leuk idee berna van die speen, wij hebben voige keer ook heel uitgebreid gedaan, nu hadden we zo iets van, neeee nu niet meer meiden ik ben weer weg. Ga nu naar nijmegen, naar het darten. Ik ben nu al doodmoe dus dat wordt nog wat. Morgenavond of eigenlijk nacht kom ik weer terug. Ik zie jullie dan! Fijn weekend allemaal en tot morgennacht of maandag ochtend!
He meiden, Kom net van mijn ouders vandaan! Nadat wij het onze dochter vanmorgen hebben verteld, mocht zij het opa en oma vertellen. Uiteraard hadden mijn ouders al een sterk vermoeden, waren enthousiast! Morgen mijn schoonouders. Nu even lekker een bevrijdingsfestival bezoeken! Groetjes!
hallo allemaal iedereen gefeliciteerd. een missed arbortion is eigelijk dat je kindje in de buik overleden is maar dat je daar zelf vaak niets van voelt.. ik was bijv bij de gyn en daar kreeg ik te horen dat het kindje al bijna 3 weken dood is. je bent eigelijk dan wel zwanger. bij een miskraam komt de baby eruit. en bij een missed arbortion vaak niet. je kan dan kiezen voor een curretage dan wordt de baby weggehaald of zelfstandig dan krijg je iets om dat op te wekken. ik hoop dat ik het zo goed zeg. beetje moeilijk uitleggen allemaal. groetjes bianca
he meiden, Allemaal super gefeliciteerd! Wat een boel zwangeren al voor januari 2008! Gaat een vruchtbare maand worden..... Geniet van alles en ik hoop voor jullie dat de eerste 12 onzekere weken voorbij gaan vliegen en jullie zo eind december/begin januari allemaal in het zelfde schuitje zitten ..... bol/boller/bolst wachten wachten en nog eens wachten tot de kleine er is! Veel geluk! een mei 2007 mama..
@ Bianca: das wel een duidelijke uitleg hoor, snap het nu helemaal. Echt erg voor je dat je dat hebt meegemaakt... ik duim voor jou extra hard dat het nu goed gaat Ik ga dit weekend lekker rustig aan doen ben best wel moe na zo'n week hard werken. Jullie zijn allemaal wel redelijk snel met vertellen he? ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen maar mijn vriend wil nog wachten en tja daar moet je ook rekening mee houden he
pff vanmorgen na het sporten even geschrokken had wat donkere afscheiding maar was meer gelig verder gelukkig niks meer. Net mijn ouders verteld vonden het erg leuk. Mijn vader vond zichzelf nog wel een beetje jong voor opa ( 46) maar vond het wel erg leuk weet zeker dat als de kleine er is hij er erg gek mee is.. is beetje onwerkelijk ook nog natuurlijk, ook mijn zusje vond het heel leuk. Ben blij dat ik tegenover hen niet meer hoeft te liegen haha
leuk hoor allemaal! ik merkte vanavond weer flinke buikpijn maakte me gelijk weer flinke zorgen, maar zal ook wel komen door de drukte nu, want was net weer helemaal over en geen bloed of zo. Ik heb zowieso erg gele urine en met afvegen ook gelig...zolang ik geen bloed zie voel ik me redelijk gerust gesteld...maar ik check nog wel honderd keer per dag of zoiets... Ben zo bang dat het weer misgaat
hier nog zo een! ben zelfs bang voor de eerste echo, bij mijn vorige zwangerschap met de eerste echo kreeg ik te horen dat t niet goed ging. voel wel veel meer steken net als toen ik zwanger was van mijn zoontje dus hoop dat ze positief zijn die steken. denk wel dat de eerst echo meer rust geeft. liefs
Goeiemorgen dames, Ook ik ben als alles goed gaat een januari mama, ben volgens calculator 13 januari uitgerekend. Vind het wel heel spannend en na mijn MK ben ik wel wat nuchterder denk ik. Maar dat hebben er meer lees ik meer. Hoop dat ik jullie snel leer kennen en dat we veel aan elkaar hebben de komende maanden! Liefs, Annelies
Heehallo allemaal meiden Kom me hier ook maar aanmelden. Van de November Mama's naar de Januari Mama's... Gisteren heb ik bij 15 dagen overtijd (na mk) toch maar een testje er tegenaan gegooid. En je raadt het niet: Het is gewoon ongelofelijk - het is meteen weer raak! Ben nu in ieder geval alweer 5 a 6 weken op weg. Uitgaande van mn echo na de mk, toen zei de vk dat ik medio april weer een ei zou krijgen, dan 5 weken. Uitgaande van de mk als eerste dag van de nieuwe cyclus zou het nu ruim 6 weken zijn.. Als ik 6 weken ben, ben ik 29 december uitgerekend, bij 5 weken op 5 januari. Heb dus even creatief zitten rekenen en er 1 januari 2008 van gemaakt - is halverwege en ik vind dat wel een leuke datum. De echte dag horen we straks wel een keer bij de eerste echo... "Onze Kleine wordt verwacht op 1 januari 2008!" Klinkt goed toch? Nou, ik zal ook maar meteen het lijstje even aanvullen. Hoop hier nog veel Januari mama's te mogen leren kennen de komende tijd Groetjes Ma2Be
