Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Berna: ik vind dat ook een hele mooie datum 08-01-08
    Ik ga mee voor die datum!hihi
    Oh shit joh de keuken! die heb ik ook nog hahaha nou morgen miss! oh nee morgen is angelo(vriend) vrij dus zal er wel niet veel van komen...nou miss van de week het is goed hoor haha

2. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    allemaaal allen thuis vervelend haha , ik ben altijd smiddag allen thuis en vind het HEERLIJK :D lekker even tijd voor je zelf ,doen wat je wilt ,geen verplicht praatjes helemaal niks :)

anita een dikke knuffel voor jou ,zoek even wat afleding meis

mamalou relax meis niet gaan overdreven met dat nesteldrang he haha

heb net geboortekaart proefstuk gekregen en hij is helemaal mooi :D

heb sinds vanmorgen veel harde buiken en veel plassen , en als loop en dat doe ik paar keer per dag om dochter bregen en op te halen ,voel een druk van onderen :rolleyes: nou ja het zal allemaal niks zeggen en ik heb besloten om nog een week erbij te rekenen anders duurt wachten mij te lang , we hebben net met vriendin afgesproken dat baby 12 janu wel zich aanmeld :) volgende weekend dus haha langgggg ja maar ja zo heb je weer wat rust in je hoofd hoop ik :rolleyes:

3. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Zucht steun kreun.......Stofzuiger is weer onstopt!
    Wat betekent dat ik toch nog een schone huiskamer heb.....en last van mn rug nu! :confused:
    Manlief heeft geluk, hij komt er dit keer alleen met een waarschuwing vanaf! ;)

Zo...en dan ga ik nu ff dweilen.. :)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nog steeds geen nieuws van de vk... Nou ja die zal het ook wel druk hebben natuurlijk, maar irri is het wel heb met mezelf afgesproken dat als ze om 4 uur nog niet gebeld heeft ik weer is ga bellen.

Mamalou heeft hij ff geluk dat ie er met een waarschuwing vanaf komt haha :)

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ja, ach ja, ik heb een goeie bui nu!

:) :) :)

6. Niet meer actief

hahaha mamalou...hoezo veranderlijk humeur? whaha hij heeft geluk:)

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    vivian kan me voorstellen dat je op hete kolen zit

jee wat is beeb druk zeg he hem nog nooit zo druk meegemaakt het doet gewoon zeer.. hij heeft echt geen ruimte meer

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Whoehoe MamaLou, ik zou nu niet graag in de schoenen van je man willen staan! Klinkt alsof je op oorlogspad bent... Hihi! Ach het zijn allemaal hormonen he, kunnen wij zwangeren niets aan doen! Gelukkig heb je nog even toe kunnen geven aan de nesteldrang! En of het een teken is? Ze zeggen van wel maar ik durf je geen harde garanties te geven!

9. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hier nog steeds een rustige beeb maar wel weer een keiharde buik.
    Nou, ik ben uitgedweilt, ik denk dat ik zo nog even een uurtje plat ga voor ik straks gee ntijd meer heb!

10. Niet meer actief

Zo, ff een pauze inlassen, even wat drinken, oh wat heerlijk, over een uurtje blinkt de keuken me weer tegemoet

Het was echt heel erg nodig :oops:

11. Niet meer actief

wahaha ik stop ermee voor vandaag, net nog gestofzuigd en gedweild en ben nu helemaal kapot...ga ff liggen en dan ff douchen voel me smerig hahaha

12. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Haha, hier is t mijn vloer die voor de verandering weer eens een keertje blinkt!

@ Mamasu, Ik ben inmiddels weer redelijk gekalmeerd hoor! :)
    Maar ik moest gewoon even stofzuigen.....en ja als dat dan niet lukt..... ;)

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja indd Berna zit echt op hete kolen ppfff

Anita niks zo lekker als een schone keuken! :D

14. Niet meer actief

ik ga ook wel last krijgen van me rug vanavond, maar wel een schone keuken en dat doet me ook wel goed!

15. Niet meer actief

haha ben je klaar anita?
    ik ga overmorgen met mijn keuken aan de slag denk ik ! als ik dat nog red,hoop het niet, hoop dat ik overmorgen met mijn zoon aan de slag kan ! haha dan komt die keuken later wel:)

16. Niet meer actief

Marij, goed weer van je te horen en dat alles zo goed gegaan is!
    Geniet maar van de kleine man :-D

Berna, spannend meid!
    Ik hoop voor je dat het nou eens gaat gebeuren....

Linda, toch wel goed dat je ff naar het zks bent geweest! beter teveel controles dan te weinig.
    Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af!

Anitadej. kan me zo goed voorstellen dat je nou ook wel eens wilt!
    Balen zeg dat ze ff nix kunnen doen....

Ach Marije, je moet maar zo denken: de ramen zijn weer netjes, haha!
    Kunnen de moeders een beetje met elkaar omgaan?

Mamasu ik heb dat ook, mega zere blaas 's nachts. Heel irri, en na het sassen is het weer ok.
    Heb ook geen problemen met kraam gehad, heb begin november een bezoekje gehad, was erg relaxed!
    Slordig dat het zo lang heeft geduurd bij jou en dat je er zelf tig keer achteraan hebt moeten gaan.

Sterretjes, roze koeken kan ik je echt aanraden, ga vanavond nieuwe voorraad inslaan.... Mjammie!

Roxy, je trouwma?! GEWELDIG!

Vivian, nou ja, lekker dan! Hopelijk hoor je snel meer.

Moonie, hopelijk zet het door!

Haha, ik moet zo lachen om al die poetsverhalen hier!
    Nou, ik ben klaar! Alles is werkelijk schoon, deurposten, deuren, keuken, badkamer, ramen etc. etc.
    Nu moet ze maar eens komen (ben nu al ongeduldig en niet eens overtijd...)
    En nou heb ik eindelijk tijd om aan HP7 te beginnen :D

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Vivian, kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Hopenlijk valt het allemaal mee met de gevolgen voor de kleine! Ik zou ook woedend zijn!

Anita, fijn dat de chocola je al weer beter heeft doen voelen. Chocola rulessssssssssssss! ;)

Hier ook geen nesteldrang meer. Vorige week even heftig en toen heeft meneer Lex alles gedaan. Maarja nog steeds geen beeb, dus binnenkort zal ie nog wel een keer moeten...

Krijg net het geboortekaartje van een vrouw uit de zwangerschapsgymclub die in februari uitgerekend was van een tweeling. Ze is al op 3 jan bevallen!
    Ik had niet verwacht dat zij de eerste zou zijn waar ik een kaartje van zou krijgen van die groep. Grappig hoe het lopen kan.

Zo het wordt me een partij donker hier... bah vies weer...

18. Niet meer actief

Hé meiden, mn controle bij de gyn was ook goed. Even een hele snelle echo gehad, zag er allemaal goed uit, nog voldoende vruchtwater en zo. Hij zegt: je krijgt een groot kind, maar dat had je waarschijnlijk al aan je buik gezien :(

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha die gyn ook af en toe Linda... fijn dat alles goed was

Hmm heb Mark een sms gestuurd maar krijg geen reactie zijn afspraak zal wel uitlopen maar zit me toch niet helemaal lekker ik hoop dat ie snel belt

nah zul je net zien hij belde net haha komt naar huis en neemt lekker pizza mee, heb geen zin om te koken

Deel Deze Pagina