Hoi! Ja, dat is wel fijn dat ik veel krijg! Vannavond al van mijn zus een zak babyspeelgoed meegekregen. Ik krijg later ook positiekleding van haar. Ik heb een kledingmaat minder als haar, dus groei ik er mooi in! Qua model kinderwagen zijn we er nog niet uit. Wel een hoge, want we zijn allebei lang. Mooie buikfoto's!
Misschien een tip voor degene die al een kinderwagen willen kopen maar ze toch ook wel erg duur vinden..............wij hebben gisteren een quinny buzz gekocht, het is een kleur van 2006 maar daardoor nu in de uitverkoop, dat betekend 250,- goedkoper als de kleuren van 2007 maar wel een nieuwe complete (regenhoezen, muskietennet enz) wagen in doos. Dit geldt ook voor kamertjes van 2006. Ik vind het allemaal veel geld voor zo'n korte tijd maar heb wel graag sommige spulletjes nieuw, voor ons is dit de ideale oplossing. Wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders en het kamertje van mijn moeder dus wat dat betreft hebben we het wel getroffen. We hebben ook al flink wat spulletjes gekregen van mijn neef, zijn kindje is nu 1 jaar en zij kunnen bv de maxi cosi al niet meer gebruiken. Wat een mooie buikjes allemaal, bij mij begint het nu ook echt te groeien, kan mijn eigen broeken al niet meer aan. Veel liefs aan iedereen.
Misschien een tip voor degene die al een kinderwagen willen kopen maar ze toch ook wel erg duur vinden..............wij hebben gisteren een quinny buzz gekocht, het is een kleur van 2006 maar daardoor nu in de uitverkoop, dat betekend 250,- goedkoper als de kleuren van 2007 maar wel een nieuwe complete (regenhoezen, muskietennet enz) wagen in doos. Dit geldt ook voor kamertjes van 2006. Ik vind het allemaal veel geld voor zo'n korte tijd maar heb wel graag sommige spulletjes nieuw, voor ons is dit de ideale oplossing. Wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders en het kamertje van mijn moeder dus wat dat betreft hebben we het wel getroffen. We hebben ook al flink wat spulletjes gekregen van mijn neef, zijn kindje is nu 1 jaar en zij kunnen bv de maxi cosi al niet meer gebruiken. Wat een mooie buikjes allemaal, bij mij begint het nu ook echt te groeien, kan mijn broeken al niet meer aan. Veel liefs aan iedereen.
Misschien een tip voor degene die al een kinderwagen willen kopen maar ze toch ook wel erg duur vinden..............wij hebben gisteren een quinny buzz gekocht, het is een kleur van 2006 maar daardoor nu in de uitverkoop, dat betekend 250,- goedkoper als de kleuren van 2007 maar wel een nieuwe complete (regenhoezen, muskietennet enz) wagen in doos. Dit geldt ook voor kamertjes van 2006. Ik vind het allemaal veel geld voor zo'n korte tijd maar heb wel graag sommige spulletjes nieuw, voor ons is dit de ideale oplossing. Wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders en het kamertje van mijn moeder dus wat dat betreft hebben we het wel getroffen. We hebben ook al flink wat spulletjes gekregen van mijn neef, zijn kindje is nu 1 jaar en zij kunnen bv de maxi cosi al niet meer gebruiken. Wat een mooie buikjes allemaal, bij mij begint het nu ook echt te groeien, kan mijn broeken al niet meer aan. Veel liefs aan iedereen.
Wij hebben besloten om pas te gaan kijken voor een banykamertje als de 12weken om zijn.Eerder durven we het nog niet aan. Vandaag krijg ik mijn eerste echo.Erg spannend.Juist vandaag en afgelopen nacht heb ik veel last van steken onder in mijn buik. Ben benieuwd. Zijn er meer mensen die wel eens last hebben van een stekend gevoel onder in de buik? groetjes jo
goeiemorgen, jo.denk dat je gewoon bandenpijn hebt.bij mij voelt dat ook aan als steken.hoop voor je dat je een mooie echo krijgt! meiden die buikjes groeien al aardig!mooie foto's ik heb de tik dat ik alweer vaak aan mn buikje zit met een hand,zodra die kleine te voelen is wordt dat alleen maar erger. aaltjesdag was inderdaad leuk,lekker slenteren en kraampjes kijken. hele lieve beer gekocht voor straks op de babykamer,kon m niet laten liggen.hij heeft zo'n lief bol buikje. knuff.kristy
Goedemorgen meiden! Ik zit 's weekends eigenlijk nooit achter de pc, dus had veel bij te lezen! Wat krijgen sommige meiden al een flinke buik! Bij mij is echt nog niets te zien hoor! Ik wacht trouwens ook echt met dingen kopen en zo tot ik de eerste echo gehad heb. Ook met dingen als kraamhulp en kinderdagverblijf wil ik nog even wachten tot de eerste echo. Dan wordt het voor mij pas echt! Stom hè? Fijne dag allemaal!
