Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Sonja gefeliciteerd met Jelte

Juni wat een haartjes zeg heeft Hazel echt een mooi meisje

sterretjes succes

berna, meid hoe is het met jou meid, kan je het wachten nog wat volhouden. Wanneer moet je weer op controle?

en voor de rest die al over tijd lopen, ik denk aan jullie, ken het gevoel en pfffff ik wou dat het voorbij was.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    morgen controle bij de vk en als het vrijdag er nog niet is moet ik naar ziekenhuis voor een echo en ctg om te kijken of die kleine het nog goed maakt...

3. anita1975

nou meid hoop dat het wat op schiet voor je en misschien kunnen ze wat voor je doen.

ook al ga ik er van uit dat de baby hier te laat komt toch hoop ik elke dag stiekum dat het begint.

Trouwens mijn vaatwasser doet het weer....!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo mooi van je vaatwasser!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wil graag naar de stad, maar mijn gevoel zegt dat ik beter niet kan gaan. raar he?

6. ProudMum

dat scheelt weer zeg Anita!

7. Writer

Writer Niet meer actief

Goeiemorgen

sonja en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine

berna nog steeds niet door gezet? nou meid ik heb echt even met je te doen hoor , gelukkig kan je morgen weer bij vk ,en kijken hoe kleine het doet

hier ook niks ,heel rustig , geslapen tot uur of 5 toen naar wc en ja klaar wakker , ik hoop dat binnen deze dagen wat gebeurt maar ja ben ook bang van niet
    ook morgen naar vk ,zien wat ze zegt enzo

8. anita1975

mmm rox, gek hoor nou kijk het ff aan en misschien vanmiddag, misschien zegt je gevoel dan andere dingen...

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Sonja, gefeliciteerd met de geboorte van Jelte!

Berna, jammer dat het niet heeft doorgezet...
    Succes, net als alle andere 'rommelaars', Mamalou etc... Klopt het dat er een paar zijn van wie we al even niets hebben gehoord? (Kristy, bijvoorbeeld?) Of ben ik gewoon niet helemaal wakker? (kan ook hoor, weer een slechte nacht gehad...)

Roxy, ik heb dat ook, dat ik steeds meer in de buurt van mijn eigen huisje wil blijven. Had laatst zin om naar de stad te gaan, maar heb uiteindelijk maar bij HEMA online besteld... Wie weet is het een voorbode bij je?

Onze kat is krols en ik kan haar wel haar nek omdraaien! Wat een eindeloze rotherrie maakt dat beest zeg. Sorry, klinkt misschien niet zo aardig. Het is ook echt wel een lief poesje (als ze slaapt! :) ) maar dat krolse gebler de hele tijd, daar word ik echt gek van! Het gekke is dat ze een soort 'medisch raadsel' is. Ze is nl al gesteriliseerd en zelfs al 2x onder het mes geweest hiervoor. Maar blijkbaar maakt ze nog steeds dat hormoon aan, wat normaal nooit gebeurt. Hebben wij weer... :( Ik denk dat we haar nu maar aan de kattenpil gaan doen, en dan hopen dat het wegblijft. Want elke paar weken dat dagenlange gegil is niet echt bevorderlijk voor mijn humeur!

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Bij mij zijn de weeen begonnen na een potje seks (zelf niet klaargekomen hoor Lizab) maar volgens mij werkt het idd alleen als je lichaam er klaar voor is. Dus wie weet, vanavond iedereen aan de bak en morgen heel wat beebjes erbij!

Sonnetje: gefeliciteerd met je kleintje.

11. ProudMum

denk dat ik toch maar ga. dan ga ik vroeg en ben ik snel weer terug.

Mamasu, Romi is er eindelijk vanaf hier, ze is 3 weken krols geweest. dit was de eerste keer voor haar en waarschijnlijk ook de laatste wat ik laat haar helpen. de poezenpil vind ik niks met het oog op de risico's die daar weer aan vast zitten.

nou, ff snel opmaken en dan ben ik weg! tot straks

12. Writer

Writer Niet meer actief

cirtoentje ook hier waren weeen na potje sex , zonder klaarkomen ,schijnt spul in sperma van man te zitten die bevalling op gang brengen , als de slijmprop stopt gaan we weer snel aan sexen hoor ;)

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja kan me voorstellen... Helaas hebben wij weinig keus behalve die pil, want steriliseren was bij onze poes niet afdoende! Ze heeft blijkbaar zeer sterke hormonen ofzo. Maar normaal gesproken ben je idd van de ellende af als een poes eenmaal is gesteriliseerd. Dan wordt het zo'n fijne theemuts!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Idd klopt het is juist de sperma die de bevalling kan helpen opwekken, dus hij moet klaarkomen das belangrijker ;)
    Overigens moet ik er niet aan denken hoor, daar ben ik veuls te krakkemikkig voor...

