Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ha Anita, Heb mooi even via jouw beebiesite doorgeklikt naar die van Mss79.

Leuk!

2. Niet meer actief

de meisjes zijn aan t inhalen :)

3. Niet meer actief

Hier weer rommeltjes in de buik!

ik ga maar lekker slapen! morgenvroeg naar de gyn.
    dus ik ben er tussen de middag pas weer denk ik,

Welterusten allemaal!

4. Niet meer actief

heb ook ff via jou site gekeken anita! wat mooi zeg, die foto ook helemaal geweldig! krijg er de tranen van....

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mss79, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Rinaldo vraagt ook al steeds of er weer nieuwe kindjes geboren zijn, leuk!

6. Niet meer actief

Meiden ik ga ook plat liggen voor vandaag weer en hopen dat het morgen eindelijk mag beginnen! slaap lekker iedereen!

7. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Weltrusten meiden! Wederom een spannende nacht zo haha! :D

En gefeliciteerd Sabine met Faye!!

Marieke.. ik moet 10de weer naar de gyn.

XX

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ga ook maar eens slapen.

Wat een mooi meiske, die Faye! *snik*
    Hoop ook zo dat het hier door gaat zetten. Weet eigenlijk niet goed of ik nou enorm naar de wc moet of dat het DE krampjes zijn.....grrr word zo moe van mezelf.

Welterusten dames en zet 'm op allemaal he!

Knuf Marije

9. Niet meer actief

Welterusten allemaal :baby:

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sabine en partner, van harte gefeliciteerd met Faye!!

Jee het regent baby's nu.
    Zelfs meneer Lex wordt wat ongeduldig met al die nieuwe baby's in onze groep ;)

11. Niet meer actief

pffff ben weer uit bed...lag daar echt naar het plafond te kijken..heb gewoon geen slaap en er is niks op tv! kortom ik verveeeeeeeeel me! word een beetje gek van mezelf vandaag haha

12. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Sabine, gefeliciteerd met de geboorte van Faye

13. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi! ff snel, heb nog niks teruggelezen, maar wilde zo snel mogelijk laten weten hoe alles is...

op 03 januari om 13.11 uur is onze zoon Casper met een keizersnede geboren! hij woog 2280 gram en is helemaal gezond! Hij heeft anderhalve dag in de couveuse gelegen naast mijn bed, en daarna mocht hij in een wiegje. En met heel restricties (omdat hij zo klein is) mochten Casper en ik gistermiddag naar huis!

het is allemaal boven verwachting goed gegaan en ik vertel binnenkort graag onze prachtige ervaringen over de geboorte van Casper!

14. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Marij van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed gaat!
    Geniet ervan! :D

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Sabine van harte met Faye!!!

Marije van harte met Casper!
    wat mag je snel weer naar huis zeg super!!!!! ben benieuwd naar je verhaal!!

Hier vannacht om 1 uur wakker met pijnljke krampen maar heeft niet doorgezet heb wel zeurende buikpijn maar geen weeën.. Mark zit vanochtend in Den Bosch en Uden en hij is stik zenuwachtig dat er vandaag wat gebeurd haha. Hij kon slecht slapen en in zijn slaap is het kind al 6 keer geboren zei hij hahah

Ik ga ff wat eten en terug bed in

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen! Ik dacht ik kom even spieken of er al wat gebeurd is...

Sabine onwijs gefeliciteerd met Faye!!!

Marije onwijs gefeliciteerd met Casper!!!

O wat een beebjes al! Nou ik duik weer even mijn bedje in. Berna hopen dat het bij jou ook snel mag komen meis! Miss zet het door in weeén je weet het niet!

17. Niet meer actief

Marije: dat zal een schattig gezicht zijn geweest dat jullie hond in de box ging slapen! Die dacht: hé dat is een mooie mand voor mij!

Weer babynieuws! Mss79 van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! :D

En Marij weer thuis! Gefeliciteerd met jullie zoon Casper! En wat geweldig dat jullie allebei alweer thuis zijn! Moet een heerlijk gevoel zijn!

Berna: dan zit Mark wel heel dicht in de buurt hier. In Den Bosch werk ik normaal gesproken en Uden ligt nog dichter bij waar ik woon.

