*inbraak* Hoi Berna, Succes meid! Ben ontzettend benieuwd naar jullie knulletje! Liefs Wendy oktober mama! *uitbraak*
Anneliesje en man: Gefeliciteerd met jullie Amber. Leuke naam! Mss79, veel succes nog (hopelijk is jullie kindje er al!) Joyce, Wat een mooi kindje zeg. Hmm. Hier ook wat vreemds. Ik ging vanochtend met de hond maar eens een flink stuk lopen in het bos. Laatste stukje naar huis is onze pup altijd aangelijnd, maar toen ik dat wou doen kwam er net een andere hond aan. Weg hond.. hahaha. Die stond dus mooi met een herder te vozen. In ieder geval, toen ik haar weer te pakken had, had ik in 1 keer mijn broek vol. (zo'n nat, kleverig gevoel) Het was zeker geen urine, maar ik weet niet zo goed of het nu afscheiding is of dat misschien toch mijn vliezen gebroken zijn. Het kindje ligt nl. al helemaal vast in mijn bekken, dus dat schijnt dan als stop te werken. Iemand enig idee hoe ik erachter kom? (behalve ruiken dan)
anneliesje, gefeliciteerd met jullie dochter!! Berna, wat zielig voor je hond zeg! arm beestje, ik hoop dat ie snel opknapt. Guus (ons hondje) zijn verkoudheid is trouwens alweer over, gelukkig! En je ouders zijn er weer he, dus baby, kom er maar uit!
Pfff ik ben maar s begonnen om de douche nog eens een grote beurt te geven...miss dat het helpt? hihi
Hmm. Bedankt voor de reacties. MOet meteen het ziekenhuis bellen aangezien ik medisch ben. Ik kijk het nog wel heel even aan, en als ik straks weer een nat maandverbandje heb, bel ik even.
Ik ga denk ik voor de variatie maar eens nestelen.... Alles boven even stofzuigen ofzo 8) Mijn katertje komt net thuis en heeft alweer iets aan z'n rechterachterpoot. Hij loopt mank Hij is ook zo'n wildebrasje....
ik heb vanochtend mijn buikspieren in een reflex heel hard aangespannen, stond onder de douche en kwam tegen de kraan aan die heel heet werd! nu heb ik een spierpijn, tjongejonge... auwwie...
Anneliesje gefeliciteerd met jullie Amber Das inderdaad wel heftig 4 cm in een uur.. maar dan ben je er ook maar van af? Beter dan de gemiddelde 1cm per uur haha! Mariekepieke.. balen van je katertje.. hier ook een echte ravotter .. ik hou mijn hart vast als ik die weer in een hoge boom zie heen en weer waaien Hier weer wat rustig. Nog steeds druk op de onderug.. maar das een constante "pijn". Ben wel weer druk met schoonmaken.. MIjn huis is zo'n bende.. het drijft me tot huilens toe (zijn gister met verbouwing klaargekomen.. dus moet nu nog vloertegels 2x dweilen om 't voeg spul van de tegels af te krijgen.. en dan kan er spul heen.. ik ben nog lannnnng niet klaar......... boehoeeeeeeeeeeeeee..
oh das ook lekker anitadejong, wat lief..die van mij ligt nog ff te maffen denk ik, heeft nachtdienst gehad.. En het is ook echt zo'n nesteldag vinden jullie niet? hier schijnt het zonnetje lekker ff alles open zetten..en dan na een uur helemaal kapot zijn haha En wat zielig marieke! heeft ie gevochten?
mss79: je vliezen gebroken, spannend! Joyce: echt een mooi mannetje hoor! Roy zag de foto en zei meteen: die lijkt op Joyce! Ik zie het nooit zo goed, maar hij zei meteen dat ie de ogen van jou heeft! Berna: ik zweet mn bed ook echt uit de laatste dagen, weet niet wat dat is... De hond op de bank gekotst... bah! En dan ook nog op de bank, zo lastig schoonmaken! Zijn je ouders goed aangekomen? Nu mag beeb komen! lizab: als je vliezen zijn gebroken, blijf je ook wel wat vruchtwater verliezen toch? kristy: hoe is het met jou? kyrillis: voegspul van de tegels afkrijgen is zo'n rotwerk! Zo ik heb alles bijgelezen... Was gisteren wel grappig met de hond trouwens. Gisteren was de eerste keer dat ie een baby zag en hij reageerde op ieder geluidje... Vooral als ie ging huilen wilde ie er meteen naar toe. Dat is nog even wennen voor hem!
