Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Missme, ik vind nr. 2 het leukst!

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Tja eh...Missme, ik ben zelf nogal fan van de beebiesite......die gebruik ik zelf namelijk!

Dus ik ga voor nr 3! ;)

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    heb nu af en toe weer buikpijn maar ja ga er maar niet teveel van hopen..

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik zal voor je duimen Berna.

5. Niet meer actief

hey dames,

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, heb 1,5 uur aan de ctg gelegen.
    Bloeddruk was dit keer, 128/66 (gisteren nog 130/90) goed he!
    Geen eiwitten in de urine en ook geen blaasontsteking.
    De eerste 3 kwartier ctg zat er 1 afwijking in delijn van het hartje van de baby, zijn hartslag ging van 145 in eens naar 60, dus we schrokken, dit ging gepaard met een harde buik en pijn namelijk, maar toch was dit de enige keer en volgens 3 mensen niet verontrustend, de tweede 3 kwartier van de ctg waren namelijk wel helemaal goed.
    Ze hebben een echo gemaakt en vruchtwater gemeten en de placenta bekeken op afwijkingen, maar er was niks te zien en de hoeveelheid vruchtwater was nog in orde.
    Ook hebben ze nog een inwendig onderzoek gedaan, de baarmoederhals is flink aan het verweken, ze kon er met 1 vinger in tot ze op het hoofdje zat.
    Verder dachten ze nog aan mijn blindedarm maar dan zou ik nog meer pijn moeten hebben.
    Dus, ze weten niet waar het aan ligt, maar het was wel goed dat ik gekomen was. En krijg ik meer pijn dan moet ik terugkomen.
    In totaal zijn we 3 uur lang in het ziekenhuis geweest.

De buikpijn is er nog steeds, maar wel iets afgezakt, ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen.

Juni, wat een mooie foto's van jullie meisje zeg!

Anneliesje, fijn dat je zo geniet van moeder zijn! ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt.

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou gebeurd dus wel een en ander... bloeddruk zeker mooi.. vind je dat nou geen raar idee dat ze al bij het hoofdje zat?

7. Niet meer actief

Anita, hopelijk zakt de pijn nog meer af en kun je lekker slapen!
    Wel fijn dat je ff goed gecheckt bent en er is toch al iets gaande, met de verweking enzo 8)

Anneliesje, wat fijn zeg jouw berichtje, ik wil ook!
    Hihi, krijgen we nog een foto te zien?

8. Niet meer actief

ja, met die vinger kon ze aan het hoofdje zitten, als je dat hoort, dan denk je wel, wauw!
    (dat inwendige onderzoek deed trouwens geen pijn! terwijl ze echt diep in je gaan voelen)

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    maar dan heb je dus ook ontsluiting anders kan ze er niet bij...
    spannend hoor

hier houdt buikpijn aan en wordt erger.. ben heeeeel benieuwd

10. Niet meer actief

Nou spannend hoor, Berna!

11. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Anita wat fijn dat alles goed was zeg! Nu hopen dat je niet zoveel pijn meer hebt. Inderdaad wel een heel raar idee dat zij al aan het hoofdje hebben gezeten! Wel een goed teken zeg dat je al een eindje op weg bent. Ik ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar maar hier doen ze dus ook steeds geen inwendig onderzoek (vind het een beetje raar om te vragen "zeg wil je niet even voelen, hahaha, alsof ik erop kick ofzo)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja maar zolang ik niet verga van de pijn en geen liters water verlies geloof ik nergens meer in

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha Marij inderdaad ja haha

Mark vroeg of je dat zelf niet kon voelen maar ik blijf er maar ver uit de buurt

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Berna wat spannend. Geloof me, weeën doen niet altijd zoveel pijn dat je vergaat van de pijn. k hoop dat het doorzet!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    JA maar het komt niet regelmatig.. maar wie weet ga zo lekker bedje op zoeken want mijn rug wil niet meer en paar uurtjes slaap kan ik wel gebruiken mocht er echt wat komen

16. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ AnitaJ, Spannend hoor! Idd een gek idd dat hun het hoofdje al hebben gevoelt!

@ Berna, Meid, het mag ook wel he nu! Ik ga voor je duimen!

17. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Anitadejong, gaaf is dat he als ze aan het hoofdje zitten. Gisteren riep de vk heel vrolijk, ik voel haartjes door de vliezen en keek meteen naar mijn vriend (KAAL!!). Lachen!

Ondanks dat ik gisteren gestript ben en 2 cm ontsluitng had, heb ik zojuist mijn slijmprop verloren. Had gedacht dat ik die bij ontsluitng al een soort van kwijt was! Maar weet niet anders wat dit had kunnen zijn, een flinke rochel slijm met rood erin, moet wel.

Goed, tas gepakt, klaar voor morgen! Meiden jullie horen het wel. (Ik verwacht een nachtje opname ivm controle hypertensie.)

Groetjes Tamara

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Even inbreken...

Er wordt hier voor je geduimd hoor Bren!

En voor de rest van de 'nog niet zo bevallige' dames ook!

19. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Sterretjes (Tamara), Spannend hoor meid! Zet m op he!
    Ik wens je uiteraard een voorspoedige bevalling toe!

20. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Berna, hoop voor je dat het nu doorzet!

Sterretjes, nou dat klinkt toch wel als het begin he! Ook spannend dus.

Marije78, wat ontzettend triest zeg. Het zou mij ook enorm raken, het raakt me nu al dus kan me voorstellen dat je er enorm mee in je maag zit. Ik hoop voor het meisje en haar familie dat er gauw een donorhart mag komen!

Anneliesje, je klinkt helemaal euforisch! Leuk om te lezen hoor. Ben benieuwd naar de foto's!

Juni wat een prachtig poppetje, die dochter van jullie. En wat een bos haar! Heel mooi. Blij te lezen dat alles goed gaat.

Nou mijn voorspelling van 8 januari zal wel niet meer uitkomen... Moet ik een nieuwe datum gaan prikken voor de bevalling! Ben zo benieuwd wanneer het nou zal beginnen... Nou ja, we blijven geduldig afwachten! Welterusten allemaal vast!

Deel Deze Pagina