Sterretjes, suc6 meid! Nou, Berna, hopelijk zet het nu eindelijk door en kun je lekker even wat slaap pakken! Grappig joh Anita, dat ze het hoofdje kon voelen, hihi! Meisjes, ik ga zo in bad (heb ons bad herontdekt, haha) Hopelijk morgen weer veel aanpassingen op onze lijst! Tussenstand: 10 jongens 6 meisjes
O ja Linda, blij te horen dat er ook grote kindjes via de natuurlijke weg geboren kunnen worden... Toch wel fijn even wat geruststelling! Ook al zegt dat natuurlijk net zo min iets over mijn bevalling straks, elke bevalling is weer anders... Maar zulke positieve verhalen hoor ik graag!
Ohhh Berna, wat zou het fijn zijn! Ik hoop echt voor je dat het doorzet, ik heb er een goed gevoel bij is onsukkie een bekende? Zeker gezien ze 20wk1d is...
Anita fijn dat alles verder in orde is, lijkt me idd wel raar dat ze het hoofdje helemaal kunnen voelen! Ik heb nu door 2 dames laten pendelen wanneer ik ga bevallen, de uitkomst staat onder mn banner, ben benieuwd wie er gelijk krijgt. Misschien geen van beide Berna ik hoop voor je dat het nu door gaat zetten, je bent er wel aan toe he. Sterkte! Sterretjes ook veel sterkte en succes! Verder heb ik weinig te kletsen, ik ga maar op bed denk ik. MOrgen is meneer Lex roostervrij, lekker een daggie samen, zin in. Nou tot morgen dames!
Moppie gefeliciteerd met jullie zoon Brian. Ik hoop dat je snel hersteld van de keizersnede. Marije dat is heftig zeg, en dat op zo'n jonge leeftijd. Juni wat een schatje zeg.
Dames, ik ga zo naar bed. Zit hier met lichte krampjes en een druk op mn achterste maar weet absoluut niet of dit wat te betekenen heeft, het zal wel weer niet! Ik stap ff lekker onder de douche en kom morgenochtend wel weer bijlezen. Weltrusten dames!
Ik ga hier ook lekker mijn bed opzoeken. Dan slaap ik vast over een uur of 3 wel. hahahaha. Tot morgen!
hoi meiden hier is heel rustig hoor af en toe wat harde buiken maar dat is ook alles , wel blijf ik steeds beetje bloed afvegen in wc ,maar geen weeen te bekenen hoor ,ik hoop vannacht wat gebeurt anders morgen dan ,iedereen vind zo spannend , smsjes ,heb allen mensen vertelt die mij komen helpen tijdens bevalling en oppas maar toch blijf de telefoon trillen van de smsjes hahah ik hoop niet dat iedereen lang laat wachten die tip van sex , ik heb gisteren een heftige sex gehad hahah en daarna kwam de weeen van zelf op gang zou het daar van komen? berna ben blij dat bij jou ook wat rommelt meis ,ik hoop echt dat vannacht bij jou doorzet je hebt genoeg geduld gehad hoor ,vind jou al zo relax haha duimen dat nu overtijd meiden gaan bevallen ook die uitgerekend vandaag
Sonja is bevallen van een gezonde zoon, om 17:55 uur. Hij heet Jelte is 49 cm en weegt 3720 gr. Morgen volgen er foto`s, of kijk eens op www.jelteblaauw.mooiste-baby.nl
Sonja gefeliciteerd met jullie zoon Jelte! Juni, wat een mooie foto's zeg! en mooie haartjes heeft ze al, helemaal super! Berna ik hoop voor je dat het doorgezet heeft en dat je weeën ligt weg te puffen op het moment? Net als jou sterretjes (tamara). Heel veel succes..! Nu ik nog! IK ben het zo zat, elke nacht slaap ik slechter, heb zoveel pijn aan dat schaambot! kan geen kant op in bed en mijn vriend zegt dat ik de hele nacht lig te kreunen en te steune, dus hou hem ook al wakker..nu er maar ff uit gegaan, bakje thee aan t drinken, maar nog geen gevoel van weeën of wat dan ook....pfff van mij mag het nu echt zwaar beginnen! meesa: hoop voor jou dat het ook doorzet! En volgens mij vinden de meeste van jullie nr. 2 van toddler het leukst he..zelf vind ik de beebiesite ook wel leuk. het leuke daarvan is dat jehem later naar dreumessite kan veranderen en dat jehem op cd kan zetten, weet iemand of je dat met die van toddler ook kan? nou ga nog ff surfen en daarna denk ik nog ff proberen te slapen ofzo...:S
Jaaa beebje erbij! Sonja, gefeliciteerd met de geboorte van Jelte! Nou ja Berna, ik had goede hoop! Sja, heb je toch een te goed huisje gebouwd he.... Heb zo'n vage buik, gister op bezoek geweest bij mensen waar ze buikgriep hebben gehad Hopelijk slaat het virus mij over, jegh! Ik zweet me trouwens een tierelier zeg, word klotsend wakker 's ochtends, blergh
Ik herken het hoor Marieke warm, warm ppffff! Hier gaat dan ook de kachel uit als iedereen zo weg is, heb de neiging hem helemaal niet aan te doen maar dat kan in mijn schatjes weer niet aan doen