ik weet nog wel iemand die je daarmee kan helpen Missme! grrrr hahaha Je mag haar gratis en voor niets HEBBEN
JA Mamalou, daarom hebben we hem er ook direct weer uitgehaald (hij kan er namelijk niet zelf uitkomen) Maar hij is er nog niet weer ingesprongen.... gelukkig maar.
lizab, ja leuk is dat he! (zelfde zwangerschapsduur), hier heeft mijn man de jongensnaam bedacht en ik moest er maar mee accoord gaan, moest wel ff wennen, maar vind hem uiteindelijk te gek! wil hem graag gaan gebruiken nu. Huisdieren zou ik toch wel weren uit de box, tis wel schattig, maar ik wil het absoluut niet hebben, guus mag zelfs ook niet op de babykamer komen! (maar das ook een hondje, dus die springt niet in de box)
dank je wel dames ik ga aflsuiten. jullie horen snel van mij of van mijn man iets. en ik hoop dat jullie dan ondertussen ook mama zijn geworden van een hele mooie schattige baby. ik duim voor jullie dat het niet lang meer gaan duren. alvast heel veel succes voor iedereen. groetjes bianca
Even voor de zekerheid..... Zijn er dames wiens baby zich ook wel eens errug rustig houdt? Wel veel harde buiken nu..
Marije sterkte met je schoonma morgen hihi Hier net weer een paar krampen en dan houdt het weer op grr
Heb net even tegen zn ruggetje geduwd en toen kreeg ik wel een por terug gelukkig! Dus of.....hij is het ook aardig zat.....of hij lag lekker rustig te pitten en ik maak hem wakker!
Nou Mamalou hoe kun je dat nou doen, arm kind! LOL. Enneh als ik veel harde buiken heb, houdt onze kleine zich ook rustiger dan anders, dus dat is denk ik wel normaal... Moppie; heel veel succes morgen, je kunt het!
Dan zal dat het zijn Lexie.. Had hem namelijk de hele dag nog niet gevoeld (of er niet echt bij stilgestaan) behalve dan die 'hik' in de namiddag... Dan ga je toch een beetje denken he....... Maar gelukkig, hij doet ut nog!
Mamalou, ik drink dan altijd even wat of ga op mijn linkerzij liggen, dan voel ik de kleine meestal wel weer. (klinkt stom van dat drinken, maar het werkt bij mij altijd) Hier ook wel een aantal harde buiken gehad vandaag, zat soms echt met een basketbal op de bank, zo'n strakke buik.
Oke, ik zal het eens proberen! Ik zit nu gewoon rustig achter de pc en toch krijg ik steeds harde buiken, ze doen geen zeer maar mn buikspieren voelen wel heel vermoeid aan nu.. Ach, ik verwacht er verders niet teveel van...
ja hoor mamalou deze kind is ook erg rustig ana het worden en moet ook heen en weer duwen om hem te kunnen voelen soms voel me al schuldige de schat ligt misschien te slapen maar ja ik moet hem toch kunnen voelen he ,nu heeft hij de hik dan weet ik dat het goed zit ook paar hardebuiken en wat weg puffen maar verder no thing hoor
Nou meiden ik ga vast naar boven nog ff lekker tv kijken ben benieuwd wat morgen ons weer gaat brengen! trusten allemaal en meiden die het nodig hebben; succes!
Denk het ook ja. Bah, alsof we daar nog niet genoeg van hebben gehad haha! Door alle bevallen en rommelende meiden hier lijkt het alleen maar langer te duren geloof ik! Ik zit hier lekker met een kopje vrouwenmantelthee onder het mom van: Ach baad het niet....... Misschien moet ik vanavond maar eens vroeg naar mn bed voor de verandering! Sinds ik met verlof ben word het alsmaar later!
Ships, volgens mij gaat Moppie dit niet meer lezen, maar toch: Suc6 meid morgen, je kan het! Hopelijk kunt je lekker slapen 8) Mijn cake is helemaal kapot Ik heb een siliconenvorm gebruikt, keurig ingesprayd (geen bloem gebruikt in de vorm) en hij kwam er helemaal gebroken uit. Nou jaaaaa.... Wel jammer! Ach, heb er chocolade glazuur over gedaan en daar waar het komt is het ook niet netjes En, hij smaakt heerlijk
Oh oh Marieke, zonduhhhh joh! Maar ja, als ie maar lekker smaakt he! Gewoon snel opeten voordat iemand kan zien dat ie stuk is! Hulp nodig?