zo badje was lekker! heb wel raar gevoel in mijn buik maar dat kan ook gewoon zenuwen zijn.. moet maar afleiding zoeken. Ik ga vanmiddag proberen een stukje wandelen Liza ik denk ook dat als het vruchtwater is je nog wel meer zal verliezen.. succes Marieke zielig voor je katje hopen dat het snel over is! OUders zijn goed aangekomen ja. Maar beeb trekt zich er nog niks van aan geloof ik hihi
Zo spannend weer allemaal zeg! Miss79 gebroken vliezen, Lizab ook misschien? (gewoon bellen hoor als je twijfelt!) En natuurlijk Anneliesje, gefeliciteerd met jullie dochter Amber! We horen graag de verhalen maar neem de tijd! Berna, spreek je beeb nog eens ernstig toe dat het nu toch tijd is! Misschien helpt het.... Pff wat gaat het hier hard nu zeg. lk heb verbazend goed geslapen vannacht. Mijn verkoudheid is grotendeels over en dat scheelt echt een stuk! Maar ik ben en blijf doodmoe. Zou liefst de hele dag in bed liggen. Verder nog geen enkel teken zoals sommigen van jullie wel hebben, slijmverlies, krampjes of wat dan ook. Dus waarschijnlijk duurt het nog wel even! O ja Moppie, al iets van een begin van een bevalling? Of wordt het morgen toch de inleiding? Ben benieuwd hoor! Succes in ieder geval!
ff denken heb heel wat gelezen maar Joyce en Arjan, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet lekker van jullie mannetje. Juni, ook jullie gefeliciteerd met jullie dochter Hazel Annelies, ook gefeliciteerd met jullie dochter Amber. berna, hoop dat het ff gaat door zetten bij je hoor, en dat het ook gaat beginnen bij de andere meiden die al overtijd lopen. bij wie waren de vliezen gebroken, ben het ff kwijt, maare succes.... was San ook niet bezig? en iemand al wat van suuzje gehoord? voor de rest ben ik het ff kwijt. lag vannacht laat op bed...we waren naar de kantine want ze hadden kroegenvoetbaltoernooi.wel gezellig maar vermoeiend. Anita, jouw banner liep een dag achter of niet? tenminste vanacht stond er 1 dag en nu 2. Heb gedroomd dat ik op visite was bij jullie, heel leuk en de kleine was ook geboren! Dus wie weet.... nou ik ga....
Hoi! Ik heb het spannend gemaakt, maar baby zit er nog. Het waren niet mijn vliezen, maar door het drukken van de baby ben ik tijdelijk wat incontinent.... Marije: je verliest meestal geen sloten vruchtwater tegelijk, maar volgens de vk voelt het als een kraantje dat open staat. Linda: hoe is het geboortebord geworden? Busybusy, Annelies, geraldine en joyce: gefeliciteerd! Berna: hoe gaat het nu met je hond? Liza: gewoon voor de zekerheid laten checken. Beter teveel bellen als te weinig nietwaar! De nieuwe pc is er nog niet, vandaar dat ik zo weinig langskom. Onze oude pc is zo traag...... Geboortegewicht van onze uk is door de vk geschat op 4150 gr en de lengte 50 cm bij 40 weken. Ik ga lekker met manlief bankhangen. Morgen moet ie weer werken (hij was 2 weken vrij). Vind ik niet zo leuk..... Morgenmiddag naar de markt en de winkels met de buuv. Fijne dag allemaal! ps Ik begin nu toch wel wat op te zien tegen de bevalling. Aan de ene kant kan ik niet wachten om onze uk te knuffelen, maar het bevallen zelf bezorgtt me toch best wel angst/spanning. Hoe zien jullie dit?