oeh Berna, zou het nu dan eindelijk door gaan zetten? Hoop het zo voor je..... Edwin is ook weer aan het werk, maar ik merk dat we er beiden niet helemaal gerust op zijn. Ik dacht namelijk, maar heb het niet gezegd "Houd je je telefoon wel bij de hand". Maar ik dacht laat ik dat maar niet doen, ik kan hem vandaag sowieso ook wel op het werk bereiken en ik maak hem er alleen maar zenuwachtig mee. Maar toen zei hij al "ik houd mijn telefoon wel bij me, als er iets is, ben ik zo bij je". Wat een poepie he.... (vraag me toch steeds af van WIE hij dat heeft ge-erft, hihihi, misschien is hij stiekem wel geadopteerd ofzo...) Nou ga nu echt ff verder, later!
Mss79 gefeliciteerd met jullie dochter Faye! En natuurlijk Marij, van harte met de geboorte van Casper! Ben blij te horen dat alles zo goed gaat. Heerlijk dat jullie al weer samen thuis zijn! Linda, goed dat je gebeld hebt toch? Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig. (wat was dat met je oog dan trouwens?) Hier weer een paar uur wakker gelegen vannacht... Dat was minder, maar niks aan te doen. Wel wat kramperigheid gevoeld maar niets wat echt op weeen leek. Ik dacht een paar keer: oh dat deed best pijn! Maar daarna was het dan weer over. Met een volle blaas doet het ook af en toe zo'n pijn, hebben jullie dat ook? Dan word ik 's nachts wakker en lukt het me nauwelijks om uit bed te komen omdat mijn buik dan zo'n pijn doet! Heel irritant. Als ik dan naar de wc ben geweest gaat het weer beter. Voorlopig dus nog geen bevalling hier, lijkt het. En dat terwijl het morgen 8 januari is, de dag waarop ik zal bevallen, zoals ik al maanden roep! Ben benieuwd of ik nog gelijk krijg...
marij gefeliciteerd met jullie zoon, en fijn dat jullie alweer thuis zijn... sabine ook gefeliciteerd met jullie dochter. geniet lekker van jullie kleintjes... mamasu, ik heb dat ook snachts als ik naar de wc moet, pfff moet eerst ff zitten voor ik op kan staan dan. Linda, fijn dat alles goed was meid, en je kan beter te vaak bellen dan niet en in onzekerheid zitten. Ik heb vannacht ook niet echt lekker geslapen, zou wel willen dat die kleine geboren word, maar ja wie niet. Ik heb soms zoveel pijn dat het niet leuk meer is. Er zijn ook wel nachten dat ik bijna geen pijn heb en dan soms alles wel eens vergeet, zo lekker ligt het dan. Hier vanmorgen de huisarts gebeld voor Roland en Mariët, Roland heeft last van zijn knie al een paar dagen weer en Mariet heeft duim woensdag tussen de deur (bij de scharnieren) gekregen en het doet haar nog behoorlijk zeer. Verder de afwasmachine die niks meer doet...pffff en dan is Roland ook weer aan het werk, ik kreeg ff tranen hoor, afwassen hou ik niet vol... zal mij benieuwen wat het is met dat ding. Nou ik zal lisa wakker maken die moet straks naar logopedie....ik moet nog wat papieren wegbrengen en brood halen bij de bakker. dus tot laters...
Goedemorgen allemaal! Had gister geen puf meer om achter de pc te zitten, en kom net pas uit bed, heb van 9 tot 9 geslapen. Heerlijk! Guppie, Zitten bij de Senseo? Dat lukt mij nog wel gelukkig. Maar ik wil het eerst altijd zelf doen en dan nog als hetn iet meer gaat ben ik te koppig om het aan te geven. Missme, wat heb jij een energie zeg! Bewaar je wel wat voor de bevalling? Moppie, zielig he? Dieren kunnen je zo doordringend aankijken. Heel veel succes vandaag! <je zal het waarschijnlijk niet niet meer lezen> Marije, denk dat als je kleintje in de box ligt, bobby niet meer zo snel erin springt hoor. Romi, mijn kat moet er nu al weinig van hebben laat staan als de kleine er is! MSS79 Gefeliciteerd met je dochter Faye! Mooie naam! Marij, wat fijn dat je al thuis bent zeg! Hoe voel je je nu? Anita1975, doe je rustig meid! tja, en toen wilde ik wat zeggen maar nu weet ik het niet meer.,.....
