Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

bijna 1200 pagina's!

2. ProudMum

hih, ja dan hebben wij wat gemist hihi

3. Writer

Writer Niet meer actief

getver missme wat ontzettend erg dat nog steeds niks doorzet , ik leef echt met jullie mee dames die al overtijd zijn , straks ben ik dat ook misschien daarom leef echt met jullie mee :cry:

ik duim heel veel dat bij jullie snel doorzet ,daarvoor wil ik wel 2 dagjes wachten :)

ik ga nu echt iets doen aan mij huis anders blijf ik hier plakken

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Marije78 nou dat is indd slecht nieuws zeg, sterkte!

Meesa jammer dat het niet doorzet.

Missme kan me voorstellen dat je heel graag wilt!

Nou hier net met moeite de was gedaan en de woonkamer gedaan. Waar is die nesteldrang gebeleven!? :(

5. Writer

Writer Niet meer actief

dames hier bloedslijm? wat moet ik doen

6. ProudMum

dat is ws je slijmprop

7. Niet meer actief

Die nesteldrang is hier vivian! hhaha heb het nog steeds maar echt met mezelf afgesproken dat ik ff niks doe vandaag, na de laatste 2 dagen....

8. Niet meer actief

Meesa: dat zal je slijmprop zijn. Als je je ongerust maakt, de vk bellen, maar kan volgens mij alleen maar een goed teken zijn :)

9. Niet meer actief

Niks meesa, kan geen kwaad zei de dokter net tegen mij, is alleen maar goed...idd slijmprop waarschijnlijk

10. Writer

Writer Niet meer actief

oke ik word toch een partijtje zenuwachttig :x ik moest vk terug bellen om te vertellen hoe vandaag gaat , maar hun teleloonis tijd is maar tot 10 uur , dus nu krijg de nood geval nummer , zal maar niet doen he en afwachten wat er gebeurt :)

11. ProudMum

kan je alleen maar tot 10 uur bellen voor het telefonische spreekuur? of kan je vanmiddag ook bellen?

ik zou mij nergens druk om maken hoor!

12. Writer

Writer Niet meer actief

nee allen tot 10 uur voor niet dringend dingen
    maar ze zei dat ze wou weten als bloed verlies of iets anderd , nou ik wacht rustig af hoor op de weeen :D

13. Niet meer actief

ja ik zou als ik jou was ook ff afwachten meesa, denk niet dat het veel kwaad kan, hoop dat het doorzet!

14. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Ja, klinkt als prop. Gewoon ff afwachten. Zou wel gaaf zijn, op de dag zelf bevallen?

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja das wel een kunst natuulk! 8) ~

Spannend hoor...

En idd AnitadeJOng, hier nog niet echt voortekenen....

Meesa spannend meid!

En wat een naar bericht over dat kindje van 11, het zou j ekind maar zijn :(

16. anita1975

anita1975 Niet meer actief

dat kan indd de slijnprop zijn, geen zorgen maken en een beetje bloed maakte ook niks uit, ik hoefde dan niet te bellen. alleen als ik veel bloed, net als ongi ging verliezen moest ik bellen.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Dat advies was mij ook gegeven ja bij veel bloedverlies bellen

Lekker in bad geweest maar geen kramp meer te bekennen...

18. ProudMum

Balen Berna

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat kletsen jullie toch veel! Moet ik weer 8 pagina's bijlezen... :confused:

Berna, denk er ook aan dat die mensen elke dag weer bij mensen naar binnen zitten te turen, is voor hun echt niet bijzonder meer hoor! Jammer dat het nog niet doorzet bij je!

tjee Marije, wat een verhaal zeg... Ben er even stil van.

Gats Anita, dat valt ook rauw op je dak nu... sterkte ermee!

roxy, volgens mijn heeft esprit veel zilveren horloges, heb ik er ook 1 van en die is van zilver!

Meesa, jij ligt straks gewoon lekker te bevallen, je hebt bijna alle voortekenen! Succes ermee, ik heb er een goed gevoel bij ;)

Heb gisteren ook voor het eerst bezorgde ouders aan de telefoon gehad, Rinaldo zit vandaag in Dordrecht (2 uur rijden) en dat vonden ze maar niks. Mijn vader heeft wel 3 keer gezegd dat hij er in 10 minuten is.
    Niet dat er iets gaat gebeuren vandaag, die beeb zit voorlopig nog wel goed!

Moet vanvond ook eindelijk weer eens naar de vk en dan ga ik wel even vragen wat de gang van zaken is bij overtijd lopen. Vind het toch wel fijn om een beetje te weten wat me dan te wachten staat! (is niet heel raar om te vragen toch?)

20. ProudMum

guppie, bedankt voor de tip. daar was ik nog niet op gekomen!

Deel Deze Pagina