Sonja gefeliciteerd met jullie zoon Jelte. Hier HP7 in 2 dagen uitgelezen, vannacht tot 3 uur gelezen en toen kon ik hem pas wegleggen.
Tjeetje dames, wat zijn jullie rustig vanavond! Of ben ik gewoon de enige die niks te doen heeft, ha ha?
Nou ik dacht ik kom ook nog weer even kijken, maar inderdaad Mamalou, weinig te beleven hier! En ook niemand die zo te lezen begonnen is met bevallen. Weer even rustig dus! Ben zo benieuwd wie de volgende is. Die dikke enkels zijn echt geen pretje trouwens zeg! Ik voel het ook bij het lopen steeds. Supervervelend en raar gevoel. Maar ach, alles voor het goede doel, nietwaar?
he meiden! ik leef zo met jullie mee! echt de laatste loodjes nu he! en een aantal die al over tijd lopen, wat moet het zwaar zijn voor jullie! dikke knuffel voor jullie allemaal! ik hoop dat jullie allemaal deze week nog gaan bevallen, kan me zeker voorstellen dat je het zat wordt en dat je zo uitkijkt naar je kindje! Hier is alles goed. wel druk eigenlijk, met visite en baby en dochter en manlief. Casper gaat als een speer, is eindelijk begonnen met aankomen, dus hoop dat dat zo door blijft gaan. Kan niet wachten tot iedereen is bevallen en we met elkaar kunnen gaan schrijven bij de mama's! heeft iemand een overzicht wie er ondertussen allemaal zijn bevallen? en is er verder nog nieuws? het is niet te doen om 55 blz terug te lezen (als het er niet meer zijn....). wie update mij even? dikke kus en tot snel! liefs Marij
ja mamasu, ik ken het. Ben ook net een waterballon. Heb na het eten mooi ff plat gelegen op mijn bed hier in de kamer, dan gaat het weer even. Ik kan bijna geen uur volhouden zonder de benen in de lucht te hebben. Echt rottige steken dan he? Veel water drinken he! Onnodige tip waarschijnlijk....
he Marij! wat fijn om weer ff van je te horen zeg, vooral dat het zo goed met jullie gaat! Marieke heeft de lijst helemaal up to date geloof ik http://www.krabco.com/lijst/ kijk maar ff, zijn er heeeeeeeeeeeeel veel namelijk.
nog ff een fotootje van ons manneke.... mmh, lukt niet, staat in mijn album! Meiden, daar doen we het voor! hou vol he! een troost, zodra je bevallen bent zijn alle klachten als sneeuw voor de zon verdwenen! (althans, de meeste... mijn CTS is er nog in 1 hand....) dikke knuffel voor jullie!
Hier (nog) geen dikke enkels enzo! Vind het wel minder voor jullie zeg! Guppie, idd veel geleerd op die cursus. Vond het ook zo leuk dat het samen met de mannen was. Ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen bij ons. Bij jullie groep ben jij dat toch? Wat is het rustig hier zeg.... Zeker allemaal aan het sexen
Ohhhhh Marij wat een prachtig ventje is Casper, dat heb je mooi gedaan! Ben helemaal verliefd. Ennnnnn ik geloof dat ik je dan wel heb gezien in het ziekenhuis laatst! Bekend gezicht in ieder geval!
whaha nou hier niet hoor heeft niet geholpen gisteren whahaha Morgen naar devk misschien dat ze gaat strippen? Marij heerlijke knul! MEiden met veel vocht sterkte ik heb er wel wat last van maar niet zoveel als jullie.... ik ga zo lekker mijn bedje in..
ben nog niet aan het sexen hoor Marieke, Edwin is nog ff weg, maarrrr hij zou op tijd thuis zijn vanavond, hahahaha NU WEL HE! DE STINKERT!
Marij, wat goed weer wat van je te horen en je mannetje: Wow, wat een humpie! Lief! Truste Berna, en suc6 bij de vk! Ik mag morgen ook weer 8)
succes Berna voor morgen. hoop dat ze je ietsie op weg kunnen helpen.... Welterusten alvast voor je...
Haha! Nee hoor, dat gebeurt hier al tijden niet meer in huize Mamasu! Zelf geen behoefte maar manlief wil het eigenlijk ook niet meer. Vind het wel best even zo.... Komt allemaal wel weer!
Marij, wat een schatje zeg! trouwens ik heb dat precies datzelfde pakje ingepakt voor als ik met de baby naar huis ga!
het lijkt allemaal zo onwerkelijk als je nog moet bevallen, en dan ineens is je kindje er, zo gek, maar tegelijkertijd ook zo vertrouwd. En zo anders als je van te voren denkt! Marije, nu ben ik wel onwijs nieuwschierig naar jou hoor! heb je ook een foto van je gezicht? Anita, dat pakkie is echt zo lief! Berna, hoop dat ze je morgen kunnen helpen meid! Marieke, jij ook succes! Ik duik zo achter de tv. Zwanger zijn is echt veel zwaarder als bevallen zijn..... ik hoef alleen maar elke drie uur te voeden. ukkie slaapt daarna als een blokje. en mijn lijf is weer van mezelf! ik voel me ook echt een stuk beter. ondanks de keizersnede. (viel trouwens onwijs mee dit keer, nauwelijks pijn gehad! en stond de dag erna alweer pijnloos op mijn benen onder de douche). meiden, hou vol he! nog ff en het is allemaal achter de rug (en gaan jullie ook dat getrappel in je buik nog missen!) dikke kus! en alvast welterusten allemaal!
Ik heb mijn man trouwens weten te verleiden hoor . Ik voel verder nog niet zoveel ,dus waarschijnlijk heeft het niet geholpen. Hij voelde zich wel een beetje gebruikt , "dit doe je alleen maar om het op te wekken"zei hij, hahaha, hij had het door, maar wel eraan toegeven he Nou ik ga slapen, tot morgen maar weer!