Heb gelukkig nog even kunnen slapen tot half 9 en daarna heb ik de verloskundige praktijk in bed gekeken. Als het goed is wordt de hond zo opgehaald door de uitlaatservice en dan ga ik lekker douchen. Heb nog wel af en toe een krampje maar het is niet echt pijnlijk en ook niet vaak.. zullen wel voorweeën zijn dan... Ik wil zo graag nu he pff ben het zo zat! Linda goed dat je toch gegaan bent. Is niet overdreven hoor, ze zeggen niet voor niets dat je moet bellen als je twijfelt/minder leven voelt. Gelukkig was alles goed. Anita succes met de controle!
goeiemorgen marij van harte gefeliciteerd met jullie zoon berna ik kan me zooooo goed voorstellen dat je helemaal zat bent , zou ik ook zijn hoor ,ik hoop dat snel voor je zal beginnen meis net weer naar school met dochter , iedereen vragen nog steeds niks? neeeeeeee nog steeds niks nee nou ja ze zeggen is veel te koud , nou valt weer mee vind ik hoor ik heb ook moeite uit mij bed te komen de die dikke buik moet echt eerst even recht zitten even dan kan ik weer staan iritanttt zo vaak naar wc ik ga zo weer wat bijslapen als lukt , heb weinig slaap gehad 8)
Goedemorgen dames! Marij, gefeliciteerd met jullie Casper, eindelijk je kindje in je armen!!! Fijn dat alles zo goed gegaan is!! Geniet ervan!! @Linda, Heb je goed gedaan hoor, gewoon bellen als je het niet helemaal vertrouwd! En hoe voel je je nu? Heb je iets gekregen voor je oog? Er zal wel iets heersen denk ik, mijn moeder heeft in korte tijd al 3 keer een ontstoken oog gehad! Nou meid, beterschap en rustig aan doen he? @Mamasu, Heb ik ook hoor, vooral 's morgens want ik word 's nachts niet wakker voor een plasje, dus zit mn blaas 's ochtends helemaal vol en daar krijg ik dus ook vrij pijnlijke krampen van..... @Marije78, Heel veel plezier straks met je schoonmoeder, Gezellig hoor! @AnitaJ, ben erg benieuwd hoe het bij de gyn is gegaan, wie weet voor jou ook een beebje deze dagen? Ik heb net de kleine lekker een dagje bij mn moeder gebracht, dus deze dag heb ik even helemaal voor mij, ikke, moi! Heerlijk. Mams woont om de hoek bij mij dus das altijd makkelijk natuurlijk! Maar ik voel me zo moe he, ik denk dat ik zo al even een uurtje plat ga. Heb ff totaal geen vut geloof ik. Ja, alleen om het hier allemaal even bij te lezen en ff wat te schrijven tussendoor, moet wel he? Tot straks dames!
ik ga straks lekker de bank op! heb van mike seizoen 1 en 2 gehad van Rozengeur & Wodka Lime! Die keek ik vroeger altijd maar word niet meer uitgezonden.
Roxyrox; das een geweldige serie, heb hier alle 6 seizoenen staan. Je gaat er van genieten, geloof me! Marije: van harte met de geboorte van Casper. Fijn dat je al lekker weer thuis bent. Geniet lekker van elkaar!! IK weet niet meer wie dat schreef over zere buik bij volle blaas, snachts. IK heb het ook idd, erg irritant.. AnitaDeJong ik ben zwaar benieuwd wie van ons 2-en het eerste zal bevallen, aangezien wij precies gelijk lopen Joh en ik slaap de laatste paar dagen best goed! Zelfs tot een uur of 9, voorheen was het half 8 hooguit. Meneer Lex heeft ook standaard zijn telefoon bij de hand als ie weggaat zonder mij (werken of anderszins). Hij denkt er zelfs zelf aan om em ieder keer op de lader te leggen (dagelijks omdat de batterij niet echt lekker is) en em daar weer vanaf te halen. HEt is echt ongelovelijk, want dat zijn dingen die ie normaal gesproken continu zou vergeten. Dus dat geeft wel aan hoe hij er ook mee bezig is. Als ie thuiskomt geeft mij geen kus op mn mond, maar eerst op mn buik en dan roept ie even "joehoe" naar onze dochter Zo grappig. Nou ik ga ff koffieleuten, kom later weer terug.