Hier gisterenavond nog een bezoekje aan het ziekenhuis gehad. Ik was me gisteren af aan het vragen of het kindje iets kon voelen van mn verkoudheid, want het zit echt goed dicht en word alleen maar erger. Het viel Roy op dat mn oog helemaal dik werd en mn hoofdpijn werd ook alleen maar erger. Daarbij kwam dat ik het kindje sinds zaterdagavond niet echt meer gevoeld had. Toch maar ff de vk gebeld. Voor de zekerheid moest ik toch maar ff langskomen, ze kunnen in principe geen last hebben van mijn ziek zijn, maar het zou wel kunnen dat je je daardoor minder bewust bent van bewegingen. Hartje was goed en duidelijk te horen, maar ze wilde toch dat ik even naar het ziekenhuis ging voor een CTG. Die was ook helemaal in orde, grappig om te zien een keer trouwens. Bloeddruk gemeten en die was te hoog, 140/90 dit keer, terwijl ie afgelopen donderdag nog 110/60 was. Bloedgeprikt en urine ingeleverd, maar dat was allemaal goed. Vandaag moet ik nog even terug naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gyn, die maakt om het plaatje compleet te maken dan waarschijnlijk nog een echo. Maar het is allemaal gewoon goed dus, maak me er eigenlijk ook niet druk om en vond het ook wel een beetje overdreven gisteren om naar het ziekenhuis te gaan, maar aan de andere kant heeft het me wel weer gerustgesteld. Heb hem nog steeds niet echt duidelijk gevoeld, dus anders zou ik me toch wel druk gemaakt hebben denk ik.

Soms ben je nog zo onzeker hè, hebben jullie dat ook? Dan ben je er bijna en dan ben je bang dat het zo toch nog misgaat of zo... Helemaal niet nodig om me druk te maken, maar toch... Heb nu op het einde meer last van mn hormonen dan in het begin geloof ik...

Ik duik mn bedje weer ff in. Heb Roy uitgezwaaid naar zn werk.

18. Niet meer actief

Marij, nog gefeliciteerd met Casper, 2280 is een mooi gewicht voor je kleintje zeg! wat goed dat jullie al naar huis mochten!

Linda, ik heb dat ook nog hoor, als ik even niks voel dan wil ik echt weten of het nog goed is, maar ik heb de angelsound nog. Vandaag nog een echo voor jou dus, zal wel goed zijn hoop ik.

Ik ga zo ook naar het ziekenhuis voor controle, ik heb wel veel pijn onderin mijn buik en ook mijn hele rechterkant doet zeer, gisteravond veel krampjes gehad mijn dat is vannacht weer afgezakt.
    Ben benieuwd, ik ga i.i.g vragen of ze mij ook 2 weken laten overlopen, ik hoop echt van niet! (maar ik zal wel weer pech hebben, stom is dat, normaal is het niet erg als het goed gaat, maar nu wil ik gewoon onze baby!)

19. Niet meer actief

Laatst toen zat ik even niet achter de laptop en toen vroeg Marco zelfs "moet je niet even op het forum kijken of er nog meiden bevallen zijn?"
    zo leuk! de mannen leven ook helemaal mee, wat is de naam, gewicht, etc. etc. die van mij wil alles weten!

20. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    lieve Marij, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon Casper! Fijn dat alles zo goed gaat zeg! Moet toch een hele opluchting zijn na al die onzekerheid! Geniet ervan meis... en natuurlijk willen we heeeeeel graag plaatjes kijken ;)

Tja Linda, ik ken dat wel dat je wat "extra controle" al snel overdreven vindt, maar ondertussen in je achterhoofd ook wel prettig. Het stelt je nu in ieder geval gerust. En een extra echo is natuurlijk nooit verkeerd he! :D

Oh AnitaJ ben erg benieuwd wat de gyn. zegt. Zou je al aan de gang zijn, misschien? Spannend hoor. Succes en we hopen snel te horen wat ie zei!

Grrrr ik ga snel ff naar beneden, voorbereidingen treffen voor de komst van mijn SCHOONLOEDER! (hihihi vind hem nog steeds leuk bedacht Marieke). Heb me al voorgenomen lekker op de babykamer te gaan frutselen als madam beneden aan het ramen lappen is en aan het eind van de ochtend ga ik lekker ff naar school. Moet nog wat werkstukken terug brengen, lijkt me een mooie dag vandaag ;) en dan ben ik mooi op tijd van haar af :evil: .

Zie jullie later wel weer vandaag! Kom misschien nog we l ff stoom afblazen tussendoor hoor :oops: ...

oh Marieke, ik moet trouwens 8 jan. om 16:15 weer naar de VK

Kus Marije

Deel Deze Pagina