet trouwens niet of ik het geslacht al wil weten. Vorige keer wist ik het en dat was wel oke daar ik ervan overtuigd was dat ik een jongen zou krijgen! Kon ik nu even omschakelen naar het meisjes idee. Maar ik had tijdens de bevalling ook wel zo iets van....mmm jammer dat het geen verrassing meer is. Dus dat in het achterhoofd weet ik het nog niet! Nu ga ik echt weer evn liggen hoor!
goeiemorgen meiden, beetje goeie nacht gehad? gaan jullie vandaag nog iets leuks doen of dit weekend? vandaag is het een feestdag in harderwijk,aaltjesdag ofzo... nou daar gaan wij dus heen,ben benieuwd. hoop dat het lekker weer wordt,niet te warm in ieder geval maar ook geen regen. kreeg gisteren een babykamer aangeboden maar de meubels hebben we al.mijn vriendin kon meteen al zien dat ik zwanger ben! heb altijd een platte buik en die is nu toch echt weg bij mijn zoontje ben ik ruim 30kg aangekomen dus alles zet nu sneller uit. liefs kristy