Trouwens, ik heb nu net pas de intake voor de kraamzorg gehad! Ik zou 4 weken voor de uitgerekende datum worden gebeld. Ik had al van tevoren gezegd, kan dat niet iets ruimer, want mijn zoontje kwam 6 weken te vroeg. Ja daar zouden ze rekening mee houden. Nou niets gehoord natuurlijk. Dus vanaf 36 weken heb ik zelf wel iets van 4x gebeld en ook nog gemaild, en elke keer was het: u wordt zo snel mogelijk teruggebeld! En dan hoorde ik weer niets. De laatste keer zei de mevrouw die ik aan de lijn had: gewoon bevallen hoor! Wij zorgen altijd voor kraamhulp... Toen dacht ik ook: ja, want anders had ik er wel even een kurk ingestopt hoor..! Maar goed. Vanochtend maar weer eens een telefoontje er tegenaan gegooid, en zowaar kreeg ik toen direct mijn intake! Zo zie je maar weer, de aanhouder wint... Maar ik vind het wel stom dat ik er zo veel moeite voor heb moeten doen! Hebben jullie ook zo veel gedoe gehad om de kraamzorg goed te regelen?
nou mamasu wat een gedoe zeg! Nee hier heb ik begin november de intake al gehad. Ze kwamen ook gewoon aan huis enzo. Ging allemaal erg vlot...
Anitadejong: succes bij de gyn! Marije: succes met je schoonmoeder Mamasu: mn oog komt waarschijnlijk ook door die verkoudheid. Het zit aan één kant van mn hoofd gewoon helemaal dicht, alles doet pijn aan die kant zelfs mn tand... Ik heb dat ook trouwens met een volle blaas. Dan word ik 's nachts wakker en wil ik opstaan, maar dan kan ik bijna niet lopen! Als ik dan naar de wc ben gegaan, is het weer over. Zo dat is idd laat zeg die kraamzorg! anita1975: nou de afwasmachine kapot? Laatst ook al je wasmachine, het zit niet mee! MamaLou: een dagje alleen is weleens lekker toch?! Geniet er maar van vandaag! Lekker rustig aan doen!
Mamasu wat een belachelijke gang van zaken! Ik vind het echt bespottelijk dat je er zelf zo achteraan heb moeten gaan en dat je nu pas respons hebt! Hier was het ook allemaal snel geregeld, ik geloof ook in maand 7 dat ze bij me kwam en de tijd nam om alles met me te bespreken. Dan ben je toch zelf ook veel geruster! Ik zou er een klacht over indienen als ik je was.
Mamasu ik sluit me volledig aan bij Lexie! Is toch te zot voor woorden dat er zelf achter aan moet gaan! Maar goed het is nu in ieder geval wel geregeld dat is dan wel weer lekker.
mss79 van harte met de kleine! marij van harte met de kleine.! meiden geniet er maar lekker van,hopelijk volgen wij jullie allemaal snel
Hier dadelijk even extra naar vk. Voel me sinds vrijdag echt niet tof. Gaan we weer met me potje urine op pad! Las trouwens iets over een kapotte vaatwasser....vraag me niet hoe.....maar ik heb laatst een stompje kaars mee gewassen....geloof me. DAT WIL JE NIET! Hij doet het weer .........had ik niet verwacht. En oja de combi-magn. is ook nog stuk...zit je dan op een forum met allemaal meiden die chococake maken.......hmmmm manlief even roze koeken laten halen?
hey hey Marij gefeliciteerd met Casper! lekker genieten nu fijn dat je al naar huis mocht... Sterretjes dat schiet lekker op met je combi mag. hahaha je kan ook kant en klare cakes kopen dat weet je he Goed dat je ff extra naar de vk gaat, kan nooit kwaad he...verder nog nergens last van? Marije: hoe is het met je schoonmoeder? hou je het een beetje uit? hihi Berna vervelend dat het niet doorzet he...snap dat je het zat bent, ik ben het ook spuugzat haha, elke ochtend als ik wakker word denk ik ook hmmm weer nergens last van gehad:S Mamasu: idd een beetje vreemd dat je er zo achteraan moet lopen, zou niet zo moeten zijn bijna een week voor je uitgerekende datum he! Nou ik kon gister echt niet in slaap komen, maar heb vanochtend wel weer lekker geslapen...heb nog steeds energie haha, maar weet niet of het zoveel is als gister..voel me in ieder geval nog steeds prima, zou willen dat het eens een keer ging beginnen hierzo!