Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey allemaal..
    Ik kom net weer van het zwembad het is echt heel erg warm hier!
    Ben blij dat we een airco hebben! :)
    nog geen druppel regen gehad hier en heel benauwd!
    maar goed ik hoop dat we vanavond wat krijge!
    verder groeit mijn buikje ook al lekker vlot! vind dat echt tof! :)
    Liefs, geraldine

2. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    @ marij.. thnx, geweldig he... ik was zo onzeker joh :O ik denk ga niets zien en ineens zegt ze dit is t hartje, ik kreeg er kippenvel van hahaha...

Hoe is t verder met jullie dames?

@meliske, heb ook je meisje gezien, wat is ze mooi... en idd je tattoo ook egt heel erg mooi, bijzonder...

3. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    hier is ook alles nog goed.
    sparen jullie toevallig jetix knikkers?

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    voor de meiden die misselijk zijn ik gebruik vsm puur mama tegen misselijkheid help goed bij mij in combinatie met emesefane van de huisarts

5. Niet meer actief

@ Lexie, dat vind ik zo fijn aan onze vk-praktijk, die doen de eerste afspraak expres 's avonds dat je geen smoezen hoeft te verzinnen op je werk. De volgende afspraken zijn wel tijdens de kantooruren hoor.

Vandaag zijn we naar Babypark Kesteren geweest, ff neuzen enzo.
    Ik had een mooi kamertje gezien, voor relatief weinig, maar op de foto ziet ie er beter uit dan in het echt. Echt van dat super dunne hout en in de deurtjes was het zo ontzettend dun. Had het idee dat je er zo doorheen gaat. Wel jammer, ben nog steeds verliefd op dat kamertje.
    Wel erg leuk beetje oriënteren enzo.
    Kinderwagens is ook al zo veel keus :confused:
    Hebben jullie al een idee wat jullie willen, of denken jullie er nog niet aan en zijn jullie net als ik aan het neuzen?

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey marieke.

je had wel een bakkie kunnen doen bij me :p
    ik woon in Kesteren.

veel liefs Annika

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke wat leuk dat jij al zijn wezen kijken!
    Wij kijken vooral op internet, wij gaan wel voor wit denk ik.
    Kinderwagen weten we wel een beetje, manlief wil een bugaboo, maar ik vind die niet zo mooi. Ik vind de quinny speedi erg mooi.
    Dat wordt nog wat zeg.... alles uitzoeken!

Hier regent het nu ook, wel lekker hoor. Gelukkig hadden we net de bbq klaar!

8. Niet meer actief

Hee Annika, hmm, een bakkie, gezellig, misschien de volgende keer? ;)

Guppie, wij vinden allebei de Bugaboo super, maar hij is zo duur :rolleyes:

9. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Guppie: ik geef dierverzorging en biologie.
    Vannavond hebben we vrienden te eten gehad, erg gezellig.
    Morgen wordt mijn nichtje al weer 3.
    Hier ben ik iets minder optimistisch. In keek toevallig in de wcpot en zag tijdens het plassen 2 druppels bloed. Gelukkig ga ik dinsdag naar de VK, maar echt blij voel ik me niet :(
    Het hoeft natuurlijk niets te zijn, maar het is wel erg eng...

10. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    san, die onzekerheid is killing he! als het dan mis gaat, laat het dan gewoon gelijk misgaan, en niet met allerlei toestanden eromheen.... Ik heb al sinds dinsdag bruin slijm verlies, en gisteren was het best veel bruin bloed. schrok me kapot. maar mijn borsten doen nog erge pijn en ik had zwaar getild. ms komt het daarvan..... Hoe dan ook, ondanks positieve echo's enzo, het blijft afwachten of het wel goed blijft gaan. Nou ben ik eigenlijk wel positief ingesteld, maar soms twijfel je toch even he? Bij mijn dochter had ik overigens ook bruin bloedverlies, en soms zelfs rood. Dus het hoeft helemaal niks te betekenen! mijn bloedverlies is weer gestopt, het is nu af en toe bruinige afscheiding, maar ook af en toe weer wit.

