Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik heb wat fotootjes geplaatst.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo wat zal jij trotst zijn! wat een mooi kindje en al veel haar!
    oo ben best beetje jaloers!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Prachtkind hoor!

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Jeetje Anita, Spannend zeg.. Heel veel succes, en ik hoop dat we snel wat horen.. (en voor jou dat het idd weeen zijn en dat het begonnen is, wat wel heel grappig zou zijn na je bericht een uur daarvoor dat het een 40+ kindje zou worden. :) )

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Allereerst moppie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Brian (op z'n engels of nederlands?). Ik hoop dat jullie snel herstellen en lekker thuis van elkaar mogen genieten!

Anneliesje, wat fijn dat je zo geniet van jullie meisie! Erg leuk om te horen, wil ook zo graagggg...

Juni wat een prachtig mooi meisje is die Hazel van jullie! Nu al een fotomodelletje hoor!

Oeh anita wat spannend, hoop voor je dat je ondertussen gerustgesteld bent en wie weet ook al wel gaat bevallen vandaag. Duim voor je meid.

Meliske, je leest het waarschijnlijk niet, maar ook ik leef met je mee meid. Dikke knuf!

uhhhhh oh ja, Missme, ik zal zo ff kijken welke ik het leukste vind hoor. Je hoort/ leest het nog van me.

Op school was het echt een warm onthaal. Alle klassen stormden zo'n beetje leeg. Grappig dat juist ook kinderen die ik niet in de klas heb (gehad) zo meeleven... maar..... met dat meisje gaat het dus echt niet goed :( . Ze heeft al een openhartoperatie ondergaan en ze hebben haar hart, die dus zelf nog maar 7% :confused: actief was, helemaal stil gelegd en aangesloten op een soort van accu. Ze is 2 dagen kunstmatig in coma gehouden en vandaag zouden ze haar weer voorzichtig bijbrengen. Nu is het wachten tot ze lichamelijk EN geestelijk (?) zover aansterkt zodat ze een donorhart kan ontvangen ALS deze beschikbaar is. Echt onvoorstelbaar zeg. Ik heb er een hardhoofd in hoor :cry: . Ga maar een kaarsje voor haar aansteken....wat kun je anders doen he?

Nou kom nog wel ff weer spieken na het eten.

Liefs Marije

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    brrr heftig Marije78 :(

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nogmaals sterkte Marije.. heftig

8. Niet meer actief

pff das zeker heftig marije bah. sterkte, idd een kaarsje branden voor haar meer kan je niet doen...
    Ik wens jullie een fijne avond nog..ben er waarschijnlijk morgen weer, ga vanavond lekker weer bankhangen, leuk filmpje erbij..heerlijk. En voor degene die het nodig hebben: nogmaals sterkte! hihi

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh wat is Hazel al een mooie dame!

Marije, sterkte nogmaals!

Ben net terug van de vk, met de beeb alles prima. Niet overdreven groot, nog mooi vruchtwater. Mijn bloeddruk was goed, weinig eiwit in urine. Wel even mijn lichamelijke toestand besproken en de vk leefde echt met me mee. Ze wilde me wel doorverwijzen al, maar we hebben samen afgesproken nog een week te wachten en te kijken hoe het dan gaat. Ik wil wel graag bevallen, maar inleiden liever nog niet als het niet nodig is. Een week overleef ik nog wel!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb hetzelfde guppie mensen vragen ook aan mij of ik niet kan vragen om ingeleid te worden gezien mijn lichamelijke klachten maar na al die weken hou je die ene week ook nog wel vol.. gewoon heeel weinig doen. Fijn dat alles in orde was ik hoop dat dit je laatste bezoekje was en je snel bevalt!

11. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Moppie van harte gefeliciteerd met Brian! :D

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Moppie: gefeliciteerd met Brian!

Juni: mooie meid hoor!

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    HE Missme, ik zou gaan voor nr 2 qua site. Leuk hoor.

