Berna; inwendige onderzoeken stellen niets voor hoor. Voor wij in de MMM raakten dacht ik ook dat dan een drempel over zou moeten enzo. Maar ik heb er eik nooit echt moeite mee gehad. Dat verbaasde me van mezelf. Dus nu zal ik daar ook geen moeite mee hebben. Maar ja dat ben ik, jij kan het heel anders ervaren natuurlijk. Je niet te druk om maken hoor meis!
Nee moet ook zeggen dat ik me wel op mijn gemak voel bij de vk dat scheelt wel. Moet het toch maar over me heen laten komen. Ze doen het dagelijks dus moet me helemaal niet schamen natuurlijk
Nu ineens vandaag 38 wk, wat gaat dat snel, en verveel me nog steeds niet! Komt ook omdat ik eigenlijk alles nog kan doen, als ik het maar een beetje verdeel over de dag. Ook het slapen gaat verrassend goed nog steeds, heerlijk! Het is wel een beetje stress hier op het forum volgens mij, iedereen zit maar af te wachten, wordt je daar niet gek van? Ben er gewoon niet zo mee bezig, mijn vriend des te meer, die wordt een beetje zenuwachtig geloof ik....
die mensen zien zoveel doosjes op een dag, dat ze echt niet raar gaan kijken als ze die van jou zien hoor!
Roxy: succes bij de vk, ik hoop voor je dat ie toch vast ligt! Oh je bent alweer terug. Lag ie al wel een stukje ingedaald of nog helemaal niet? Bij een vriendin van mij is ie ook pas ingedaald toen ze een paar dagen overtijd was hoor en snel daarna is ze bevallen, was voor haar ook de eerste... sterretjes: ik duim ook voor je hoor! Nog steeds niets van Meliske gehoord trouwens of wel? En Berna, jij had Lapeldoorn toch een mailtje gestuurd? Ze komen hier zo voor vloerbedekking op de trap en in de hal kijken. Tot die tijd doe ik lekker niets en daarna ga ik weer wat doen. Heb de wc en de keuken al uit gedaan, dus ben al best goed bezig geweest!
Marlous: alleen maar fijn en goed als je er niet zoveel mee bezig bent! Ik ben veel te nieuwsgierig hoe het hier met alle meiden gaat, dus kan het niet laten om steeds op het forum te komen
inderdaad weet ook niet waar Melis is.. ja hier berichtje van Lapeldoorn; Hoi, Het gaat goed hoor, nog 4 weekjes... Jij gaat iets harder zie ik, spannend zeg! Die site ging me echt te hard, zoveel pagina's per dag... Groetjes Linda
hey linda, nee hij lag gewoon totaal nog niet ingedaald. waarschijnlijk heb ik nog teveel ruimte waardoor hij niet indaald.
hoi meisjes hier ben ik nog hoor gisteren zijn de weeen steeds sterkter en pijnelijk geworden dat ik haast niet kon zitten voelde alsof ieder moment naar buiten kwam durfde ook al niet naar wc stel je voor dus toch naar vk gebeld die die was in buurt en zei dat ze gelijk kwam , ze zag dat ik opening had en baarmoeder ook soepel en zacht was dus helemaal klaar voor , maar weeen waren toch nog niet sterk genoeg dus ze heeft me naar duch gestuurd en daarna pillen nemen en slapen , tijdens slapen nog steeds weeen maarrrrrrrr uiteindelijk viel in slaap hubbie vond zzzzzzzoooo spannend wist niet wat hij moest doen de schat , nu naar werk en steeds zeggen als je iets voelt heeeeee dan weetje wel jaja menner ,hij hoorde vk zeggen kan vannacht of morgen al gebeuren dus kan nu nergens anders aan denken , ik zei schat ga nu maar kan nog wel dagen horen soms dus maak je nu niet al te druk en zenuw ,maar ja de mannen he nou ik heb nu steeds veel harde buiken maar weeen zijn er nog niet spannend voor iedereen ,ik ga ontbijten
hier net zo hoor. Alhoewel het zitten me nu zelfs teveel gaat worden. Heb al ff op bed gelegen weer (wel ideaal zo in de kamer hoor, hihi) Heb volgens mij een beetje emo dag. Heb echt hysterisch zitten janken om de verloskundigenpraktijk zojuist. Gaat nergens over! Vivian, een meisje bij ons op school die ik bijna 3 jaar in de klas heb gehad ligt in Rotterdam in het ziekenhuis, ze ligt aan de hartlongmachine. Ze kan niet meer zonder, anders zal ze binnen een week overlijden. Tenminste zo was "de stand van zaken" gisteren. Wat ik ervan begreep wachten ze op een donorhart. Vind het zo erg, meisie van 11/ 12 jaar! Zoiets mag toch gewoon niet? Wil dus graag even weten hoe het nu is, vind het ook zo raar om een kaartje te sturen als je het verhaal niet precies kent. Ook voor mijn collega, die haar nu dus in de klas heeft wil ik er even zijn. Die had het er al zo moeilijk mee, een stoere vent, maar ondertussen.... Wil gewoon even mijn gezicht laten zien, al zie ik er wel een beetje tegenop, bang voor het nieuws... Nu even mijn zinnen verzetten, ga zo ff bij mams op de koffie en dan ga ik tussen de middag even heen. Meiden tot later! X mij
Marije wat vreselijk zeg ik hoop dat er snel een hart beschikbaar is! Sterkte ermee En euh ja ik moest ook een traan laten bijhet zien van die baby's tsss slaat nergens op is ook niks voor mij.. heb dus toch wel hormonen in me geloof ik hihi Meesa je bent al een eind op weg dus! Zou wel leuk zijn op de uitgerekende datum he? Zet hem op! Zo hondje is opgehaald ik ga lekker in bad
Marije: wat verschrikkelijk zeg! Meesa: hoe is het nu met je weeën? Succes meid! De vloerbedekking-man is geweest. Ga even een stukje fruit eten en dan mn kussens van de bank maar eens in de opfris-stand van de droger doen Vanmiddag komt mams even hierheen.
