Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Mijn 1e kwam op met 38,4 weken.
    Snappen jullie mijn ongeduld een beetje? ;) :) :)

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Iloon, Wat leuk om te weten!
    Dank je wel! :D

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Yep stokje is overgedragen aan ons...
    dus ik vind dat er vannacht iemand moet bevallen hoor.. sterretjes? Marij? of misschien wel een verrassing.. en hoe zou het met Moppie zijn...

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    graag gedaan :)

5. Niet meer actief

Wij kijken hier zo'n opvoedprogramma (er is weer niks op tv), we zitten echt zo van: dat zou ik zo doen en dat zo, we zijn het i.i.g. eens met elkaar, grappig!

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Berna, ik wil anders wel hoor! ;)

@ AnitaJ, ik zit soms ook met verbazing naar die programma's te kijken!
    Maar soms leer je er wel wat van, wij zitten hiet gelukkig ook op 1 lijn, wel zo makkelijk he? ;)

Ik ga zo naar mn bed denk ik.
    Ik heb heel veel harde buiken vanavond en ze houden ook echt lang aan!
    En dat terwijl ik gewoon rustig achter de pc zit hierzo.
    Ze zijn niet pijnlijk ofzo maar wel heeeel vermoeiend hoor pfffff, voel het echt aan mn spieren... ;)
    Zou het een begin kunnen zijn? De baby is ook vandaag weer ontzettend rustig.
    Owh, ze komen nu echt vlak na elkaar........ :confused:

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Spannend mamalou maar ik wil nu eerst haha

8. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Nou Berna, dan zou ik nu maar opschieten he? ;)
    Dan wacht ik nog wel even! :)

Dames, ik ga mn bedje in, lekker slapen, je weet maar nooit....... ;)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh de laatste decembermama bevallen, dat dacht ik al wel... Ben blij voor hen allemaal!

Berna, bij mij voelen harde buiken ook zo dubieus, dan denk ik ook dat het de beeb is die zich gewoon naar boven duwt... Heb er wel weer veel gehad vanavond.

Ik las trouwens dat 94% van alle kindjes tussen 39 en 41 weken geboren worden....

Ik richt me nu op de 20e ongeveer, of iets daarna. Mijn ouders hebben dat ook steeds geroepen en ik vind het voor mijn gemoedsrust ook wel veiliger om dat in mijn achterhoofd te houden, al is 40 weken toch ook weer een leuke grens!

Ik ga er vroeg in vanavond, tot morgen allemaal!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou heb nog 3 nachten voor ik 41 weken ben dus wie weet
    ik ga boven as the world turns kijken en daarna ook lekker slapen

tot morgen meiden!

11. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nou berna kom op meid. Jij mag nu eerst hoor.... hoewel ikzelf ook wel graag wil... hier veranderd er nog niets aan mijn klachten. Ben wel erg benieuwd wat de VK morgen zegt. Mag er alleen pas om 16:15 naartoe! grrrr
    Het bed staat ook klaar, nu ben ik dus officieel klaar voor de komst van onze Kruimel. Maar ja.... of hij er ook al klaar voor is?

Meiden welterusten, en ik hoop dat we morgen weer uitbreiding hebben hierzo!

Knuf Marije

12. Writer

Writer Niet meer actief

even melden hier hele dag harde buiken en nu sinds uur weeen die mekaar volgen, ik wacht even en misschie naar bed als niet ophoudt dan bellen we even

13. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Ook even een update..hier ligt alles weer stil! :(
    Ik heb vast geen weeenhormoon ofzo!
    Toch eens vragen of dat kan... :rolleyes:

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Sterretjes wij gaan beide gewoon normaal bevallen nu! Laten we dat met elkaar afspreken! 8) Hopelijk ga je weer veder met rommelen!

Meesa spannend, hoe is het nu?

Hier zo iets raars ik hou ineens zoveel vocht vast dat heel mijn handen en voeten opgezet zijn :confused: Maar zo erg dat het ook echt zeer doet gadver heb ik weer. Nou eerst een koppie koffie :D

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Meesa spannend zeg!

sterretjes grr frustrerend zeg!

Vivian vervelend he dat vocht.. sterkte ermee

Hier hele nacht niks geen buikpijn of krampen gehad. Nu net vanmorgen wel weer licht maar voorlopig zit er nog geen bevalling aan te komen geloof ik

16. vivianbraak

Berna vind je het niet vervelend worden dat overtijd lopen? Ik weet nog van de eerste dat ik echt zoiets had van wanneer kom je in godsnaam!? 8) Maar goed zie het zo binnen nu en 9 dagen heb je zeker weten je wondertje in je armen! Vind het zo spannend worden voor je!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tja vervelend wat is vervelend. Ben het wel zat en ik kan slecht tegen onzekerheid wil altijd graag weten waar ik aan toe ben en dat kan nou eenmaal niet met een kindje he. De dagen worden nu wel lang moet ik zeggen, kan gewoon niet veel meer het wordt met de dag zwaarder maar ja wat je zegt nog max 9 dagen en das eigenlijk helemaal niet lang. Ik hoop alleen heel erg dat het allemaal op de natuurlijke manier gaat en niet dat ik moet worden ingeleid.

Ik ga de kussens van de bank nog eens wassen die de hond had ondergekotst ik vind ze nog niet lekker fris ruiken en dan ga ik de verloskundigepraktijk kijken. Tot later

18. Niet meer actief

Sterretjes: joepie, dat klinkt spannend! Hoe is het nou? Ik hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden...
    Hmmm ik lees dat het opgehouden is...

Berna: ik vind die harde buiken ook heel lastig te omschrijven. Soms voelt mn buik wel heel hard, maar is dat dan idd niet de baby die gewoon dicht tegen mn buikwand aan ligt of zo? Ik denk toch wel dat het harde buiken zijn... Hoeft niet pijn te doen namelijk en alles voelt idd toch wel heel gespannen...
    Het blijft goed rustig bij jou hè? Wil niets zeggen hoor!

Iloon: goed om te horen dat alle december-mama's zijn bevallen, is het eindelijk echt aan ons! :D

Meesa: dat klinkt ook spannend! Ik hoop dat het goed doorzet!

Hier ook nog alles rustig!

Op welke zender begint de verloskundigenpraktijk?

19. vivianbraak

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    sbs6 ik kwam er gisteren ook pas achter dat dat elke ochtend erop was...

en ja goed rustig af en toe wel een buikpijntje en dan denk je wel zou het? maar ja kan zoveel zijn.. ik hoop iig dat die pijntjes af en toe al wat voorwerk doen en niet dat de boel nog potdicht zit. Ik neem aan dat ik donderdag bij de vk wel een inwendig onderzoek zal krijgen? krijg er wel de bibbers van hoor heb ik nog nooit gehad...

Deel Deze Pagina