Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik ga denk ik maar weer een wat cakejes bakken ofzo

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    whaha die cake hier
    hoeveel zijn jullie nou zo'n beetje aangekomen ik al dik 22 kilo grrrr

bad was lekker nu zo eens kijken of er nog iets op tv is

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    :) Ik zat hier al aan een grote pan verse kippensoep te denken. Maar die wou ik eigenlijk maken op het moment dat de bevalling gaat beginnen, zodat er voor de mensen thuis gewoon iets staat om op te warmen. (en dat kan nog wel een paar weekjes duren)

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier ben ik varkenslapjes aan het stoven. lekker voor vanavond. kan geen cake meer zien eigenlijk

5. Niet meer actief

ik ga nu voor mini cakejes, zou je ook vlokken door het beslag kunnen gooien?

ik ben 17 kilo aangekomen trouwens!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o das nog netjes..
    nou ja mijnvriendin was er ook 24 bij en na een week al 17 af dus wie weet...

ik eet shoarma vanavond wel gewoon zelf bij de slager gehaald en dan lekker salade erbij en een broodje

7. Niet meer actief

Oh lekker shoarma! krijg helemaal honger hier, en ik heb al 4 boterhammen gegeten en een appel

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mm ik ga een sinaasappel eten denk ik meer fruit is er neit in huis..

9. ProudMum

kan hoor AnitaJ, of hageslag!

10. Writer

Writer Niet meer actief

zo je krijg hier nog eens honger met alle dat lekkere dingen eten :D
    heb net broodtje kaas gegeten ,wil even letten op mij lijn op laatste moment haha

straks lekker douchen voel me gelijk zo vies met dat slijmpropjes jak :x

heb geniet pasta voor vanavond , gisteren heb zo veel gemaakt dacht als bevalling begint dan heb ik alvast wat eten in huis voor vandaag , nou geen baby dus wel genoeg pasta :)
    zonnetje schijnt heerlijk hier maar durf toch niet zo naar centrum te gaan

11. Niet meer actief

Hihihi, Berna, over dat gelubber :)

Hier 17 kilo aangekomen, maar dat was vorige week, benieuwd hoe het morgen is!

Heb nu bijna alle enveloppen geschreven, wat een werk zeg en vind mijn handschrift ook niet zo denderend. Pfff! :(

Mijn kraamvz. vroeg of ik al had nagedacht hoe ik de bevalling wil hebben.
    Nou, ik heb daar niet echt over nagedacht, weet wel dat ik niet dom wil liggen schreeuwen enzo en slappe-happen gedrag (Pia-actie ;) )
    Maar ben verder best blanco en erg relaxed.
    Hebben jullie daar over nagedacht eigenlijk?

12. ProudMum

Hier ook relaxed hoor, gewoon niet gillen maar persen! voor de rest zie ik het wel allemaal. kan me er druk om maken maar dat is alleen maar ongezonde spanning.

mijn VK zei ook; goed luisteren naar wat er word gezegd, persen als we zeggen persen en zuchten wanneer we zeggen zuchten. daarmee voorkom je dus scheuren. ;)

13. Niet meer actief

Ik heb gisteren nog een cake gebakken, dus heb nog lekker liggen hihi
    en voor vanavond rode kool met gehaktballen.hhhmmm had ik echt zin in opeens

14. Niet meer actief

hier zitten de cake-jes in de oven!
    een aantal met vlokken en een aantal zonder.

Ik ga ook echt niet liggen schreeuwen bij de bevalling! het helpt toch niet, je raakt er alleen maar meer uitgeput van. ik denk wel dat ik ontzettend gekke bekken ga trekken, van de krampen, hahaha straks krijg ik nog spierpijn in mijn wangen ofzo.

15. Niet meer actief

oh oh, we hebben hier een dooie vis! zonde het was een hele mooie grote kersenbuik.... snik snik
    Marco er vanavond maar even uit laten halen.

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    sorry Anita maar het ging over eten dus ik dacht dooie vis? lijkt me wel zo makkelijk met bakken maar dat bedoelde je niet.. balen zeg!

Mijn bevalling:
    het liefste thuis.. ik hoop lekker 's avonds, ;s nachts, eerste stuk lekker alleen met Mark en als het bijna zover is bel ik mijn moeder die mag er bij zijn dan. En geen geschreeuw of wat dan ook ik hoop zo relaxt mogelijk

17. Niet meer actief

hahaha, Berna leuke connectie gelegd, ach jah, ik klets ook zo weer over wat anders...

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, je weet toch eigenlijk al heel goed hoe een bevalling enigzins gaat door die geweldige cursus die wij hebben gedaan ;)
    Ik heb daar echt heel veel aan gehad iig!
    Ik wil het gewoon rustig houden. Gewoon de natuur z'n werk laten doen. De vk hoeft zich er pas echt mee te bemoeien als "het" erop aan gaat komen, en ik wil verder niemand aan mijn bed. Als het in het zkh moet liever alleen een gyn en geen stagaires of co-assistenten die aan mijn lichaam gaan zitten. Rinaldo weet dat en die moet maar gewoon assertief zijn hebben we afgesproken!

Wij eten vanavond maar eens gezond, gisteren al pizza gegeten. Ik twijfel nog tussen risotto of een curry, ik denk dat het een curry gaat worden aangezien er een mooi stuk zalm in de koelkast ligt!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hier ook geen stagiares of wat dan ook

20. Niet meer actief

ik ga even een uurtje liggen in bed, ben een beetje moe!

Deel Deze Pagina