spannend meesa, ook voor de anderen bij wie het zo rommelt... rox dat indalen kan nog hoor, mijn zusje haar kleine is ook pas ingedaald tijdens de weeen/bevalling. ook haar eerste. Mijne is ook nog helemaal niks ingedaald....moet gelijk gaan liggen en vk bellen als de vliezen breken. Ik zit er niet over in... Gistermiddag steeds wat pijn in mijn buik, harde buiken. is later weer af gezakt. Ik zei tegen Roland als ik nog niet eerder zwanger was geweest had ik gezegd dit zijn weeen haha.... ach ja morgen 39 weken, ik vind het best wel spannend, het kan nu komen maar ook over 3 weken...maar die gaan ook wel om denk ik...haha van mij mag het nu wel komen. Gister met mariët bij de huisarts geweest, ze moet ff foto laten maken van haar duim, er kan een fractuur onder zitten (denk ik haast niet, maar toch) dus we gaan morgen ff naar het ziekenhuis. Vanmiddag moet Roland naar de dokter en daarna gaan we ff een 2ehands vaatwasser ophalen, scheelt eerst weer in de kosten, en dan kijken we later wel wat er met die andere aan de hand is. zolang ik maar niet hoef af te wassen. Gister al 2 keer gedaan...hihi wat een werk! Vanmiddag moet lisa weer naar de psz dus dan ga ik ff plat denk ik... nou meiden ik denk aan jullie, laat het doorzetten, babynieuws vind ik leuk....! en ja ik ben ook benieuwd hoe het met meliske is. Alles komt voor haar ook zo dicht bij nu he. Is er niet iemand van de april mama's die iets weet? die meid die hier ook poste toen ze bevallen was misschien?
hallo dames, hier ben ik ook weer het bed uitgerold, werd wakker ge-smsd door mijn collega's, heel fijn , nee moest er toch uit, het was al half 11. even wat reacties: berna, dat heb ik dus ook, iedereen doet zo zenuwachtig om me heen, ik word er gek van, ik ga nog een keer tegen iemand uitvallen zo! niet te druk maken om een inwendig onderzoek hoor! verstand op nul en denk er idd aan ze doen het dagelijks,(ik ben daar zelf trouwens wel makklijk in, dus dat is makkelijk zeggen natuurlijk) roxy, mooi dat alles weer goed was, je moeder moet voorzichtig aan doen hoor, met naar de telefoon rennen, hahaha sterretjes, zet dus nog niet echt door, balen.. lexie, nog niet zoveel last? ik ook niet hoor, beetje zeurdige buikpijn maar die is te verwaarlozen... meesa, spannend hoor! Marije, wat een heftig nieuws van dat meisje zeg! en je bent al zo emotioneel, he vervelend, sterkte ermee zeg!
Dat zijn heel wat doktersbezoeken Anita, je bent er maar druk mee. Heb Meliske een mailtje gestuurd...
marije wat erg zeg, zo jong nog....sterkte straks als je ff naar school gaat. berna, die hormonen en huilen, pfff... ik had het gister mijn ex vriend belde me op en vraagt altijd hoe het is, nou ik zeg ik kan wel janken, hij zegt wat dan, en zo ga ik nog huilen ook. Ach hij kent me gelukkig haha...ik mijn verhaal gedaan en dat luchte wel ff op. Ook hij moest ff zijn verhaal kwijt...zijn moeder ligt sinds vrijdagnacht in het ziekenhuis en gaat niet echt goed nog, maar nu hebben ze zijn tante (had hij geen contact mee, maar zijn moeder sinds maand of 2 weer) dood op bed gevonden...du sdat nieuws was voor zijn moeder ook niet leuk.