Hebben jullie het allemaal gezien?! Waar, wanneer, hoe en wat? Ik wil ook de verloskundigepraktijk kijken!
dat is het enige stukje wat ik heb gezien voor ik wegging. toen ik haar zag dacht ik echt; komop stel je niet aan mens. beter zelf doen kan knippen! soms zie ik mensen en dan denk ik'o,god zo kom ik er echt niet bij te liggen hoor! Mike giert het dan uit als ik daarover begin. heb zo'n hekel aan schreeuwen enzo, daarmee haal je echt de pijn niet weg.
Goeie.......middag dames... Tja het is alweer middag, sjee gaat dat hard zeg! Vanmorgen die kleine weggebracht en daarna ipv te gaan rusten wat het plan was, in de keuken aan de slag geweest. Zooitje weggegooid waarvan ik later ongetwijfeld weer verwijten naar mn kop krijg! En toch....ziet het eruit of ik niks gedaan heb haha! Ben gaar nu en moet de beesten nog verschonen.....doe ik laters wel, ik ga zo eerst ff plat want er staat me een spanning op mn navel, dat doet echt zeer! Vannacht rustig geslapen, na een halfuur tot een uur waren de krampjes alweer weg.. @ Marieke, ja haha heb het ook gezien, ik dacht ook bij mezelf: Jeetje mens, stel je niet aan, ze moesten zelfs knippen! Maar misschien is dat wel omdat het bij mij zo gemakkelijk is gegaan bij de 1e, ik voelde hem geboren worden en dat gaf mij de kracht om net dat beetje extra te geven! Ik had ook gehoord dat het pijnlijk was als het hoofdje bleef staan, en dat maakte dat ik dacht: die moet er dus in 1 keer uit! Maar ja, weet niet hoe het zometeen gaat natuurlijk en dit kindje zag eruit als een flinkerd en die van mij zal hoogstens 6 pond zijn dus..... Maar idd, vond ik haar nogal aanstellerig overkomen! Sonja, gefeliciteerd met jullie zoontje Jelte!!! Geniet ervan!!
liza, van maandag tot zaterdag om kwart over 8 op sbs en op zondag heb je een engels iets op rtl4 om 8 uur (2 afleveringen achter elkaar)
Nou roxy ik heb dus echt hetzelfde maar ja eerst nog maar eens doen he. Ik zei ook tegen Mark als ik ga schreeuwen duw je maar mooi een kussen in mijn gezicht hahah
oeh dat jullie daar naar kijken zeg hahaha ik durf niet hoor! krijg de kriebels ervan, als het niet lekker gaat ofzo..blegh..zie wel hoe het bij mij gaat dan hahaha
Moet eerlijk zeggen dat ik ook NIET geschreeuwd of gegild of gejankt heb tijdens mijn bevalling. Maar dat komt omdat ik vroeger zeer pijnlijke menstruatiekrampen heb gehad en als ik dan ging huilen had ik het idee dat de pijn daardoor alleen maar erger werd. Dus ik wilde mij daar echt niet aan overgeven en ik denk dat het mij wel geholpen heeft hoor. Ik had trouwens van de 7 uur hevige weeen, 6 1/2 uur rugweeen en daar kon ik helaas verder niks mee. Het halfuurtje dat ik buikweeen had vond ik zeer aangenaam.......gek he, pijn en aangenaam!
oh ik kan ook wel meedoen aan dat wedstrijdje binnenhouden.... ben t zooooo zat....steeds soort van weeen die maar niet doorzetten....pfff....k wil elke dag wat doen voor afleiding.anders zit ik maar op de bank en dnek je er steeds aan t moment zelf....en zie er nu toch lichtjes tegenop...maar net ff wat enya cd's op mn mp3 speler gezet en ff gebrand.wordt r zo lekker rustig van....
Weten jullie wat ik destijds erg vond? Ik lag daar op zo'n bed te puffen en te steunen word er ineens verschrikkelijk geschreeuwd en gegild in de kamer naast me, alsof er eentje afgeslacht werd! Daar kreeg ik het heel even benauwd van want ik dacht: Jeetje, wat staat me in godsnaam te wachten! Gelukkig bleef René kalm en zei ook: niet naar luisteren, en dat hielp! Die mevrouw was trouwens aan het bevallen van haar 3e kind! Ik heb het verder geluidsloos gedaan en als ik een gevoel niet kon plaatsen vroeg ik het gewoon tussen de weeen door. Mijn zoontje is na 10 minuten en 3 keer persen geboren.
En dames, op tv lijkt het altijd erger dan als je zelf op zo'n bed ligt hoor! Ze moeten er bij mij bijvoorbeeld ook maar geen spiegel voor houden ofzo want dan hoef ik al niet meer! Ik concentreer me gewoon weer puur op wat er gebeurt in mijn lichaam, dat is mijn manier om rustig te blijven, ik kon daardoor alle pijn ook plaatsen. En hoop nu dat het net zo snel gaat als toen haha
Nee ik wil ook echt GEEN spiegel vanmorgen ook toen ik dat zag met dt bloed en dat ze al ingeknipt was dat gelubber ernaast brrr kreeg de kriebels
Ja is ook weer zo rox, maar ik denk ik zie wel hoe het gaat en hoe ik ga reageren, wie weet schreeuw ik..denk het niet want zit niet zo in mekaar, maar weet niet zo goed wat voor pijn ik moet verwachten dus ja...kan alle kanten op haha
En nu heb ik wel weer even genoeg gel*ld haha! Ik ga even een tukje doen, is mijn buik ook welweer aan toe voel ik! Die is weer keihard......owh en mn navel, autsj! Tot straks iedereen!
laters ik ga nu echt in bad hele ochtend al voorgenomen maar toen kwam vriendin met de kleine gezellig dus nu ga ik echt