Sonnetje van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Berna, balen dat het weer gestopt is, je geduld wordt wel op de proef gesteld zo he.

Mamasu wat irritant zeg dat jullie poes nog steeds zo krols wordt. Gelukkig is het bij die van ons alledrie opgehouden zodra ze geholpen waren. Nou ja als die pil helpt, zou ik het zeker proberen! Succes hoor

15. Niet meer actief

Sonja, gefeliciteerd met je zoontje !!

berna, nog niks... balen

Hier wel lekker geslapen vannacht, gelukkig.
    De erge pijn van gisteren is wel afgezakt en ik kan tenminste weer wat lopen.

16. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Hey januaridames,
    Daar ben ik ook weer eens. Wat die seks betreft: de laatste keer dat wij het gedaan hebben (bij 37 weken en 2 dagen) kreeg ik direct allerlei krampen en het gevoel dat de baby er zo'n beetje uit viel. :confused: Na een dag of twee, drie hield dat weer op. Van schrik hebben we daarna niet meer gevreeën. Ik heb er ook weinig zin meer in, moet ik zeggen, maar als ik nog lang moet wachten grijp ik alles aan. ;)
    Veel sterkte allemaal met wachten en bevallen...
    Jana

17. Niet meer actief

AnneLiesje: leuk om wat van je te horen! Geniet maar goed van dat moederschap! Ben stiekem een beetje jaloers! We zijn nieuwsgierig naar foto's!

Juni: wat een scheetje! Wat veel haar al zeg, leuk :) En wat kijken papa en mama trots!

Marije: jeetje zeg, ik hoop dat ze heel snel een donorhart voor haar hebben!

Anitadejong: ik had voor je gehoopt dat het weeën waren... Er is in ieder geval wel het één en ander bezig! Hoe is het nu met je?

sterretjes: heel veel succes vandaag!

Babynieuws! Sonnetje van harte gefeliciteerd!

Berna: hè ik had ook goede hoop voor je! Ik hoop dat het alsnog snel doorzet!

Hier opgestaan met ontzettende hoofdpijn en ik zat vanmorgen maar te kokhalzen en heb 4x achter elkaar wat overgegeven... :( Niet prettig.... Ben maar terug naar bed gegaan. Kokhalzen hoef ik niet meer, maar ik heb zo'n hoofdpijn. Raar want dat heb ik eigenlijk nooit!

18. Niet meer actief

Linda, wat vervelend, hoofdpijn en kokhalzen, even in de gaten houden maar! hier gaat ie alweer wat beter hoor, geen weeen te bekennen!

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Sonnetje, gefeliciteerd met jullie zoon Jelte. Leuke naam! Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen.

Roxy, gek dat gevoel. Ik zou er maar gewoon aan toegeven. Ik weet niet hoe snel je thuis bent als je de stad in gaat?

Citroentje, Hier gaan we vanavond gewoon weer ana de bak. hahaha. Wie weet doet het wat.

Juni, wat een mooie meid zeg! Mijn lief zei dat hij echt nog nooit zo'n mooi kindje had gezien.

Missme, ik weet niet of je er nog iets aan hebt, maar ik vond nr. 2 de leukste.

Berna, Vindt je het niet frustrerend dat het nog niet doorzet?

Anitadj, Gelukkig dat er in ieder geval een begin is met je baarmoedermond. Afwachten nu!

Werd hier de hele nacht weer wakker van de voorweeen. Ben er echt klaar mee. Ik wil of niets of echte weeen, en niet van die halfzachte voorweeen! :cry:

En we hebben een glazenwasser! (sorry, maar daar ben ik echt heel blij om, ik durf zelf echt neit een trap op, en mijn ramen boven moeten heel nodig gedaan worden.)

20. Niet meer actief

lizab, nou lekker toch een glazenwasser!

Ik denk dat wij vanavond ook maar eens een poging wagen ;), ik durfde niet omdat ik bang was dat ik dan juist ga bloeden ofzo en je dan in het ZH moet zeggen dat dat komt door sex.
    Maar gisteren na het inwendig onderzoek zei ze ook, je kan bloedverlies hebben, nou ik had nergens last van, en ze heeft best staan voelen dus.

Deel Deze Pagina