Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hey san, dus nog niks! gelukkig zit ie nog ff warm bij je dan he!En ik zie ook op hoor tegen de bevalling! ben super zenuwachtig ervoor, bij elk pijntje krijg ik al de kriebels...je weet ook niet wat je te wachten staat he...gaat het veel pijn doen, gaat het wel allemaal goed etc etc..denk daar ook regelmatig aan..is wel normaal volgens mij..

Zoooo douche is gedaan, ben er ff flink tegenaan gegaan, nu ff thee pauze en ff wat eten en dan ga ik nog maar wat doen denk ik...ben op dreef nu het nog kan hahaha, de ramen moeten nodig gedaan worden aan de buitenkant..is het mooi weer voor hahaha

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ben nog niet echt bang voor de bevalling gewoon omdat ik me er niets bij voor kan stellen. Vind het heel apart dat er zo'n kind uitkomt daar.. haha

hond heeft nergens last meer van ....

3. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Het gevoel voor de bevalling is dubbel. Heb er niet super veel zin in, maar ben ook wel nuchter...moet eruit.
    Heb de ervaring van een ingeleide bevalling....ben nieuwsgierig naar een spontane bevalling. En vooral naar het wanneer en hoe.... Wanneer begint het en hoe?

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, weet niet of dit een voorteken is. normaal moet ik 2 keer in de week naar de wc om te poepen. nu moet ik 2 keer per dag! hihi ik ken mijn lijf niet meer!

5. Niet meer actief

Anita1975, gezellig hoor op visite! mijn banner klopte idd niet, nu is ie wel goed.

Roxy, dat herken ik ook wel, soms wel 3 x per dag, raar! (lekker onderwerp trouwens, hahaha)

San, dus jouw baby blijft ook nog even zitten!

Ik zie nu nog niet echt tegen de bevalling op, misschien morgen wel weer, als ik bij de gyn. ben geweest, die is altijd zo positief, terwijl ik wel denk dat ik problemen ga krijgen met de bevalling, i.v.m. de bm afwijking, maar hij zegt gewoon: "nou dat zien we dan wel weer". Nou dat stelt je dus echt niet gerust he! grrrr.....
    Maar echt bang ben ik toch niet.

Heb hier weer een chocolade cake de oven in geschoven, yummie!

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hier vanacht de hele nacht weeen gehad ,helaas niet krachtig genoeg.
    nog 1 dag en dan zit ik hier op de 40 weken.had dat echt nooit verwacht.
    donderdag moet ik weer naar de vk.hoop dat de kleine dan al echt in mijn armen ligt

zie dat er 1,waarschijnlijk 2 snel zullen bevallen.meiden succes!

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje Kristy je zal wel bekaf zijn dan of niet?

8. Niet meer actief

Oeh spannend kristy hoop dat het snel doorzet!
    Ik denk dat ik vanmiddag ook ff een flink stuk ga lopen...of in ieder geval hoe ver ik kom
    Schijnt de zon bij jullie ook zo...word er bijna echt vrolijk van haha

9. Niet meer actief

Ja, hier is het ook heerlijk weer!

kristy, ook al weeen gehad, pfff, zal wel heftig zijn, ik hoop dat het dan snel doorzet voor je.

10. Niet meer actief

Anitadejong stuur ff een stukkie cake op als ie klaar is! jammie:)

Ik ga de ramen zemen :rolleyes:

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    *** INBRAAK ***

@ Berna ;) : Heb al verschillende keren gehoord dat honden erg onrustig worden als je op het punt van bevallen staat, soms eerder dan dat jij wat door hebt. Dus wie weet...

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    durf niet echt meer op mijn lichaam te vertrouwen.
    bij mijn zoontje wist ik meteen dat het raak was en nu....
    ik slaap gewoon tijdens de weeen.probeer maar zo rustig mogelijk te blijven voor het geval het wel doorzet.
    weet wel dat het verlangen hier heel groot is het ventje gauw vast te mogen houden.

13. Niet meer actief

Oeh dat zou apart zijn Berna.....

14. Niet meer actief

we kunnen ook proberen met de cake, de kleine naar buiten te lokken! hahahahaha

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja zou zeker apart zijn... ik hoop maar dat het een voorteken was dan... ik vind haar verder niet onrustig maar ze houdt me wel goed in de gaten....

16. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    mamasu ik denk dat het inleiden wordt. ons beebje komt er volgens mij nooit uit zijn eigen uit. haha

berna het klopt wel van de hond. onze hond is al 2 dagen heel onrustig dan weer heel druk en dan weer heel down en ik word morgen ingeleid. dus denk ik wel dat ze het emrken hoor. die voelen dit vaak heel goed aan.

ik ben ook best bang voor de bevalling. zie er ook enorm tegen op.
    mijn ouders en zusje praten over morgen terwijl ik er nog effe niets van wil weten, dan wordt ik alleen maar zenuwachtiger.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    dag allemaal... Hier helemaal niks gebeurd, probeer heel hard niet teleurgesteld te zijn! Ben benieuwd of jullie wel druk zijn geweest!

mss79, bij jou dus wel! Spannend hoor, succes met bevallen!

Anneliesje en Mark gefeliciteerd met Amber!!! Ben super blij voor je, geniet maar lekker van je kraamtijd!

Meesa, ik heb ook heel veel dorst. Volgens de vk komt dat omdat je vruchtwater vaak ververst wordt, je hebt veel vocht nodig!

Berna, das minder! Senna is toch niet ziek? Oh ik zie het al, gelukkig heeft ze nergens last meer van!

Lizab, afwachten denk ik. Vruchtwater blijft sijpelen, kan je niet ophouden schijnt het. Spannend hoor!

Roxy, ik heb ook van die dagen idd, vreemd he hoe je lichaam kan veranderen!

Ik heb echt nergens zin in vandaag, ga toch echt nog maar even wat bedenken zodat ik nog naar buiten ga vandaag. Misschien moeten we maar gewoon gaan zonder zin, komt meestal wel goed dan, haha!

18. Writer

Writer Niet meer actief

ahh guppie oke dus vandaar die overdreven dorst , we hebben wel veel zelfde kwaaltjes he :)
    ik ga maar vandaag niks doen ,morgen is weer scholen open dus probeer nu lekekr te relaxen en veel bankhangen :)

19. Niet meer actief

wahaha anita...heb het al geprobeerd hoor, cake bakken, al een aantal keren...maar tot nu toe...misschien dat ie er bij jou wel op reageert?
    Is dat trouwens ook een kwaaltje dat je de behoefte hebt om vanalles te bakken? deed dat nooit, nu bak ik elke week wel een taart of cake haha

Zo net de ramen binnen en buiten gezeemd...alleen voorkant kan niet heb ik een trappetje voor nodig en die heb ik uitgeleend, iemand in de buurt met een trap? haha op een stoel staan ga ik maar ff niet wagen :)

20. Writer

Writer Niet meer actief

missme ,ik was juist een bakvrouwtje haha , elke week lekker cakjes bakken enzo , sinds zwanger heb ik helemaal geen puf of zin in

maar misschin is het bij jou juist anders :D ,ik weet niet wat ik moet schoonmaken ,hoezo nesteldrang haha , denk nu ieder keer misschien word het laatste keer schoonmaken dus mij hoofd is steeds er mee bezig :rolleyes:

Deel Deze Pagina