vivian, dat is echt schandalig zeg! ik hoop echt dat het niet schadelijk voor jou is geweest! maar pissig zou ik ook worden zeg, je bent er toch aan blootgesteld, grr....
mamalou relax! Ik zou die stofzuiger lekker aan de kant gooien en wachten tot hij weer thuis is zodat ie het lekker zelf kan oplossen!
Hihi Anitadejong: chococake als toetje dan! hihi ook lekker! whaha mamalou: ik doe ook 3 dingen tegelijk sta ik de ramen te zemen, pak ik de stofzuiger omdat ik stof zie liggen haha...en mannen zijn daar niet zo goed in in die huishoudelijke dingen....af en toe kan je ze wel wat ja haha en vooral nu waarschijnlijk...weet al wie de wind van voren krijgt straks haha! sterkte! Ik wil ook op vakantie! loop ook al weken te zeuren om alvast een midweekje weg te boeken in maart ofzo, maar vriendlief is er nog niet zo weg mee
hoop dat je snel wat hoort vivian. moonie hoop voor je dat het door zet...misschien indd een voorteken. Anita, kan me voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt, helemaal omdat ze zeggen dat de baby eerder komt. Je houd er rekening mee, en dan kan je nog overtijd gaan ook....nou gelukkig gaat het weer beter met je... hier wou ik ook wel dat Roland thuis was hoor...niks aan zo...hihi en soms denk je van man ga toch weer werken... Ik baal zo van die afwasmachine....eerst indd mijn wasmachine, krijg wel een nieuwe maar dat duurt ff... die andere was niet meer te maken. Ik dacht dus dat de waterpomp stuk was van de vaatwasser want als ik hem aandeed dan hoorde ik hem geen water pompen, nu is het zelfs zo als ik hem aan zet knapt de stop Heb alles wat er in stond maar af gewassen, pfff....stom werk zeg. Nou ja als ie niet te maken valt moet ik maar een 2e hands zien te krijgen eerst (via MP ofzo)
Anita, Klinkt idd niet als een fijn bezoekje aan de gyn. Wel vreemd dat hij aan de ene kant zegt dat het kindje snel mag komen, maar dat hij aan de andere kant weer zegt dat ze je wel rustig 2 weken overtijd laten lopen. :-S En bij jou dus ook geen inwendige eche oid. Bij mij vond de gyn het ook al niet nodig. Vivian, dat is wel schrikken van die legionella. Hopen dat een simpele test snel wat meer zekerheid kan geven. Linda, hier zijn de spelletjes op de computer tegenwoordig ook weer helemaal in. hahaha. wel van die foute: spider solitaire, patience, hartenjagen enz.. Overigens is heir de boekhouding vanmiddag ook weer aan de beurt. Berna, heb je niet een buurvrouw oid die een boel leuke films in huis heeft? Wij hebben hier zelfs nog even gedacht om film1 te nemen. Ze hadden vorige maand (weet niet of het nu nog zo is) een aanbieding. 3 maanden voor heel weinig geld, en je zat nergens aan vast. Wij hebben alleen geen digitale tv, en om nou alleen voor filmnet over te stappen.. Roxy, geniet lekker van je dagje. Mamasu, ik weet niet hoe dat zit met de honden en katten. Wij hebben zelf een hond van bijna 5 maanden, en het enige wat mijn lief echt is opgevallen is dat de hond altijd als eerste naar mij toe moet. Maar ik weet niet of dat iets met mijn zwangerschap te maken heeft. Marlou, heel herkenbaar die nesteldrang. Ik heb zelf net de "laatste" boodschappen gedaan. Van die boodschappen dat je weet dat als het kindje geboren wordt er genoeg is voor het bezoek (koffie, thee, beschuit met muisjes (roze en blauw), eten in de vriezer etc.) Wel een fijn gevoel. En in een vlaag van voor jullie herkenbare nesteldrang ook maar weer eens de keuken opnieuw aangepakt. Alles is hier al superschoon, maar ik heb vandaag de kasten maar eens uitgeruimd en opnieuw ingedeeld. Verder weet ik echt niet meer wat ik moet doen. De boekhouding moet ff, maar ik ben redelijk bij, dus dat is een kwestie van papieren in de goede map stoppen. Verder ben ik gewoon KLAAR! Laat het kindje maar komen. hahahaha.
