getver missme wat ontzettend erg dat nog steeds niks doorzet , ik leef echt met jullie mee dames die al overtijd zijn , straks ben ik dat ook misschien daarom leef echt met jullie mee ik duim heel veel dat bij jullie snel doorzet ,daarvoor wil ik wel 2 dagjes wachten ik ga nu echt iets doen aan mij huis anders blijf ik hier plakken
Marije78 nou dat is indd slecht nieuws zeg, sterkte! Meesa jammer dat het niet doorzet. Missme kan me voorstellen dat je heel graag wilt! Nou hier net met moeite de was gedaan en de woonkamer gedaan. Waar is die nesteldrang gebeleven!?
Die nesteldrang is hier vivian! hhaha heb het nog steeds maar echt met mezelf afgesproken dat ik ff niks doe vandaag, na de laatste 2 dagen....
Meesa: dat zal je slijmprop zijn. Als je je ongerust maakt, de vk bellen, maar kan volgens mij alleen maar een goed teken zijn
Niks meesa, kan geen kwaad zei de dokter net tegen mij, is alleen maar goed...idd slijmprop waarschijnlijk
oke ik word toch een partijtje zenuwachttig :x ik moest vk terug bellen om te vertellen hoe vandaag gaat , maar hun teleloonis tijd is maar tot 10 uur , dus nu krijg de nood geval nummer , zal maar niet doen he en afwachten wat er gebeurt
kan je alleen maar tot 10 uur bellen voor het telefonische spreekuur? of kan je vanmiddag ook bellen? ik zou mij nergens druk om maken hoor!
nee allen tot 10 uur voor niet dringend dingen maar ze zei dat ze wou weten als bloed verlies of iets anderd , nou ik wacht rustig af hoor op de weeen
ja ik zou als ik jou was ook ff afwachten meesa, denk niet dat het veel kwaad kan, hoop dat het doorzet!
ja das wel een kunst natuulk! 8) ~ Spannend hoor... En idd AnitadeJOng, hier nog niet echt voortekenen.... Meesa spannend meid! En wat een naar bericht over dat kindje van 11, het zou j ekind maar zijn
dat kan indd de slijnprop zijn, geen zorgen maken en een beetje bloed maakte ook niks uit, ik hoefde dan niet te bellen. alleen als ik veel bloed, net als ongi ging verliezen moest ik bellen.
Dat advies was mij ook gegeven ja bij veel bloedverlies bellen Lekker in bad geweest maar geen kramp meer te bekennen...
wat kletsen jullie toch veel! Moet ik weer 8 pagina's bijlezen... Berna, denk er ook aan dat die mensen elke dag weer bij mensen naar binnen zitten te turen, is voor hun echt niet bijzonder meer hoor! Jammer dat het nog niet doorzet bij je! tjee Marije, wat een verhaal zeg... Ben er even stil van. Gats Anita, dat valt ook rauw op je dak nu... sterkte ermee! roxy, volgens mijn heeft esprit veel zilveren horloges, heb ik er ook 1 van en die is van zilver! Meesa, jij ligt straks gewoon lekker te bevallen, je hebt bijna alle voortekenen! Succes ermee, ik heb er een goed gevoel bij Heb gisteren ook voor het eerst bezorgde ouders aan de telefoon gehad, Rinaldo zit vandaag in Dordrecht (2 uur rijden) en dat vonden ze maar niks. Mijn vader heeft wel 3 keer gezegd dat hij er in 10 minuten is. Niet dat er iets gaat gebeuren vandaag, die beeb zit voorlopig nog wel goed! Moet vanvond ook eindelijk weer eens naar de vk en dan ga ik wel even vragen wat de gang van zaken is bij overtijd lopen. Vind het toch wel fijn om een beetje te weten wat me dan te wachten staat! (is niet heel raar om te vragen toch?)