moppie gefeliciteerd met Brian nou zou nog wat reageren maar ben het vergeten.... oh ja fijn iets te horen van meliske of over haar....balen dat ze niet op internet kan komen zeg, net op het moment dat je het nodig hebt. haha anita verveel je je? nou hoop dat het goed gaat met je ketel...
heeej meiden ff vraagje... ik wil op het geboortekaartje een website van mezelf zetten, nu had ik eerst de ene gemaakt die bij mijn banner staat, maar hoezo verveling en tijd teveel? heb er nog 2 gemaakt, nu wil ik de leukste eruit kiezen en op het geboortekaartje zetten en bijhouden straks en die andere 2 wissen. Maar ik weet niet welke de leukste is...dus een kleine poll: 1. www.mybabyboy.babyblogs.nl 2. www.mybabyboy.toddler.nl 3. www.beebiefreriks.beebiesite.nl Als jullie tijd en zin hebben willen jullie dan zeggen welke jullie de leukste vinden? alvast bedankt!
ben ik weer! de ketel is gelukkig nog helemaal perfect! dat scheelt weer, pphew... alleen ff wat anders, ik voel me zo beroerd, heb zoveel kramp in mijn buik, doet erg veel pijn, met af en toe steken er door heen. (ze komen op en gaan ook na 5 seconden weer weg) Ik kan echt niet meer lopen alleen nog wat schuifelen. Mijn linkerbeen kan ik namelijk niet meer optillen, wil echt niet want dan verga ik van de pijn. ik heb al gedouched net om te kijken of het afzakt maar nee hoor, het is nog net zo erg. Ook ben ik inmiddels naar de wc geweest, dus het is volgens mij niet van ontlasting. het vreemde is, als ik zit, gaat het wel (heb ik alleen die krampen), maar ik moet nu niet in de benen komen, want dat wil niet en verga ik weer van de pijn. marco komt over 1,5 uur thuis, zal ik dit nog ff aankijken of moet ik het ZH bellen?
Anita ik weet het echt niet? sta je onder behandeling van een gyn? dan zou ik die bellen anders de vk.. klinkt wel heftig
Hmmm anita, zou het ook niet weten. Als ik jou was en je vertrouwd het niet zou ik idd gewoon ff de VK bellen, baad het niet schaadt het niet toch... Idd Berna was het maar waar! haah bij jou schiet het ook echt niet op he
ja ik sta onder behandeling van de gyn ja, ik vindt het ook moeilijk, want als dit weeen zouden zijn, duren ze wel erg kort
Hallo, Ik ben er nog niet aan toegekomen om terug te lezen want zo'n kindje vraagt wel heel veel van je tijd. Ik wil wel alle moeders feliciteren die ook al bevallen zijn. Hier kort mijn verhaal: Mijn bevalling is erg vlot gegaan (het weeëngedeelte dan toch). Om half 3 's nachts werd ik wakker met om de 5 min contracties maar ik twijfelde of dat wel weeën waren. Ik bloedde wel en om 5 uur was dat plots helder, donker bloed en toen zijn we in alle paniek naar het ziekenhuis gereden omdat ik dacht dat er iets fout was. Door de schrik had ik een half uur lang ook geen weeën. Gelukkig bleek het bloed bij de bevalling te horen. Nadat ik een uur aan zo'n machine had gelegen voelde de vroedvrouw en zei dat ik al 3 cm ontsluiting had en volledige verweking. Anderhalf uur later kwam ze weer en had ik 6 cm. Een uurtje later had ik 8 cm en vroeg ze op ik nog geen persdrang voelde. Ze heeft toen mijn water gebroken en ze zei dat ik bij een wee al 10 cm had en dus mocht ik naar de verloskamer. Jammer genoeg verliep het persen minder vlot. Omdat ik om de 2 minuten weeën had die maar een halve min duurden kon ik nooit lang genoeg persen. Dus toen kreeg ik een infuus om de weeën sterker en langer te maken, en Albert en de vroedvrouw moesten heel hard op mijn buik meeduwen en dat deed pijn. Na 50 min persen was ze er dan eindelijk, wel met een knip. Hazel is geboren om 11.22u. Hazel doet het erg goed, de borstvoeding verloopt erg goed. Ik ben wel nog erg moe want vannacht heb ik pas voor de eerste keer meer dan 3 uur geslapen. Ze moet nog wel een dag- en nachtritme krijgen. Ik probeer een paar foto's te plaatsen. groetjes Kathy
anders kijk je het ff aan nog, ik moet ook bellen als het gedurende een uur om de 5 min en dan 30 sec aanhouden.. maar echt als je het niet vertrouwd zou ik gewoon ff de gyn. bellen! kijken wat ie zegt...gewoon doen hoor! ben je gerustgesteld iig
Kathy fijn dat het goed gaat met jullie! ben je wel al lekker aan t genieten van je meisje? de bevalling klinkt ook nog redelijk! haha nooit is het fijn natuurlijk, maar je hebt je meisje iig! nogmaals gefeliciteerd met Hazel! ben benieuwd naar de foto's
Hé er is weer babynieuws! Moppie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Brian! lizab: haha gedroomd over volleybal en dan met spierpijn wakker worden Hè wat klote voor Meliske... Kan me voorstellen dat het allemaal maar moeilijk is! Guppie: die dromen af en toe... missme: ik vind keuze nr. 2 erg leuk. Een vriendin van mij heeft er ook zo één. Vind ze allemaal leuk hoor haha, maar als ik moet kiezen ga ik voor nr. 2. Lijkt me erg moeilijk trouwens dat je vriend je heeft verlaten toen je net zwanger was... Wil hij wel nog iets met het kind te maken hebben of helemaal niet? Maar goed dat je nu trouwens weer een hele lieve vriend hebt! Anitadejong: zijn het geen weeën? Die kun je ook in je benen voelen... Juni: nogmaals gefeliciteerd! Over de bevalling ga ik nog steeds maar niet teveel nadenken Ben ook benieuwd naar de foto's van jullie wondertje!
Anita bij het beladvies wat wij kregen van vk stonden een aantal redenen om te bellen. De laatste reden vetgedrukt en grote letters was : "Als je ongerust bent" Dus bij ongerustheid gewoon bellen hoor! Hoi Kathy leuk je te zien, goed te horen dat je geniet. Dat dag en nachtritme komt er straks ook heus wel in. En plan niet te veel bezoek per dag, zeker niet als je nog zo moe bent. Sterkte met je herstel!
hoi, Ik breek even in. Ik heb van Meliske een berichtje gehad en ze kan helaas niet op de pagina komen. Ze snapt er helemaal niets van maar ze blijft proberen om erop te komen. Ze is erg benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat, en of er al meiden zijn bevallen enzi. Kunnen jullie een kleine samenvatting maken, dan mail ik die haar. Groetjes van een aprilmama