Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

ook ik duim voor je dat alles goed zal gaan moppie , succec en alvast veel pleizer met jullie ukkie

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel meesa

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Anneliesje en Mark, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Amber!! Geniet ervan!!

@ Moppie, Meid heel veel succes gewenst voor morgen! Ik kan me heel goed voorstellen dat je de zenuwen hebt hoor! Huil nog maar even lkker uit, het geeft niets!
    Ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig verloopt voor je!
    Hou je vast aan het beeld dat je morgen je kindje eindelijk in je armen hebt en go with the flow!

4. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel marlou

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Trouwens een lekker rustig dagje gehad vandaag.
    's Morgens een bakkie koffie gedaan bij mijn ouders en daarna even emt ze mee geweest naar mn broertje.
    's Middags lekker geslapen van 14.30 tot 17.00.
    Manlief heeft Mike even onder zijn hoede genomen vandaag en even lekker met hem gewandeld want ik kan nog zo weinig met hem momenteel.. Hij zit dn ook niet lekker in zn velletje en word al een paar nachten achtereen huilend wakker en dan wil hij bij ons in bed.
    Normaal slaapt hij keurig door in zijn eigen bedje hoor, maar hij heeft het ook niet gemakkelijk, voelt ook dan er iets gaat veranderen he maar hij kan het niet plaatsen natuurlijk! :(

Verder is de baby erg rustig vandaag. Alleen vanmiddag toen ik op bed lag had hij eventjes de hik.....
    Ik hou het in de gaten.
    Voel me wel enorm opgeblazen nu en heb ook weer last van harde buiken.
    Morgenochtend breng ik Mike bij mn moeder en heb ik de dag even voor mezelf.
    Ook wel eens lekker! ;)

6. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Moppie heel veel succes morgen. Ik hoop dat je nog wat kan slapen maar als ik wist dat het morgen zou gebeuren zou het mij ook niet lukken denk ik.

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    pacific dank je wel

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    moppie veel succes morgen!
    sneu voor de hond idd, die van ons zou ook niet weten wat haar overkomt, ze zit zo aan me vastgeplakt de laatste tijd!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ach gos Moppie...
    pff wat zal je in spanning, onzekerheid en alles zitten maar bedenk morgen om deze tijd ben je super gelukkig!
    Zet hem op he!

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel berna en guppie

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou meiden, volgens mij is het hier loos alarm. Ik heb toch het gevoel dat het gewoon afscheiding is ipv vruchtwater.

Moppie, Heel veel succes morgen!

Net heerlijk met mijn lief uit eten geweest. De laatste keer met zijn tweetjes. We zaten er al mega vroeg, want anders hou ik het niet meer vol. maar wauw.. wat heb ik ontzettend lekker gegeten! :) En we hebben mooi over meisjesnamen zitten praten. Daar zijn we nog steeds niet uit..

12. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dank je wel lizab

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Oeh Moppie, heel veel succes morgen. Kan me voorstellen dat de spanning je nu even te veel wordt hoor. Zou het ook niet droog kunnen houden als ik nu mijn hondje achter moest laten.... Maar het komt goed meid. Morgen hebben jullie lekker jullie hummeltje in jullie armen. Zet 'm op! Slapen zal zeer waarschijnlijk moeilijk gaan, maar geniet dan van het idee dat je straks weer een stuk fijner (beter weet je natuurlijk niet...) zal slapen. Tot toi toi en we hopen snel van je te horen/ zien!

Berna, whahahahaha ik zie het al helemaal voor me als jij vanavond zou moeten bevallen...... Wedden dat het nu gaat gebeuren. Juist als je het niet wilt! Nou sputter ze maar lekker onder, dan heb jij tenminste ook eindelijk je kleine in je armen.

Missme, jeetje wat een energie heb jij vandaag! Zou ook maar zo een voorteken kunnen zijn he?!

Nou hier nog steeds geen vooruitgang. Op een paar krampjes na niets, nada, noppes.....

Miss79 hoe gaat het met je? Hoop dat je ondertussen ook mams geworden bent!

Blegh, morgenvroeg komt schoonmama de ramen binnen lappen hier! Kan er nu al tegenop zien. Ga maar eens snel bedenken wat ik intussen kan gaan doen om maar niet bij haar in de buurt te zijn.

Ahhh onze lieve Bobby gisteravond toen we naar bed gingen....... hij stond in de vensterbank bij de box... en sprong erin en ging daar toch lekker liggen. Grrr was zo'n schattig gezicht, maar ja, moeten we maar niet gaan toelaten he?

14. Niet meer actief

Lizab, gezellig uit eten! nog geen meisjesnaam, aha, dat wordt nog spannend dan!

15. Niet meer actief

moppie wil je echt alvast heeeeeel veel sterkte wemsen voor morge!
    kan me voorstellen dat je je druk maakt en waarschijnlijk niet zo veel zal slapen, maar niet teveel stressen he! het komt allemaal goed. zet hem op meid, zal aan je denken!

Pffff ik heb net echt heel erg mijn vinger verbrand! jee wat doet dat zeer zeg! als dat geen weeen opwekt weet ik het ook niet meer! hihi

16. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Anneliesje, gefeliciteerd met jullie dochter! :D

Moppie, de laatste avond met z'n tweetjes! Spannend!
    Niet teveel zorgen maken hoor, je bent in goede handen! De rustig aan vanavond en heel veel succes morgen!

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Anneliesje, meid, van harte gefeliciteerd met Amber! Wat een prachtige naam! Hoop dat de bevalling mee is gevallen en jullie nu lekker genieten van jullie meiske!
    Knuf Marije

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Dat weet ik wel zeker. Ondertussen is het zo erg, dat we al hopen dat we het weten als we het kindje zien. Voorlopig komen er eerder opties bij dan dat er opties af gaan.. Pfff. En dat terwijl we al minstens 2 maanden de naam voor een jongen weten. hahahaha.

Ik vind het altijd zo leuk dat we precies evenlang zwanger zijn. :)

19. Niet meer actief

ja marije het is ook niet normaal voor mij hoor, ik lijk niet moe te worden...morgen hoop ik dat het nog zo is moet nog een kant ramen doen hihi

20. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@Marije78, 1 van onze katten heeft daar nog wel eens een handje van om in de box te gaan liggen hier! Ik moet er ook echt opletten dat als ie niet gebruikt word het boxkleed eruit gaat! Dan blijft zij er ook wel weg!
    Geloof me haha, 1 x is schattig.......maar tig x....? :evil:

:) :) :)

Deel Deze Pagina