pff meesa kom maar naar hier, heb nog zat schoon te maken haha, ga zo mijn balkonnetje vegen en opruimen haha
Haha, wat een gepoets hier! Ik zit nu lekker ff een roze koek te eten (jaja, nieuwe verslaving) Cake bakken, goed plan, ga ik zo ook ff doen, mjammie! Katertje gaat iets beter, hij loopt wel mank nog, maar minder. Ff aankijken maar.... Heb niet het idee dat ie erge pijn heeft, gebeurt wel vaker bij hem, de belhamel! Heb het schommelwiegje alvast op de slaapkamer gezet en de kleine moet nu maar eens komen. Hoe meer kindjes hier geboren worden, hoe nieuwsgieriger ik word....
Ja he marieke...moet opschieten nu he..als je dat allemaal zo leest.. En lekker met je roze koeken hahaha als ik het in huis had voor een cake te bakken zou ik het ook doen..maar heb het niet..jullie zijn aanstekelijk zeg! eerst met het ijs, nu weer de cakes..hihi
zo heb wel een kwartier kunnen wandelen! Is heel wat voor mij. Tis heerlijk buiten het deed wel veel zeer maar toch ff genoten. nu lekker op de bank ploffen!
Marieke, die roze koeken hebben wij hier ook nog liggen, lekker! Missme, ja ik heb wel een bakobsessie gekregen tijdens de zwangerschap, cakes, appeltaart, heerlijk!
San: hier ook een incontinente vrouw Het geboortebord is nog niet klaar, maar ziet er wel al superleuk uit! Over de bevalling probeer ik niet echt na te denken. Soms krijg ik het weleens benauwd als ik iets op tv zie of ergens iets lees, maar ga er niet te lang over nadenken... Anitadejong: ik probeer hem ook iedere dag met iets leuks/moois/lekkers te verleiden, maar hij is er nog niet vatbaar voor! Hier de badkamer net ook uit gedaan. Plof nu ff op de bank. Heb nog steeds een verstopte neus, hoofdpijn en tandpijn. Het zit aan één kant van mn hoofd helemaal dicht... Als Roy thuis is gaan we even bij het buurmeisje op feest, verder niets doen.
Pfff klinkt ook niet echt lekker linda...zou het ook griepje zijn? Tis lekker he buiten Berna! ik ga zo douchen na al dat geschoonmaak:S en dan ga ik denk ik ook nog proberen of eht gaat om naar buiten te gaan, ff blokkie om ofzo Ik heb ook echt al vanalles gebakken! er krijg er ook weer zin in, morgen maar weer eens wat in huis halen om te maken denk ik hahaha
Ja dat bakken herken ik. HEb ik nooit gedaan tot een paar maand terug. Toen bakte ik ineens ook om de haverklap een cake. Nu al eenpoosje neits gebakken. Typisch he! Zalook wel een soort nesteldrang zijn En het vele dorst hebben, herken ik ook enorm. Maar dat is ook goed als je veel vocht vasthoudt zoals ik, dus ik luister er graag naar.
Nog geen nieuws van mss79 spannend ben benieuwd! Ben nu in zeeland kon het niet laten om even te komen kijken of er al wat gebeurd is/was Hoezo verslavend! 8) Ik las veder een hoop gepoets en geboen hihi. Nou miss dat ik zo nog ff kom spieken! Anneliesje gefeliciteerd met Amber!!!!!!! Ook ik wil hoor!
zo heerlijk gedoucht , je voelt je gewoon weer herboren elke keer he zo lekekr hette douch ik ben ook sinds zwanger erg zoetkauw, normaal was altijd hartig lekkerijne maar nu zoet zoet ,chocola ,cake, jem ,chips hoef ik al heel lang niet meer , ze zeggen als je jongen krijgt heb je meer zin in zoet , nou bij deze dus wel waar
trouwens even vraagje , ik heb veel dicember postzegels gekocht , kan je die ook nu gebruiken voor normale brieven? die zijn 29 cent ipv 44 ct , kan ik hem nog gebruiken of moeten ze weg heb zo veel van
tot en met 4 januari kon je ze gewoon gebruiken, nu moet je tot 44 ct bijfrankeren. hahaha belde net mijn moeder maar die nam niet op. binnen een halve minuut belde ze al terug! die krijgt het nu ook op dr zenuwen. Best wel lief! ik zit in dubio; pasta maken of chineesje halen.....
hallo allemaal, zo pff wat zijn die eerste dagen zwaar met zo'n wurmpje (het roze wolkje is dan wel heel klein). wij waren vaak blij met een record van twee keer 2 uur slaap per nacht en soms radeloos door het gehuil van onze wurm. het ergste was dat we dan allebei geirriteerd tegen de baby deden terwijl hij onschuldig is. helaas hoort dat er bij. nu na ruim een week gaat het beter en hebben we zowaar 3,5 uur slaap tussen de voedingen door en wordt de roze wolk heel erg groot. Het herstel gaat mij niet snel genoeg en ik wilde vandaag al gaan wandelen etc. helaas kwam de man met de hamer rond het middaguur. Janken dus weer....... ik geef afgekolfde borstvoeding omdat het aanleggen niet lukte en ik er enorm de zenuwen van kreeg. nu ga ik het kolven afbouwen en krijgt hij soms gewoon een heerlijk flesje friso. het mannetje groeit goed en als ik weet hoe het werkt kan ik een foto uploaden. ga ik dadelijk even uitzoeken. ik zag zo even heel snel dat er al aardig wat baby's geboren zijn . ik wil iedereen even onpersoonlijk maar wel van harte feliciteren. nou nogmaals de anderen succes met de laatste loodjes en zorg zeker dat je alles ruim van tevoren klaar hebt want een geboorte van je kindje overvalt je letterlijk (bij ons tenminste wel). groeten, suusje de moeder van Richard
zo mijn banner even aangepast want gelukkig ben ik niet meer zwanger en nog 7kilo te gaan om mijn oude gewicht terug te krijgen.
Hey Suusje Nogmaals van harte. Ik hoop dat je snel wat meer slaap kunt pakken. Rust je 's middags ook? Ben wel heel benieuwd nar Richard. Geniet er toch lekker van zoveel je kan! En nog maar 7 kilo? goed zeg!
Suusje, sja, goed dat je het zegt, alles op tijd klaar. Geeft ook wel rust! Fijn dat je wat meer in je ritme komt nu. En nog maar 7 kilo, wow! Hier ruikt het heerlijk naar een soort van chocoladecake, mjammie....