vk belde net zelf , heb vertelt van de bloed en ze zei ook gelijk dat is je slijm prop ,heb nog geen weeen , wel zuur gevoel in mij buik af en toe , hubbie belt ook veel haha ,heb gezegt dat hij echt op zal horen als echt gaat beginnen dus ga nou maar gewoon je werk doen ,maar arme man kan ook niks aan doen he meiden ik ga lekker poetsen zolang ik niet veel pijntjes heb ,dat moet even he laatste nesteldrang hoop ik moppie van harte gefeliciterd meid meiden succec allemaal , kom straks weer
Moppie gefeliciteerd!!! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! Mamasu, niet zenuwachtig worden joh, geen enkele bevalling is hetzelfde!
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we een heel zielig kindje hadden gekregen. Zal er maar niet over uitweiden, maar het was niet leuk wakker worden
Moppie gefelciteerd met jullie wondertje!!! Oke ik ga me nu dwingen de was op te hangen... O nesteldrang, o nesteldrang waar bent u heen!? Lalalalala
Guppie ik herken het hoor droom hier soms ook zo raar en realistisch is echt niet leuk wakker worden..
oh oh, ik voel me toch ineens vet beroerd! je raad het nooit, de Kagas monteur is er nu ook, dus ik kan niet eens naar de wc
oo wat naar Guppie bah das zeker niet leuk wakker worden Mamasu niet te druk maken, mijn vriendin is natuurlijk bevallen van een 9,5 ponder. Anita kan je boven niet even naar de wc ofzo? hopen dat ie snel oprot dan
berna, wij hebben helaas maar 1 wc, maar het gaat denk ik alweer wat beter. Ik hoop zo dat er niks met de ketel is, kunnen we nu eigenlijk niet gebruiken.... (nooit natuurlijk)
oh ideaal zeg, geen ketel! Die van ons is nog vrij nieuw, ook wel lekker! Ben ook helemaal niet lekker. Mijn buik voelt ook niet lekker. Net of ik moet overgeven en flauwvallen tegelijk. Ga maar even wat eten, misschien helpt dat!
Moppie gefeliciteerd met de geboorte van Brian! Marije, wat heftig zeg van dat kindje, brrr Who's next? Goh die Meliske en dan ook nog misschien een spreidbroekje voor Dayenne.... Vannacht weer wat krampjes gehad, maar verder nix aan het handje hier. Gisteravond in bad was de kleine toch een partijtje druk, haha, ik stond helemaal scheef
aha, ik heb het al gevonden! wat stadsverwarming is. Onze ketel is al uit 1996, dus al 11 jaar. Hij is best lang bezig en maakt veel lawaai... oh,oh
euh ja wat is stadsverwarming dat gaat via de vuilverbranding hier en zo krijg het hele dorp verwarming..maar hoe het precies werkt? iig geen ketel maar via de meterkast
Ik duim voor je anita dat het meevalt met je ketel...is geen pretje als ie kapot is ofzo...van mij is ook al heel oud