Mariekepieke, wij hebben nog de bugaboo van mijn dochter. Hij was inderdaad ontzettend duur, en zoals ik er nu in sta zou ik hem niet nog een keer kopen (want hij was echt heel duur hihi, achteraf denk ik wel jeetje, wat heb ik uitgegeven voor een kinderwagen! ). maar hij bevalt wel super! hij rijdt superfijn, is licht en bovendien makkelijk opvouwbaar. Ik vind het een superwagen! het enige jammere vind ik dat je hem niet zo op kunt vouwen dat je hem aan je fiets kan hangen grijns. Ik ga hem wassen zodat de volgende uk er weer in kan!

achteraf denk ik wel, jeetje, die wandelwagenbak gebruik je maar zo kort. en die cosi adapters hebben hun geld dubbel en dwars opgebracht. als ik nog geen wagen had zou ik zo die quinny zap willen kopen. daar kan ook een cosi op, en zolang wandel ik toch niet. mijn dochter viel ook nooit in slaap in de kinderwagen (ook niet in de auto, nu nog niet, gek kind) dus wat mij betreft zou zo'n kinderwagenbak niet eens meer hoefen. maar ik heb hem al, dus zal hem dan vast wel af en toe gebruiken!

wel leuk hoor, dat sneupen op internet en in de winkels wat je allemaal wilt hebben. Ik vond het bij de eerste super! bij de tweede is het toch anders denk ik....

11. Niet meer actief

Goedemorgen!

Nou Marij dat klinkt allemaal erg positief over de Bugaboo. Ik heb wel meer gehoord dat je die bak eigenlijk niet echt nodig hebt.
    Maar ook weer dat je in het begin je baby het best bij je in de slaapkamer kan leggen en dan lijkt die bak me ideaal. (nou weet ik niet of dat zo is hoor)

Die Quinny is wel stoer ja, maar vooral mijn hubbie is anti 3-wielen wagen. :rolleyes:

Ow, het is zo leuk om te kijken op internet en in de winkels enzo.
    Als ik toch bakken met geld had....

Maar nu eerst dinsdag de echo en dat is en blijft super spannend! :D

12. Niet meer actief

San, dat is even schrikken! Kan me voorstellen dat je ff niet blij bent.
    Ookal weet je dat de bbm-mond beter doorbloed is enzo, je schrikt toch.

Nou lekker rustig aan doen en dan dinsdag naar de vk....
    Krijg je dan ook een echo?

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi,

Na het beetje bloed van gisteren niks meer gezien en vannochtend bij het opstaan weer wat misselijk (voor het eerst was ik daar blij om!).
    Volgens mij krijg ik ook een echo dinsdag. Ze had zoveel info aan de telefoon dat ik niet alles meer weet....
    De geiten op school waren gistermiddag ontsnapt. Ik had een buurmeisje mee en die vergat het hek dicht te doen. Ik heb de geiten half tussen mijn benen de wei ingesleurd (4 stuks).
    Misschien toch iets te heftig. Ik had 's ochtends ook gesport.
    Het bloed hoeft niks te betekenen, maar het kan ook wel verkeerd gaan.
    Maar in ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden.
    Van de meeste zaken weet ik aardig wat af, maar ik voel me op dit gebied zo'n beginner!
    Waar ik vroeger zelf niet bij stil stond, ervaar ik nu als aanstaande mams wel dat men ongevraagd hele intieme vragen stelt. Het is bij ons algemeen bekend dat we een kinderwens hebben (zijn al 1,5 jaar bezig). Mensen vragen er zo lomp naar en is het al gelukt?
    Mijn zus was binnen 4 maanden zwanger, dus ging men er van uit dat ik ook zo'n snelle was. Ze bedoelen het lief, maar het voelt wel als inbreuk op je privacy. Ons standaardantwoord is ook werk in uitvoering.....
    Liefs,
    Sandra

14. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    San, idd schrikken! Hopelijk blijft het bij een paar druppels en valt het allemaal mee. Zoals Marij ook al zei het hoeft niks te betekenen. Maar die onzekerheid is echt rot he?
    Marij, wij hebben ook al zo'n eigenwijs dondertje, slapen in de auto doet ie al heeeeel lang niet meer! Tenzij hij echt helemaal uitgeput is maar in principe is slapen in de auto voor watjes, vindt hij geloof ik.... Net als slapen in de kinderwagen, het idee alleen al! Gelukkig slaapt hij thuis prima dus ik vind het niet erg!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: little hope, dank je! Ben er zelf ook trots op, ondanks alles. :)

:idea: marieke, ja leuk he dat gesnuffel tussen de babyspullen! Ik vond het zo leuk om een maxi cosi uit te kiezen :) ik ben ook alweer lekker aan het neuzen hoor, maar dan vooral de kleertjes, de rest heb ik natuurlijk al.

:idea: san, wat fijn dat het bloeden gestopt is, het kan je zo onzeker maken!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    san, bloedverlies is echt niet leuk, terwijl 1 op de 3 vrouwen het heeft! Ik werd mega depri van mijn 2 kleine streepjes. Voel me wel nog steeds erg zwanger, maar minder erg dan een week terug. Ben nu meer happy en kan meer doen. Gelukkig is het nu snel dinsdag!

Over de kinderwagen: ik gebruik de bak wel veel denk ik, iig 2 tot 3 keer per dag met de hond uitlaten. We willen wel naar het bos blijven gaan, dan zijn grote wielen fijn. Hij moet wel klein inklapbaar zijn, want we hebben een kleine auto. We gaan op den duur wel voor een grotere, maar eerst de hele babyuitzet maar eens aanschaffen en dan weer gaan sparen.
    Ik heb zelf geen auto, dus moet lopend naar de supermarkt en het kinderdagverblijf straks. Is gelukkig allemaal erg dichtbij, wat dat betreft wonen we op een superplek!

Marij, wel handig dat jij al ervaring hebt, kan je ons mooi tips geven! Je zet me wel aan het denken hoor! Ik vind het prijsverschil met een quinny en een bugaboo wel erg groot, scheelt iets van 300 euro, daar kan je veel voor kopen!

17. 12309

12309 Niet meer actief

hoi,

de optimist hier is weer terug!
    Ik snuffel veel op internet. Hier in het dorp werkt een bekende bij de babyzaak, als ik nu elke keer kom valt het op!
    Ik krijg en neem spulletjes over van mijn zus. Zij wil maar 1 kindje. Mijn ouders willen de kinderkamer betalen en mijn schoonouders geloof ik de kinderwagen.
    Ik heb bij mijn profiel mijn provincie ingevuld (ik zag nu pas dat sommigen dat ook hadden). De plaats komt wel na 12 weken. Dan wordt het wereldkundig gemaakt!
    Leuk dat er veel Brabanders zijn. We zijn al een aantal jaren in Brabant op vakantie geweest en vinden de mentaliteit heerlijk!
    Hier in het Westen gaat het vaak gejaagder, op zich vind ik dat wel prettig, maar in je vakantie wil je het wat relaxter doen.

18. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    he meliske ik mzie nu dat jij ook vlakbij eindhoven woont.
    net als ik
    ik woon in helmond en jij?

19. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Marieke: Ik vind het snuffelen ook zo leuk. Ik wil het nog niet kopen maar er is zo veel leuk spul.

San: Ik ben blij voor je dat het nu is opgehouden. Zulke dingen zijn rot en onzeker word je er van.

Ik ben op erg moe slaap super slecht en hierdoor wordt mijn humeur er ook niet beter op. Ook is mijn buik giga opgezet. Vandaag lekker bbg even afleiding.

klein wonder

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh san, jij hebt geluk dat je veel krijgt!
    Wij moeten alles zelf kopen, want niemand in onze omgeving heeft kleine kinderen. Zelfs maar weinig van onze vrienden hebben een vaste relatie.

En dan ook nog een man die denkt dat het duurste ook meteen het beste is, haha...

Deel Deze Pagina