Oh ja, ik ben trouwens ook op controle geweest vanmiddag. hahaha zou het haast vergeten. Alles was weer goed bloeddruk 75/130 hartje klopt gestaag door. Mijn klachten wijzen wel op een beginnetje, maar niet HET begin, grrrr. Ik moet de 17e terugkomen. Ik heb haar gezegd dat ze eerst de 15e maar bij mij komt. Dan doe ik namelijk niet meer, hahaha Wie weet dat ons mopsie daarvan schrikt?!

Oeh Anita ben zo benieuwd hoe het met je gaat in het ziekenhuis!

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    als tip kreeg ik nog mee om veel te sexen de komende dagen, hahaha, nou DAT vond Edwin wel leuk om te horen net hahaha

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zou het echt helpen? echt fijn is het niet met bekkenklachten maar misschien toch maar proberen haha

16. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nee dat zei ik ook al, maar ik moet zeggen als het helpt heb ik het er nog wel voor over. Edwin is gelukkig niet zo hardhandig, hahaha

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Het schijnt echt te helpen, maar alleen als je lichaam al helemaal klaar is voor de bevalling. En volgens mij moet je wel zelf klaarkomen (sorry hoor)

Marije, Vervelend zeg, van dat meisje. Die ouders zullen ook mooi in de rats zitten.

Juni en Anneliesje, leuk dat julli eer weer zijn. Ga zo de foto's ff bekijken

18. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goedenavond dames!

@ Marije, meid, nogmaals veel sterkte gewenst, wat erg, zo'n jong meisje!

@ AnitaJ, Spannend hoor meid, ik hoop het zo voor je!

@ Meesa, hoe voel jij je nu?

@ Juni, Fijn dat alles goed gaat, nogmaals gefeliciteerd en fijn dat je weer terug bent!

Ik heb het heel rusitg aan gedaan vandaag. De halve nacht heb ik geen oog dicht gedaan. Overal kleine pijntjes en ik ging echt twijfelen.
    Om 3.30 nog naar de wc geweest en daarna ging het beter.
    Daarna heb ik toch nog wat kunnen slapen tot 6.30.
    Kleine weggebracht om 8.30 en nog even een bakkie bij mams gedaan.
    Eenmaal thuis mn bedje weer ingegaan en geslapen tot 12.30 want toen ging de bel maar ik had geen vut om te gaan kijken wie het was.
    Halfuurtje later ben ik even beneden geweest om iets te eten en hier de berichtjes te bekijken, daarna weer naar bed gegaan tot 16.00.
    Echt een hangdag gehad vandaag! En alles is weer rustig tot nu toe.

Net stond ineens mn beste vriendin op de stoep met cadeautjes en geld, zo lief! Als ik wat nodig heb hoef ik alleen maar te bellen, wat een schat he! :D

En nu ben ik dus nog even lekker achter de pc gekropen om hier te lezen en te posten. Ik denk dat ik straks nog even lekker in bad ga, even lekker ontspannen! Morgen breng ik de kleine weer bij mams, ik moet echt ff bijtanken en hij heeft nu toch niets aan me, ik ben niet echt gezellig nu en ik kan niet veel en dat is voor dat jochie ook niet leuk he?
    Hij is nu veel vrolijker na een dagje bij oma!

19. Niet meer actief

:oops: :oops:
    Oeps!
    Kun jij me nog even jouw lijst mailen? Dan kan ik de gegevens van San ff terugvinden.... Heb San weggehaald bij zwanger en Marij laten staan....

20. Niet meer actief

Juni, wat een plaatje je dochter, wow :D

Marije, he bah, wat naar zeg, zo jong en dan zo ziek :(

Anitadej. meis, spannend zeg!

En alle meiden met goede controles, joepie!
    Nog even en dan zijn wij aan de beurt!

We zijn vanavond even lekker uit eten geweest, want nu kan het nog!
    Heerlijk :p

Deel Deze Pagina