san, fijn joh dat je zoveel positiekleding van je zus krijgt! citroentje, ow fijn joh zo'n ouders en schoonouders! Wij hebben destijds veel van mijn ouders gekregen, de kinderwagen, en heel veel qua inrichting van de babykamer, van de ouders van me vriend niks jo, suc6 en veel plezier vandaag bij de echo! Die steken heb ik ook ooit, kunnen idd je banden zijn. kristy, ik had er nog nooit van gehoord, aaltjesdag...weet nie eens wat het is ik merk ook dat ik nu al vaak me hand op me buik heb, met lopen en als ik ergens sta of zit, straks rond de 20 weken wordt het idd erger als je de kleine gaat voelen. linda, is helemaal niet stom hoor. Je heb na de 12 weken nog tijd genoeg om alles te regelen en te kopen.
Hoi! Ik gok mijn uitgerekende datum op 21-01, maar volgens de vk kan ik misschien al wat verder zijn. Morgenmiddag gaan we daar heen. Na mijn bezoek weet ik hoe ver ik ben. Ik weet nl niet meer wanneer ik precies ongesteld was. Ik was met pasen weer niet zwanger en was toen zo boos en teleurgesteld dat ik het letterlijk van me afgegooid heb. En voila, ik bleek zwanger.....
Ik was al vaker op deze site geweest, maar had deze pagina nog niet ontdekt. Wat leuk dat we allemaal bijna evenver zijn. Ik vond (en vind het eigenlijk nog steeds) erg spannend en onwerkelijk allemaal. Ik heb ook erg veel steken in mijn onderbuik gehad. Gelukkig is dat nu ongeveer 2 weken een stuk minder. Wel ben ik nog steeds erg afwachtend. Wil graag zo blij zijn, maar iets in mij houdt dat nog tegen. Vanmiddag mogen we voor de eerste echo komen. Ohhh wat vind ik het spannend. Kennen jullie dat gevoel van "Stel nou dat..."? Bah ik zit mezelf af en toe gewoon gek te maken. Wij zijn verder nog niet met zoveel dingen bezig hoor. Dat kan allemaal nog wel. Nou moet ik er wel bij zeggen dat we alle spulletjes over kunnen nemen van mijn schoonzus. Dus dat scheelt sowieso al. Maar verder ga ik nog niet wat regelen, eerst maar eens een maandje en iets meer zekerheid verder zijn. Nou dames, we horen van elkaar. Succes he! Groetjes Marije
Hoi! Meliske: wat een mazzel heb ik weer ja! Marije: welkom! Succes vandaag. Ik maak me ook wel zorgen, (ik mag morgen naar de vk)maar een goede vriend zei tegen me het gaat ook heel vaak goed hoor (hij heeft 3 kinderen). Wel heel lief dat hij samen met ons aftelt tot morgen. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Meiden met de echo vandaag, veel plezier! Duim met jullie mee! Heb nog helemaal geen buik... Sta voor de spiegel te draaien iedere avond, maar zie alleen maar opgezette darmen Fijne dag allemaal, nog 1 weekje dan lekker 2 weken vakantie. Heerlijk ben er echt aan toe!
Ik krijg ook al een buik maar ik denk dat het ook de opgezette darmen zijn. Heb normaal een plat buikje dus het valt nu heel erg op. Degene die een echo hebben vandaag veel succes klein wonder
goedemorgen dames. nou ik voelde knap voor schut staan daarstraks. moest even naar de apotheek om emesafene op te halen. en 1 keer raden wat ik doe op de terug weg moest overgeven gatver zeg. hahah echt zo voor schut. veel liefs Annika
Hoi Marije, welkom hier! Ik heb dat ook hoor, heb morgen de echo en vind het mega spannend.... In mijn onderschrift staat een lijst, misschien kun je me wat gegevens geven dan zet ik je erbij! Nou vanochtend was ik me toch ff onzeker, borsten doen minder zeer, buikje is wat platter. Zo bang ineens dat het niet goed zit. Suf he? Nou ja, zal blij zijn als het morgenavond is.... Ow Annika, kan me voorstellen dat je je ff knap naar voelt, maar ach, je kunt er nix aan doen, lekker belangrijk wat anderen denken