Meiden struin echt alsjeblieft op internet voor spullen, die zien er vaak zo puik uit! Ik heb toen ook alles van onze eerste zo goed als nieuw verkocht. Wij hebben nu ook weer de box, kinderwagen(Mutsy), maxi cosi van MP afgehaald. En van die prijzen word ik erg blij!
sterretjes wij willen liever alles nieuw. Met een beetje geluk blijft het niet bij 1 kind en kunnen we de spullen vaker gebruiken. Wij zijn lekker bezig in huis, heel veel opgeruimd en weggegooid. Volgende week komt het laminaat erin. Kan gelukkig ook veel zelf doen nu, voel me eindelijk eens een dagje helemaal top! Niet teveel tillen natuurlijk...
ik baal, had net zo'n leuke kinderkamer op marktplaats gezien is die net verkocht.. jammer. ach nog genoeg tijd om tegen nog een leuke aan te lopen.. zo lekker bbquen
Wat leuk dat jullie allemaal al zo bezig zijn met rond snuffelen voor meubeltjes enzo. Ik durf alleen nog niets te kopen. Over een paar weken gaan wij ook naar babypark Kesteren om eens te kijken. De kinderwagen krijgen we van mijn ouders en mijn schoonzusje had het ledikantje en de commode voor ons bewaard! Ben al wel een beetje aan het kijken wat voor kinderwagen, zit nu te denken aan Urban Jungle of Koelstra. De bugaboo vind ik zo vreselijk laag.... Heb wel al mijn eerste mee groei bh gekocht, mijn oude zitten echt niet lekker meer.
Ik heb laatst ook een meegroeibh gehaald bij de hema. Zit op zich prima, maar ik baal wel een beetje, want ze gaan maar tot cup D. En aangezien ik voor de zwangerschap die maat had, wordt het nog zoeken naar een geschikte bh, want in die meegroeibh heb ik al niet veel ruimte meer.... Dat wordt een cup DD gewone bh Whaaahhhh! (heb in '96 borstverkleining gehad, had toen een C en na wat aankomen helaas weer een D, ligt een beetje gevoelig grote borsten....)
kinderwagen zijn we al uit de urban jungle. Lekker grote banden goed voor in het bos en hij stuurt erg licht. Kamertje wil ik pas uitzoeken als ik weet wat het wordt eigenlijk maar de meubeltjes worden waarsch toch gewoon wit dus misschien ook wel eerder haha nog 3 weekjes en dan lekker met vakantie 2 weken misschien dat we daarna wel gaan shoppen
Wij hebben vrijdagavond onze kinderkamer en de kinderwagen al besteld Deze hadden we bij de vorige zwangerschap al gezien, en we kunnen ieder moment nog wisselen of annuleren. Ik wil wel aanraden bij het uitzoeken van een kinderwagen vooral te kijken naar hoe de wagen rijdt, en wat minder naar het uiterlijk. Er zit ontzettend veel verschil in wendbaarheid e.d.
Ik wacht nog even met spullen kijken en kopen tot ik zeker weet dat alles goed is. Mijn oudste zus heeft veel bewaard dus daar kan ik veel van overnemen, altijd handig als je de jongste bent groetjes pacific
wij hebben tijdens de vorige zwangerschap ook alles nieuw gekocht. Ik weet niet wat dat is, maar steeds wil ik iets bestellen via marktplaats en dan wil ik het uiteindelijk toch weer niet, ik hou van nieuw, en schoon Wij hebben de urban rider en kamertje van leen bakker. Niet duur, maar ik vond em meteen erg mooi, we zijn niet eens verder gaan kijken.
begint bij jullie je buik ook al zo vroeg te groeien? ik heb n foto in mn album staan, die is van vandaag, n ik vind t egt mega stoer gewoon (ook al is t pas zo vroeg hahaha)
ey mensen. hoe is het met jullie? wij zijn vandaag heerlijk wezen zwemmen wat een ontspanning zeg. mocht er iemand intresse hebben ik heb een Quinny SX te koop staan moet je alleen een bak aan te schaffen. wij hebben van iemand een Quinny Buzz gekregen dus zodoende heb ik er 1 over. veel liefs Annika
little hope, mooie buik hoor! Leuk he dan begint het toch echt te worden, hier gaat het ook snel met me buik, zie album annika, ja idd zwemmen is altijd fijn voor de ontspanning he! maar ik vind het zo vies...ik ben echt heel vies van het water, ieks...dat houd me altijd tegen om te gaan
Wat een mooie buikjes allemaal! Mijne begint nu een beetje te groeien, het komt wat meer omhoog lijkt wel. Ben al wel 1,5 kilo aangekomen. Zet strax ff nieuwe foto in m'n album.
Wij zijn ook al een beetje aant rondkijken voor spulletjes enzo. de kinderwagen willen mijn schoonouders graag geven dus dat is echt superlief! het wiegje krijg ik van mijn ouders daar heeft mijn moeder en ikzelf ook in gelegen en dat vind ik wel heel speciaal. leuk om te lezen dat iedereen er al zo lekker mee bezig is
Wow suuzje, al echt een zwangerschapsbuikje! Ik kan het nog niet echt zien bij mezelf, wel voelen aan broeken. Ik richt me toch meer op het uiterlijk, erg he . We weten wel dat we geen klein voorwiel willen, ws gewoon 3 grote wielen. Uiteraard gaan we wel uitproberen hoor! Wij gaan na de 12 weken pas naar babywinkels, eerder wil ik echt nog niet. Of we dan al dingen gaan kopen weet ik niet, ik denk dat we dan eerst gaan behangen en gordijnen aanschaffen. We willen zoiezo geen roze of blauwe kamer, dus dat kan al! Met assecoires kan je er altijd nog een meisjes of jongenskamer van maken. Ben ook echt blij dat die kamer eindelijk een doel krijgt en we het helemaal mooi gaan maken. Het was een beetje rommelkamer en ik hou niet bepaald van rommel...