aan de ene kant vind ik het heerlijk om alleen thuis te zijn hoor! maar dat ie vanmiddag om 3 uur klaar is vind ik ook wel weer fijn. Heel dubbel, maar zoals vandaag mag het elke dag wel zijn.
Ik ben spelletjes op de computer aan het doen Berna Moet eigenlijk nog wat boekhouding doen, maar dat ga ik zo doen...
Heb de vakantie al uitgezocht voor van de zomer maar ja ik wacht mooi evenmet boeken tot de kleine is geboren je weet nooit. Dadelijk kan ie niet tegen autorijden ofzo haha
He dames, en de nesteldrang dan? Als je je daar aan overgeeft hoef je je nooit meer te vervelen, haha! Ik heb er dus nauwelijks last van (helaas) maar heb toch vanmorgen even lekker lades staan opruimen en kleertjes gesorteerd! Heerlijk. Voelde me enorm efficient! Vivian dat is schrikken zeg! Echt niet leuk om te ontdekken lijkt me. Anita, kan me je dipje wel voorstellen hoor! Heeft iedereen wel eens last van hier...
Hier toch geen filmpje aan het kijken, de ps3 is niet goed aangesloten, heb geen geluid namelijk, en het is een blue-ray film die kan alleen in de ps3, marco is gisteren met de kabels aan het kloten geweest. nu doe ik maar een spelletje op de wii. Ik ben alweer happy hoor, lekker met mijn choco cake en chocolademelk met Guus op de bank, heerlijk.
Oh ja, ik hoor sommigen van jullie over hondjes die ineens heel onrustig zijn (wat dan kan wijzen op een naderende bevalling), maar weten jullie ook of dat bij poezen ook zo kan zijn? Ik dacht dat katten daar veel minder gevoelig voor zijn maar weet het niet zeker. 1 van onze katten is de hele ochtend om me heen aan het draaien geweest. Liep steeds voor mijn voeten te mauwen! Echt veel meer dan anders. Zou het een teken zijn...? (vroeg zij hoopvol)
Zat net met Little Hope op MSN Mamasu, en die zei ook al dat haar kat ineens zo aanhankelijk is terwijl ze dat normaal is! Ik hoop voor je dat het een teken is
Yep ik geef ook toe aan de nesteldrang...net alles van zijn plek gehad, en het staat nog overhoop, je kan bezig blijven als je wilt..niet dat het echt leuk is...en bevorderlijk voor mijn lichaam, maar kan het niet laten hahaha,nu straks nog ff alles stoffen en stofzuigen...dan stop ik er weer mee voor vandaag Anders doe ik ook wel s spelletjes idd op de comp. ook leuk/verslavend tijdverdrijf hihi Lekker ook al chococake! hmmmmmmmm is dat je lunch? hahaha heb ik ook van die buien af en toe...ik ga eerst maar s een boterhammetje eten..
Waahaa Mamasu! Zou het je niet kunnen vertellen, hiet zijn ze altijd onrustig en het waait nu hard buiten dus daar kan het ook nog eens door komen! Maarre....ik heb net even gelegen en kon niet in slaap komen. Ben dr uit gegaan met een aanval van acute nesteldrang! Stond ineens op te ruimen(nou is het niet zoveel gelukkig)! En niet 1 project, nee.....op 3 plaatsen tegelijk bijna haha! Ik kom nu pas een beetje tot rust, want ik ging net zitten om mn broodje te eten (uhh eigenlijk 4 met hamburger en saus en een liter chocomelk ) en ik kreeg gewoon een beetje de kriebels. Ben wat onrustig gewoon, ineens... Zou DAT misschien een voorteken kunnen zijn? (vroeg zij hoopvol ) Verder nergens last van trouwens, geen weeen ofzo, wel met regelmaat weer harde buiken en de baby houdt zich weer heel erg rustig vandaag.... Aaaarg! Waarom zijn er nou niet van die concrete antwoorden! Zo van: Hmm, nesteldrang....nou dan kan er binnen 12 uur....bla bla bla! Ze spelen gewoon spelletjes met ons, die eigenwijze hummeltjes! @ Anita, Balen joh, maar misschien idd wel beter voor je lichaam! Je bent toch een heel eind gekomen en da is goed! @ Vivian, Belachelijk zeg! En dat vertellen ze je nu pas? Of komen ze er net pas achter? Ik kan me voorstellen dat je nu onzeker bent hoor!
Hai meiden, Ik meld me weer even! Ik reageer weinig want heb gewoon de puf niet meer maar probeer zoveel mogelijk mee te lezen zover als dat lukt want jullie gaan echt als een razende door de pagina's! Sinds vannacht is het bij mij behoorlijk onrustig. Ik heb om de 10 min. harde buiken/lichte weeen van inmiddels ongeveer 30 sec. Helaas nog niet krachtig genoeg maar ik hoop wel dat dit langzaam aan leidt tot de bevalling! Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor...
Laaiend ben ik! Waarom zijn mannen (de meeste dan) van die achterlijk stomme wezens! Wil ik gaan stofzuigen hierzo, zit de stang verstopt en ik krijg hem niet leeg! Wat een L*L ook! Hij heeft van de week het laatst gestofzuigd met dat ding en zet hem dus gewoon verstopt en al weg zonder iets te zeggen of hem te maken! Hier word ik toch zo ongelooflijk pissed om he! @ Moonie, spannend meid!
Moonie hopen dat het doorzet voor je meid! Ik ben nog aan het wachten tot de vk mij belt... Aangezien zij hier ook helemaal niet bekend mee is, is ze alles aan het uitzoeken. Nog ff geduld dus. Ik weet niet meer wie het vroeg maar ze schijnen het geweten te hebben vanaf Maart maar om de clienten niet weg te jagen, inkomsten enz enz hebben ze geprobeerd de legionella weg te krijgen. Ik werk nota bene ik een woonzorgcentrum, alle indicatie komen daar binnen verpleeg, verzorgings en alle leeftijden het is echt een groot schandaal. Ik ben hier zeker ook nog niet klaar mee en vele met mij niet maar goed mijn eerste zorg is de kleine. Nog ff afwachten op de vk...
bleh nesteldrang, heb ik nou echt geen last van... Ben wel veel aan het wassen (moest zelfs nog dingen voor de baby wassen), maar verder... Ik ga me vanaf morgen ook weer kapot vervelen, dat weet ik wel zeker! We gaan zo even naar de mediamarkt. Heb nog cd bonnen, maar ik vrees dat ik wel meer zal gaan kopen, hihi! Linda, de boekhouding moet je ook maar net zin in hebben! Wij hebben dat vorige week gedaan, was ook HEEl hard nodig, we maken er best een potje van eigenlijk... Schrokken we ook wel van hoor, nu is alles weer keurig op orde! Berna, heerlijk vakantie uitzoeken! Ik ben er ook al een beetje mee bezig! Van het zomer wordt het een bungalow park maar ik wil in de winter (of herfstvakantie) wel weer vliegen! Heerlijk toch die voorpret!