@ Sterretjes, Spannend meid! Zet m op he?! @ Marije, Wie weet is dit wel het begin! En lekker dat je huisje helemaal aan kant is!
jaaaaaaa sterretjes! succes! hoop dat ze morgen bij mij ook zoiets ontdekken hhaha zet hem op he! Ik ga nu comp uitzetten en bank hangen! ben kapot na de laatste 2 dagen haha, lekker relaxen en niks doen en vroeg slapen! net in bad geweest en heb een beetje last van mijn rug..beetje ongi gevoel..dus fijne avond meiden en tot morgen? Hopelijk gaat er weer een hoop beginnen vanavond...nog een paar uurtjes he berna dan is het 08-01-08
Niet direct, die is momenteel wel 130/95 maar gemiddeld lag die tijdens de zwangerschap ook rond 120/85-90. De stijgende onderdruk is wel reden dat ik nu gyneacologisch ben geworden en dus mijn thuisbevalling wederom op den buik kan schrijven. Het feit dat de klachten komen na de 40 weken en het kindje dus klaar is, is reden om niet onnodig lang met klachten rond te lopen en vermoeider te worden. Op dit moment heb ik wel stevigere krampen dan de harde buiken maar zo onregelmatig en het voelt totaal niet alsof dit gaat doorzetten. Dus morgen een laatste regel/slaapdagje en woensdag inleiden.
sterretjes ik hoop voor je dat het nog doorzet en marij ook spannend dus! Hier wordt het niet heftiger gewoon wat rare buikpijntjes. Mijn moeder kwam net kopje thee drinken die wilde me wel weer eens zien na ruim anderhalve week haha
trouwens die harde buiken ik vind het nog moeilijk te onderscheiden.. heb soms het idee dat het de baby is die heel erg hard tegen mijn buik drukt maar alles is dan wel heel gespannen is dat dan een harde buik?
Dat denk ik wel Berna, want daar word je baarmoeder ook door geprikkeld natuurlijk. Bij mij staat mijn hele buik dan strak gespannen, net een harde voetbal. Soms voelt het vervelend aan door vermoeide en gespannen spieren.
hmm oke.. heb nu het gevoel dat ik onwijs naar de wc moet maar ja dat kan ook van de pizza komen die was echt vet haha. Mijn moeder was net hier en die zei wel dat het bij haar voelde alsof ze diarree kreeg maar dat waren dus weeën whahah...
ik las vandaag in een boek dat 90% van de kindjes die tot 40 weken blijven zitten wel binnen 10 dagen na de uitgerekende datum komen.. ik hoop maar dat ik bij die 90% zit dan haha
Rustig hier zeg.... Berna, ik hoop voor je dat er wat gaat gebeuren! Volgens mij ben je nog niet zo heel erg ongeduldig, of wel?
euhm nou eigenlijk best wel. Weet je de nachten zijn gewoon onrustig je bent er in je hoofd toch mee bezig. Zou het vandaag komen? En sinds vannacht slaapt MArk ook nog eens onrustig dus dat wordt er ook niet makkelijker op haha. Ik hoop gewoon niet dat er moet worden ingeleid ofzo maar goed ik heb nog 10 dagen om te bevallen. Ik had van tevoren ook wel gedacht over tijd te lopen heb zelf elke keer 10 januari in mijn hoofd gehad dus daar richt ik me ook wel beetje op.
Kan het me zooo goed voorstellen! En grappig vind ik dat jij altijd 'geroepen' hebt dat je overtijd zou gaan lopen.... En nou doe je het ook nog!
ik bij alle 3 dus ga er nu ook weer van uit hoor... de oudsten waren 10 dagen te laat en lisa 4.... ik ga nu ergens voor de 25e haha... (maar het maag nu ook wel )
*INBRAAK* Dames..vandaag is onze laatste decembermama bevallen , dus nu mogen wij officieel het stokje aan jullie overgeven..heel veel s6 met de bevalling en voor de dames die al bevallen zijn...heel veel geluk met jullie kleintjes *UITBRAAK*