Oh mamalou das ook toevallig hahaha, maar hij is natuurlijk ook wel heel leuk he! hihi ik heb zelf een andere commode dan die erbij hoort...wel het hangkastje.. En jee linda daar word je idd niet vrolijk van zeker als je maar 1 wc hebt! aaaah hoe heb je dat gedaan haha Hoop ook voor je dat het word opgelost....
OH heb trouwens net iemand van de site hier laten pendelen en er kwam uit 11 januari! vrijdag dus...mijn zus heeft ook gependeld en daar kwam 17 januari uit...het kan allebei maar ik hoop dat die van deze site gelijk krijg! anders is het pas volgende week ben benieuwd haha
oo wie heb je laten pendelen dan? Caruli had bij mij alles goed ( maand en geslacht) Linda wat kl*te zeg! aargh!
Uhm er staan er nu 2 voor pendelen: tigger84 en wishgirl. tigger84 heeft 11 januari gependeld..aan wishgirl heb ik het ook gevraagd, maar nog niks ontvangen.. wie is caruli? ook hier?
he hallo allemaal, ben ik ook weer eens. Tjonge het is net of ik druk ben(?), heb geen tijd gehad om hier te lezen..... SONJA< VAN HARTE MET JULLIE ZOON JELTE! mooie naam hoor! Wie hebben jullie laten pendelen, wilde ik ook laten doen, maar toen deed caruli niet meer geloof ik. Of je moest er heel lang op wachten. Wil ook wel een voorspelling. Hier gaan we gewoon door met sexen hoor, hahaha. Weken geen sex gehad, maar nu moet het gewoon even. Heel prettig is het niet meer, maar dat heb ik er wel even voor over. Edwin weer helemaal gelukkig...hahaha. Ben nu trouwens ook aan de wonderolie. Mijn darmen zijn zo ontzettend vervelend, nu echt verstopt. Kreeg dus de tip voor wonderolie, heb net eerste lepel gehad, ben benieuwd of het iets gaat doen. Lees straks wel ff verder.... Succes allemaal... Knuf Marije
Linda, wat ontzettend vervelend zeg! wij hebben ook maar 1 wc, das soms toch best wel lastig. marije, nou ik hoop dat die wonderolie voor je darmen werkt, als weeenopwekker werkt het geloof ik niet, vond je het niet ontzettend vies?
zo die Tigger84 kan erg snel pendelen hoor. kreeg direct al een reactie! Ze verwacht dus 17 januari.... ben benieuwd, dat zou betekenen dat ik niet meer op controle hoef bij de VK! hahaha (zou dan toch die domme doos hebben, dus hoop dat de voorspelling klopt! Weet ik ook zeker dat zij mijn bevalling niet zal doen hihi)
lekker is het niet Anita, maar ja, als het de boel maar weer een beetje op gang brengt.... dit is echt vervelend zo. Voel me gewoon op ballon die op knappen staat. Als weeenopwekker helpt het alleen als het kindje zelf al zover is zei de VK me aan de telefoon vanmorgen. Dus nou ja, we zien het wel...als ik eerst maar eens weer fatsoenlijk naar de wc kan. Linda inderdaad vervelend van de wc..... hoop dat het snel opgelost is, zou niet weten wat ik zonder zou moeten op het moment....pampers dragen misschien? hihihi
oh ik ga vragen of ze voor mij ook wil pendelen! Linda, wat ontzettend balen zeg, zit je dan hoogzwanger...
tigger zei bij mij ook 17 jan, ben benieuwd. Die andere zei alleen dat het in week 39 zal zijn, dus afwachten maar....
Pff meiden, ik ga naar bed. Heb al de hele middag een grote harde buik en van die vervelende steken onderin. Ga lekker liggen met mijn nieuwe harry potter boek. Heerlijk. Truste en tot morgen!
Hij is gemaakt Zal Tigger ook eens vragen voor een pendel... Heb er eentje van Daantje voor 15-jan...
Guppie wij zijn gelijk dan als het klopt! haha... of als jullie ruilen bevallen wij tegelijk berna! hihi
Goeienavond dames! Nou, ik waag me niet aan dat gependel hoor haha! Als ze met 3 verschillende antwoorden komen weet je in feite nog niks he? Maar spannend is het wel hoor!
hey meiden ik lees iets over pendelen , waar en wie kan het doen ? hoe kan ik de geine vinden die het doen ,ik wil ook even wagen mij vriendin is net weg , was gezellig gekomen met tas voor spullen voor baby ,iedereen heel zenuwachttig bellen bellen , hubbie denkt om stekker eruit te trekken maar zei doe maar niet straks heb je ze voor de duur nog vanavond ook ana sex hoor , teminste als hubbie niet al te laat komt dat ik al zo moeeee ben ,maar even hot smsje sturen misschien ik ga dochter in bed doen en lekker relaxen en natuurlijk forum in gate houden