Ja maar, ik wil gewoon even stofzuigen en daarna dweilen En niet wachten tot HIJ thuis is want dan staat mijn stofzuiger over 3 weken nog verstopt in de kast. Eigenlijk best wel gek he, een halfuurtje geleden vond ik hem nog zo lief en hij had ook al 2 keer gebeld hoe het nou ging vandaag! Maar o wee als hij nu nog een keer durft te bellen he......dan krijgt ie echt de wind van voren!
relax mamalou haha o ik word gek van julie chococake.. en ik moet echt op gaan passen ik ben al 21 kilo aangekomen.. hoe krijg ik het er ooit af pff zoveel eet ik niet meer alleen 's avonds wat vaker een klein bakje chips en dat deed ik voorheen niet.. nou ja nog maar uiterlijk 10 dagen en dan moet er weer wat af zijn haha
jaja je moet bijblijven haha mamalou heb nu al medelijden met je vriend hahaha maak een hoogzwangere vrouw niet pissig!
en ik wil niks meer doen, hihi. ja bevallen.... eigenlijk moet ik hier ook wel wat doen maar het doet zo zeer om wat te doen. Dus alles moet in etappes helaas.... zal zo eerst ff boven kijken, roland had films gedownload en die kan ik wel ff branden voor hem, zo kan ik onder tussen de was in de droger doen. nou en dan zien we wel weer
weet je wat, laat ik eens gek doen, ik doe het direct! hahaha ik ben zo "geen" schoonmaakmiep, maar de keuken die doet marco dan weer niet jammer
trouwens ben hier goed verkouden, niks aan zeg.... enne het fietsen beviel vanmorgen ook niet echt, maar ja was altijd nog beter dan lopen...
hihi, ik heb ook altijd stofzuigerruzie. Ik heb het vaak dat hij dan stofzuigt en wegzet, en dan zie ik opeens dat hij de randen niet goed heeft gedaan (hondenharen bij plintjes nog) dan raus ik met een boos gezicht de stofzuiger uit de kast en ga heel demonstratief heel hard en overdreven stofzuigen Ik zou ook heel boos worden vivian! IS toch niet normaal? Linda, jeuj! we zijn 38 weken precies vandaag! Ik bedenk me opeens dat ik nog beschuit moet halen!
hihi, ik heb ook altijd stofzuigerruzie. Ik heb het vaak dat hij dan stofzuigt en wegzet, en dan zie ik opeens dat hij de randen niet goed heeft gedaan (hondenharen bij plintjes nog) dan raus ik met een boos gezicht de stofzuiger uit de kast en ga heel demonstratief heel hard en overdreven stofzuigen Ik zou ook heel boos worden vivian! IS toch niet normaal? Linda, jeuj! we zijn 38 weken precies vandaag! Ik bedenk me opeens dat ik nog beschuit moet halen!
haha goed van je ik ga nog ff wat lezen op de bank en om 1500 de pfaffs kijken heb al die oude afleveringen niet gezien. Beebje is ook erg druk nu dus zitten is sowieso niet prettig.. ik vind 08-01-08 wel een mooie datum om te bevallen eigenlijk dus....
haha anita, ik moet altijd zeggen hier wil je dit ff doen of dat ff, want anders doet roland het ook niet. Ik dnek dat ik eind sept al eens de tuin gedaan heb en het onkruid ligt nog bij het pad ik krijg het niet de container in en heb al tig keer gezegd dat hij het opruimen moet mar hij doet het niet. Ik zet morgen denk ik maar de container klaar dan kan hij er niet om heen denk ik. Ook de auto noem ik al een prullenbak haha, hij is 2 weken thuis geweest maar niet ff op geruimd hoor