@linda1980: Hij zegt van wel, zegt dat ie er gaat zijn, maar ik ken hem al wat langer...eerst zien dan geloven, hij gaat hem in ieder geval de eerste periode niet erkennen, daarvoor heb ik te weinig vertrouwen in hem, laat maar eerst zien denk ik dan... verder ben ik super blij met mijn vriend nu, hij is helemaal geweldig, doet alles voor me en helpt me ontzettend, dus daar ben ik idd heel blij mee! heeft een geweldig hart....
daae ben ik dan! Amber ligt bij me te slapen dus beetje lastig typen ze is zo mooi en lief. het moederschap is helemaal geweldig. Papa is ook zo trots en vetliefd. mijn bevallingsverhaal volgt wel als iedereen bevallen is ik zie dat moppie ook bevallen is! Gefeliciteerd! hopelijk gaat alles verder goed met iedreen
Ik voel me helemaal geweldig, net alsof ik niet helemaal meer met beide beentjes op de grond sta, en ondanks al 4 nachten zonder slaap. Het is zo´n bijzonder gevoel, ik hoop dat het voor jullie ook allemaal snel zover mag zijn. Ik ben nog niet erg mobiel door de hechtingen, maar ja dat neem ik maar voor lief.