met weeen gaat euhhhh weetiknie geen op dat moment , wel harde buiken maar goed gisteren begon ook daar mee eerst hele dag hardebuiken en plassen en laat pas de weeen , ik vind nu spannend maar ook bang dat toch niet doorzet. lees op verschillende forum en zie je welles mensen al weken met dikke voorweeen rond lopen marij wat een hefitge verhaal zeg ik heb zo nesteldrang he maar heb de kracht er niet voor , alles moet nog opgeruimd en de was nog een keer draaien , de bed nog een keer maar oh wat heb ik hekel als me zo suf voel
haha anita , somige hebben al 5 dagen hun dag maar hoopppp zooo graagggg en wil me eigelijjk ook weer niet mee bezig houden anders duurt me te lang ,vaag allemaal he
Ja misschien moet je idd maar even lekker wat in huis gaan rommelen ofzo, even je gedachten verzetten.
dilemma! mijn moeder is zaterdag jarig. en heeft het in haar hoofd dat ze een zilver horloge wil. dus geen staal of zilver kleurig, maar van echt zilver en een brede band. Bijna nergens te krijgen!
ja dat ga ik maar even doen ,even kracht verzamelen dan ga ik beginnen trouwen ze zei ook deze word een dikke 7 of 8 ponder vond niet gelijk super nieuws
roxy kan je niet eerst even googelen op internet of er winkels zijn die wel verkopen? zelf wil ik trouwens een speciale iets aan mij vriendin geven , ze was bij mij vorige bevalling en nu zal ze weer zijn dacht aan mooie ketting met iets erin ofzo? hebben jullie nog ideeen?
daar ben ik dus mee bezig, maar alleen zilverkleurig of staal! Denk dat ik morgen maar even de stad in duik
gisteren is 1 van mijn favoriete programma's weer begonnen: America's next topmodel, ik had het opgenomen, ga ik zo lekker kijken! (Marco haat het echt namelijk, ik kan er niks aan doen vind het gewoon een leuk programma)
Hoi allemaal, Ik ben even een paar dagen niet geweest en gelijk al weer veel baby nieuws. Gelfeliciteerd; Juni met je dochter Hazel San0976 met je zoon Casper Geraldine met je zoon Justin Schijndelsvolk met je zoon Jayden AnneLiesje met je dochter Amber Mss79 met je dochter Faye Hier is het nog steeds rustig de kleine is nog steeds niet ingedaald en ik heb ook geen hardebuiken of weeen. Toch was ik gisteren al 40 weken, maar zoals het er nu uit ziet zal het nog wel even duren. Succes voor de meiden die al lekker aan het rommelen zijn. Groetjes, Jessica
Hoi meiden! Geen nieuwe beebjes erbij vannacht! Meesa: spannend bij jou zeg, zou idd leuk zijn op de uitgerekende datum! hoop voor je dat het doorzet! Berna: nergens last van? Ben benieuwd hoe het met moppie is.. Marije: getsie zeg, wat een verschrikkelijk iets... echt erg zo jong! sterkte straks! Jammer dat het nog niet doorzet sterretjes, maar je bent onderweg he! Ik kom net terug van de controle, alles is helemaal prima! bloeddruk goed en heb geen inwendig onderzoek gehad, vond ze niet nodig zei ze...dat ik wat slijmerige afscheiding/bloed had vond ze alleen maar gunstig zei ze.. Over die pijn vanonder zei ze dat dat je schaambeen is, die bestaat uit 2 botjes en die zijn aan t verweken nu, dat moet ook voor de bevalling, maar bij sommige kan dat flink pijn doen...bij mij dus! word er 's nachts om het half uur wakker van en moet dan omdraaien maar dat gaat bijna echt niet! niet teveel lopen zei ze...trappen enzo en draaien met je benen dicht haha En voor de rest.........afwachten! als er niks gebeurd gewoon volgende week terug verder helemaal nergens last van vandaag....... ik wil zo graag.....
Kroonj: San is nog niet bevallen hoor Dat moet Marij zijn missme: fijn dat het allemaal goed was op de controle. Vervelend dat je zo'n last hebt van die botjes!
Of jij moet meer weten dan wij Kroonj, dat San ook bevallen is van een zoon die toevallig ook Casper heet