Aaaaah Marieke! kan je daar niet ontzettend van balen? hihi maar als ie lekker smaakt is het goed toch? lekker hoor bakkie thee stukje cake hmmm gaan we weer hahah en ik denk dat ik er toch voor kies om het zelf te doen de ramen, maar bedankt voor het aanbod hihihihi en succes! Hier alles heel rustig eigenlijk...nog steeds veel energie en een zere vinger, wat kan dat pijn doen zeg! g\haha mijn vriend is weer blij dat ie de nacht in is waarschijnlijk hoeft ie niet aan te horen hoeveel pijn mijn vinger doet! hahah hij zei wacht maar tot je weeen beginnen kijken wat er pijn doet! gemeen he..
Ahhh wat leuk! Miss79 VAN HARTE MET JULLIE FAYE (mooie naam joh!) He Aniet, hoe kom je daar zo snel bij? Of had ze je gesmst?
Ahhh super geweldig! Sabine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Faye!!!! Schitterende naam!!
wauw geweldig nieuws weer! mss79 van harte gefeliciteerd! zeker een super mooie naam Faye...vind het echt mooi. hopelijk gaat het allemaal goed!
wij hebben een beebiesite en hun zijn daarop een vriendje, en ik keek even of ze al bevallen was, en dat was dus het geval, vandaar!
Toch wel blij dat je het verklapt hebt Anita, ga gelijk de lijst ff aanpassen.... Wanneer is ze bevallen? Sabine, gefeliciteerd met de geboorte van Faye, mooie naam joh!
Anita, fijn dat je het ons vertelt hebt! Geweldig hoor, weer een beebje geboren! De 'dikke buiken' lijst word steeds kleiner zo! Owh dames, ik stop ermee voor vanavond, ik vind dit een hele mooie afsluting van de dag! Welterusten dames en tot morgen!
Mss79, Gefeliciteerd met de geboorte van Faye! (leuke naam) Ik ga lekker naar bed. Fijne avond verder meiden, en weltrusten.