Zwanger 01. suiske(22) ?? 01-01-2008 ? kindje + ?? kg 02. Ma2Be(31) ?? 01-01-2008 1ste kindje + ?? kg 03. missfrodo(32) meisje? 02-01-2008 1ste kindje + ?? kg 04. lefbekkie(24) ?? 02-01-2008 eerste kindje + ?? kg 05. berna(26) ?? 03-01-2008 ? kindje + ?? kg 06. Meliske(22) Jongen 03-01-2008 2de kindje + 0 kg 07. christie(38 ) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg 08. Schijndelsvolk(22) ?? 05-01-2008 1ste kindje + ?? kg 09. jana(36) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg 10. sterretjes(31) ?? 05-01-2008 2de kindje + ?? kg 11. franklin(22) ?? 06-01-2008 ? kindje + ?? kg 12. illy(??) ?? 07-01-2008 ? kindje + ?? kg 13. kristy(30) ?? 08-01-2008 2de kindje + ?? kg 14. moppie1982(24) ?? 08-01-2008 ? kindje + ?? kg 15. AnneLiesje(27) ?? 13-01-2008 ? kindje + ?? kg Agenda Lefbekkie - 16 Mei- Eerste echo! Suiske - 21 Mei - Eerste afspraak VK Berna - 29 Mei - Eerste echo Schijnselsvolk - 30 Mei - Eerste afspraak Gyn MissFrodo - 8 Juni - Eerste afspraak VK MissFrodo - 11 Juni - Eerste Echo
Hallo allemaal, 4 mei vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Inmiddels zaten we in ronde 13 en zag het soms echt niet meer zitten. Hadden ook al besloten als het weer niet zou lukken we dan een afspraak gingen maken met de huisarts. Voor het eerst deze ronde ovulatietesten gebruikt, ei op dag 13/14. Ik kon het vanmorgen niet laten om te testen, vrij snel twee streepjes. Ik kan het alleen nog niet echt geloven dat ik nu zwanger ben. Volgens de banner ben ik op 13 januari uitgerekend. Liefs, Martje
Wowie weer drie zwangeren erbij! Geweldig zeg! Gaaf hoor zo snel na je mk weer.. Het lijkt wel of alle januari mama's zo'n beetje ook al een mk hebben gehad. Snap helemaal het voorzichtige. Heb vandaag de hele dag een ongesteldheid buikpijn gevoel ben zo bang....daarnaast groei ik als kool en kan ik savonds geen normale broeken meer aan...Nog anderhalve week en dan echo afwachten dus maar. Ik vind het zo eng
Hoi Allemaal.. Leuk hoor allemaal meiden erbij! Het wordt een enorme ploeg geloof ik.. wat was er toch afgelopen maand aan de hand (toch geen stroomstoring bij de Nuon zoals bij de vorige babyboom haha ) Hier gaat alles wel goed.. ik denk dat ik het me pas echt weer realiseer als de echo is geweest.. 18 dagen wachten nog! Groetjes Kyrillis PS: May2be.. waarom sta ik nu opeens niet meer in het lijstje?
Zwanger 01. suiske(22) ?? 01-01-2008 ? kindje + ?? kg 02. Ma2Be(31) ?? 01-01-2008 1ste kindje + ?? kg 03. missfrodo(32) meisje? 02-01-2008 1ste kindje + ?? kg 04. lefbekkie(24) ?? 02-01-2008 eerste kindje + ?? kg 05. berna(26) ?? 03-01-2008 ? kindje + ?? kg 06. Meliske(22) Jongen 03-01-2008 2de kindje + 0 kg 07. christie(38 ) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg 08. Schijndelsvolk(22) ?? 05-01-2008 1ste kindje + ?? kg 09. jana(36) ?? 05-01-2008 ? kindje + ?? kg 10. sterretjes(31) ?? 05-01-2008 2de kindje + ?? kg 11. Kyrillis(32) ?? 05-01-2008 3de kindje + ?? kg 12. franklin(22) ?? 06-01-2008 ? kindje + ?? kg 13. illy(??) ?? 07-01-2008 ? kindje + ?? kg 14. kristy(30) ?? 08-01-2008 2de kindje + ?? kg 15. moppie1982(24) ?? 08-01-2008 ? kindje + ?? kg 16. AnneLiesje(27) ?? 13-01-2008 ? kindje + ?? kg Agenda Lefbekkie - 16 Mei- Eerste echo! Suiske - 21 Mei - Eerste afspraak VK Berna - 29 Mei - Eerste echo Schijnselsvolk - 30 Mei - Eerste afspraak Gyn MissFrodo - 8 Juni - Eerste afspraak VK MissFrodo - 11 Juni - Eerste Echo
OEPS! Verkeerde versie geupdate :/ Hoop dat het nu weer goed is.. We zijn al met zestien! Groetjes Ma2Be
En nog een januari-mama! Heb gister getest en een jaar na mn miskraam ben ik weer zwanger! Lijkt me leuk om mee te komen kletsen. Ben net als de meeste van jullie las ik al, zo onzeker nu. Bij alles wat ik voel denk ik ojee, het zal toch niet! Ben blij als de eerste 3 maanden voorbij zijn! Ik ben als het goed is 11 januari uitgerekend. Liefs Bloemetje