Goh San, dat was ff schrikken! Gelukkig nix aan de hand! Ow Juni, ik wil ook! En wat fijn dat ze thuis beter slaapt! Wat een poppetje is het toch jullie Hazel.... Ach Berna, kan me zo goed voorstellen dat jij ook wel eens wilt nu! verdorie! En dan de vkpraktijk, prachtige bevalling op het eind! Succes zometeen! Mamalou, ook lekker rusten hoor! Morgen weer een dag.... Rox, pleepapier? Ik ben vanmorgen ook naar de vk geweest. Tensie 120/70, gewicht -0,5 kg. (hihi) en kleine lang te ronken, rustige hartslag. Nou, heerlijk saai en daar houden we van! Ook even over de bevalling gehad en ze heeft vertrouwen in me, hihi, leuk om te horen!
hey meiden ik ben er ook nog gistermiddag weg geweest en geen zin om meer te reageren enzo....ook niet eens alles gelezen, alles dus ff voorbij gebladerd om te kijken of er nog baby of weeen nieuws was, maar helaas nog niet. Berna, ik ga voor je duimen meid, hoop dat ze iets willen doen of kunnen doen voor je. mamalou, nou die uien hebben hier niks gedaan hoor, heb gister hutspot gehad. pff ik ben het nou ook echt zat hoor maar ja wat doe je er aan, soms denk ik ook wel die 3 weken (max.) zijn we ook zo voorbij. ik moet wat verzinnen zodat de dagen wat sneller voorbij gaan.... Gister lag ik al om half 9 op bed, was moe alleen kon niet slapen...pff en dan gaat ook nog steeds die mobiel van roland af (smsjes) en die zat in zijn werkbroek nog....lekker irri als je probeert te slapen. Vandaag moeten er veel naar de vk lees ik, ik ook moet er om 2 uur zijn, Lisa en ik gaan met de bus. zal zo nog ff wat opruimen hier, zie dat het alweer bijna 12 uur is, en ik heb net mijn kleren aan... tot laters.
Hoi! Mamalou: het voelt wel prettig ja dat ik extra gecheckt ben, jij ook succes met de laatste loodjes he! Berna: het is zeker apart om zo'n grote uk op de echo te zien. linda: bij de vk hebben ze een simpele doptone. Volgens de arts kan er eventjes een afwijkende harttoon ontstaan doordat het hart nog niet helemaal volgroeid is, komt vaker voor bij de laatste weken zwangerschap. Meesa en berna: hoe was het bij de vk? Marije: thanx voor de knuf. Ik voel me nu een stuk beter in mijn vel als gisteren... Roxy: wc papier vergeten?
hallo dames, Best wel oke geslapen hier, helemaal geen weeen te bekennen hoor na de sex hier, die kleine blijft dus toch gewoon nog ff zitten. Er zitten nu een hoop meiden bij de VK, ben benieuwd naar de verhalen straks. ik dacht gisteren nog aan sterretjes, ze zal haar baby vast al in haar armen hebben! roxy, wc papier vergeten, balen... kun je weer terug! ik ga vandaag shallow hall kijken, die had ik gisteren opgenomen, en ondertussen check ik het hier natuurlijk. O ja, er wordt ook door wishgirl voor mij gependeld, ben benieuwd.
nou ik ga echt niet terug! ben ik weer een uur onderweg. Mike rijd straks maar ff of hij neemt maar wat van de zaak mee (handig, een vriend in de schoonmaak! zit nooit zonder afwasmiddel, allesreiniger, raampjes worden gedaan en ze hebben stellingen vol pleepapier!) heb maar weer een cake in de oven gezet! jullie hebben me helemaal gek gemaakt gisteren!
Haha die cake weet wat hier. Ik heb gisteren lekker verse appeltaart met slagroom op jummie! Net de auto naar de garage gebracht voor een grote beurt, mijn god krijg ik als leenauto een kleine fiat.. Niks mis mee, ik ben gewoon verwend maar hij rijd echt voor geen meter dit ding Gelukkig staat er met grote letters leenauto op hahaha. Geen stuurbekrachtiging niks zit erop, oke en ik ben gewoon verwend :-#
roxy, gisteren was je al die cake nog zat, hahaha vivianmaas, hahaha, geinig zo'n leenauto, heeft niemand je gezien?
haha vivian je bent zeker verwend! haha maar kan het me voorstellen hoor! das zeker makkelijk roxy, kan ie wat meenemen, ben gisteren ook wc papier vergeten...heb nog 1 rol..idd ook maar s aan iemand vragen of ze meenemen oh heb hem gister ook gekeken anitaJ. Leuke film is dat wel grappig! Thanx Marieke..ze zijn niet allemaal gelukt erop te zetten....maar net nog ff een nieuwe buikfoto ook van nu
Haha Anita ik had mijn hub net ff naar zijn werk gebracht zei ik nog als grap gelukkig staat er met grote letters leenauto op want anders... Nee echt dat ding rijd gewoon niet haha! En het is nog geen eens zo'n oude maar ja moet niet zeuren kon toch ff fijn naar huis!
Ik ben dr ook nog, mag straks ook even naar de vk voor controle. Missme leuke foto's! San fijn dat ze je konden geruststellen. Mmmm de sex helpt niet echt hoor ik al, nou dan ga ik erook niet aan beginnen hoor, moet er ff niet aan denken LOL
Dank je wel allemaal! hangt al flink bijna op mijn knieeën haha en heb van de goeie kant gefotografeerd haha
En over die sex...volgens mij moet de beeb toch echt zin hebben om eruit te komen, hoe vaak je ook sext... volgens mij is dat met al die praatjes zo...is gewoon allemaal toeval geweest haha
Vergeef mij, want ik heb gezondigd! Kon het niet laten om toch nog even het huishouden te doen! Dus....alles is weer schoon, ik hoef alleen nog te dweilen, wat geen noodzaak is, en de was te doen! Ondanks dat ik nu helemaal brak ben, voelt het ook wel lekker, een schoon huis! En dan ga ik nu echt echt echt plat! Toedeloe!