Sabine gefeliciteerd met jullie dochter Faye. Marij gefeliciteerd met Casper en lekker dat die zo snel mee naar huis mag zeg. Mamasu ik had vandaag ook mijn telefonische intake maar dat kwam omdat ik zelf de vorige keer niet kon. Bij jou is het wel heel laat zeg en dan zo er achteraan moeten bellen. Vivian ik hoop dat ze morgen meer weten. Gisteren lopen stofzuigen omdat we bezoek kregen. man bood aan om het te doen omdat ik er zo'n last van mijn rug van krijg maar hij doet het niet zoals ik het wil. Dus eigenwijs en zelf gedaan, ligt er nu weer allemaal zand op de trap omdat we even met het bezoek hier naar het strandje zijn geweest en manlief zijn schoenen niet heeft uitgedaan erna.
goed zo Guppie haha Vivian fijn dat ze het toch zo goed uitzoeken.. ik zou me er niet al te druk om maken zolang je geen klachten hebt
Nee indd Berna ik ga er ook gewoon vanuit dat alles goed is! Pacific heel irri ik ken dat hoor haha! Ben lekker chili con carne aan het maken jummie vind dat zo lekker!
Haha die mannen.... Gister ook lopen irriteren, maar ach, is ook zo weer over, hij is wel lief, maar gewoon een man! Ow, pizza is klaar! Laterssss
Goed meiden ben ik weer even...een kleine up date! Bezoekje verlosk eindigde in het ziekenhuis. Dit omdat ik laatste drie dagen me zo anders voelde dan voorheen. Ze hebben bloed, ctg en urine gecheckt alles oke. Bij het inwendige onderzoek constateerde ze 2 cm en hebben ze gestript. (Ze voelde de haartjes al door de vliezen heen!)Ik kramp nu wel en ga nu volop relaxen om er aan te geven.... Mocht dit niet doorzetten, gaan ze woensdag inleiden Ik mocht ook kiezen voor morgenochtend maarrrr ...dat ging mij even te snel. Inleiden is ook niet alles is mijn vorige ervaring. Zal straks nog even bijlezen in alle rust, als ik die dan nog heb!
Dames, het is wel heel spannend hier zeg! Elke dag lees ik toch wel even of er al meiden bevallen zijn! Voor degene die hun zoon/dochter al in hun armen mogen sluiten: GEFELICITEERD! Goed gedaan! Laat je lekker in de watten leggen! Geniet van de kraamhulp in huis! Nu kan het nog! Enne...wat zijn jullie allemaal druk aan het poetsen zeg! Pfff, word er al moe aan als ik er aan denk. Gelukkig is mijn vriend ook een poetser! Hier alles prima. Vandaag weer bij de vk. Bloeddruk prima, kleine is bijna ingedaald dus mochten mijn vliezen breken mag ik blijven lopen. Verder mag ik vanaf nu thuis bevallen! Dat wil ik weer heel erg graag. Dames succes! Sterretjes succes! Sexen schijnt er voor te kunnen zorgen dat de weeen beginnen. Er komt dan een hormoon vrij wat kan helpen!
oh sterretjes, het einde is dus voor jou in zicht! Heel veel succes, ik ga duimen dat het doorzet bij je! Wij hebben heerlijk samen gekookt net en ook heerlijk gegeten. Zo'n lekker toetje gemaakt, hmmm...
haha komt ie; een ovenschaal bedek je met plakjes banaan en een el basterdsuiker (ik heb 2 bananen gebruikt.) dan ongeveer 10 speculaasjes helemaal verkruimelen (heb ik in de blender gedaan), dat mengen met 1 el basterdsuiker en ong 50 gr boter (tot het een prutje wordt) en over de banaan smeren. 15 minuten in de oven op 200 graden. banaan was zo lekker zacht geworden en dat was echt lekker icm de speculaas! en super makkelijk ook, zo klaar!
Hee mss79! Hoe is het nou met jullie? We hadden al van Anita gehoord dat je was bevallen en natuurlijk gegluurd op je beebiesite! Prachtige foto's van jullie mooie dochter!
Tjee poetsmiepjes zijn jullie allemaal! Ik heb vandaag dus mijn hele huis in één keer klaar zonder zelf ook maar iets meer te doen dan de babykamer een beetje afstoffen en op de bank liggen....*schaam* Ondanks dat mijn "TRAU"MA (ook een goeie trouwens! hahaha) er dus de HELE DAG is geweest, vind ik het ook wel een fijn idee dat alles nu echt klaar is. Wel fijn dat mijn mamsie er ook was hoor. Heb ik nog een beetje gezellige afleiding aan, en daardoor zeurt mijn Trauma (hihi) dus ook niet zo... Ben helemaal niet fit. Weet alleen niet of het nu een beginnetje is van de weeen of van de griep. Heb echt onwijze harde buik, enorme druk onderin, een kramp van hier tot Tokyo en een rug om af te schieten! Tja zeg het maar. Waren er inderdaad maar eens duidelijk tekenen die ons konden vertellen hoe lang het nog gaat duren. Edwin gaat zo het bed in de kamer zetten. Kan ik tussendoor iets fijner liggen dan op de bank (kom ik dus niet meer af als ik alleen ben, grrr) Oeh Sterretjes wat spannend, succes meid, zet 'm op! Ik hoop ook op dat nieuws morgen eigenlijk..... maar ja zal wel niet. Vivian wat een toestand zeg met die Legionella. Hoop dat het geen gevolgen heeft voor jou of de kleine. Morgen hopelijk meer duidelijkheid. Knuf hoor. Anita J, tja dat was niet helemaal het nieuws wat je graag had gehoord natuurlijk. Dat is altijd een tegenvaller dan even he? Het is heel makkelijk gezegd, maar het is natuurlijk al erg goed dat je zover bent gekomen meid. Je bent gewoon nu al een supermams voor je kleine binkie! Zet 'm op meid. Nog ffies.... reken maar zo je hebt de langste tijd gehad, hihihi, is wel heel optimistisch gezien he? Maar af en toe moet ik mezelf hier gewoon ff mee oppeppen. Hoe zou het met Moppie zijn? Nou iedereen die ik vergeten ben.... ook met jullie leeg ik mee hoor . Knuf Marije
nee Marieke, niet zelf bedacht hoor. Ik ben een kookboeken-junkie en vanmiddag was ik er weer eens 1 aan het lezen nu snap ik pas wat trauma betekend, sjonge hahaha! Hij is wel leuk zeg... Klinkt wel spannend Marije, misschien even in bad of onder de douche gaan? Als het echt een begin is moet de pijn dan juist niet afzakken!
Guppie, heb 'm opgeslagen Marije, goh, wie weet is het wel een begin.... Moppie, idd hoe zou het met haar gaan? Gut, wat spannend toch allemaal! En hoop ook op meer foto's van de kleintjes 8)