Lizab, wat een luxe, een glazenwasser! Fijn Ik denk dat mijn missie voor vandaag de enveloppen schrijven zal zijn en verder in HP7! Heb dus echt helemaal geen zin om het huis uit te gaan, al weken niet eigenlijk.... Linda, stuur jij mij nog ff jouw laatst gemaakte lijst? Als je 'm nog hebt.... Ps. heb naar de verloskundigenpraktijk gekeken, nou even voorop gesteld, misschien ben ik een ontzettende slappe hap tijdens de bevalling. Maar mèn wat een doos lag daar te bevallen zeg! (moest ik even kwijt)
Zoals het nu voelt gaan we echt de 40+ wel halen, dus ik ben bang dat ik de eer van het winnen aan mij voorbij moet laten gaan.
oh berna wat jammer dat het niet doorgezet heeft! Ik kwam speciaal even snel kijken Ik denk dat ik me voorlopig maar even niet aan ga kleden ofzo en lekker een warm holletje ga bouwen!
ik ga nu "music and lyrics" kijken met Hugh grant , echt zo'n leuke film! (ik heb hem in de bios al gezien)
Mag ik ook mee doen? haha ook al ben ik dan wat verder.... Sex...jah...Wil ik ook wel proberen, maar ik mag geen sex van de gyn. vanwege eerdere bloedingen... trouwens nu al 3 dagen 's ochtends ook wat slijmerig bloedverlies..hoop dat het eens een teken is.. Jammer berna dat het niet doorzet! idd luxe lizab een glazenwasser, heb het net zelf gedaan van het weekend, en heb er zeker nog wat aan graag nog meer reacties over de leukste! Ik zou pannenkoeken gaan eten bij mijn zus, maar halve nacht wakker gelegen blijf maar lekker thuis ook druk met de kindjes..moet ook nog naar de supermarkt, maar daar zie ik ook tegenop...zeker alleen.....ga mijn moeder maar s ff bellen of ze tijd heeft hehe
Wie had er nu de verloskundigenpraktijk zitten kijken? Kan ik dat toevallig via de PC terugvinden? Ik wil het ook wel zien nl.
het is kwart over 4 en ik ben nog steeds klaarwakker zo druk in men hoofd, alsof digitale foto's uitzoeken en printen zo ontzettend belangrijk is dat dat gewoon NU moet (lig er al vanaf 1 uur over te piekeren). Als ik niet oppas ga ik ook zo de ramen wassen Sex heb ik al helemaal geen zin meer in, in het begin van de zwangershcap een flinke bloeding gehad en toen mochten we ook een tijdje geen sex, maar de angst die dat met zich mee bracht helpt nu niet echt mee.
Hoi Dames, Ik zag dat ik een foutje had gemaakt . Ik had het van de lijst gehaald en ik zag ook dat jullie er al achter waren gekomen. Maar als nog gefeliciteerd Marij. En er zijn er natuurlijk weer twee bij gekomen: Moppie1982 met je zoon Brian Sonnetje met je zoon Jelte Hier is alles nog steeds rustig. Al hoe wel de familie en collega's raken toch wel aardig in paniek . Ik krijg nu dagelijks sms'jes en telefoontjes hoe het nu gaat en of ik al wat voel. Maar hoe verder de 40 weken grens voorbij gaat (nu 40.2) hoe meer ik het idee heb dat het wel 42 weken gaat worden, ik weet niet waarom? Succes. Groetjes, Jessica
Poeh jessica, dat heb ik nou ook, vind het niet echt een leuke gedachte, maar heb precies hetzelfde...
Ben alweer terug uit de stad hoor! morgen nog even naar het winkelcentrum, mijn kleine broertje van 9 moet ook wat aan zijn mama kunnen geven he? Had alleen de puf niet meer om daarvoor te gaan kijken nu.
Ja missme, er zullen wel meer vrouwen met de zelfde gedachten lopen. Het jammere is alleen dat je nu allemaal vrolijke vrouwen op het forum zit komen die later waren uitgerekend maar eerder hun kindje kunnen vast houden. Maar zolang het gezond is vind ik alles best en kan ik die 2 weken ook nog wel aan. Groetjes, Jessica
Nou met het wedstrijdje binnenhouden zal ik wel winnen grrrr En inderdaad wat een doos lag daar te bevallen bij de verloskundige praktijk ik had ook zoiets van MENS je kind moet eruit! Net was mijn pas bevallen vriendin hier met haar kleine ( nou ja klein haha ) die zei hetzelfde al.
ja die ene week houden we ook nog wel vol ik hoop alleen niet dat ik ingeleid moet worden.. maar ja wat moet dat moet he.....