Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    San dat zal best schrikken geweest zijn! Gelukkig was alles goed.
    Ik ga ook niet meer alleen naar de vk ofzo hoor, straks is er wat aan de hand idd!

Mamalou, lekker slapen is er niet meer bij he!
    Ik krijg vaak kramp bij het omdraaien, niet in mijn bm maar gewoon in mijn buik.

Berna, verheug je niet teveel op een echo hoor, je kunt echt haast niks meer zien. Het hoofdje ligt al in het bekken, konden ze bij mij ook niet meer laten zien. Ik herkende alleen de ribben, het ruggetje en het hartje...
    Waarom hebben ze nou niet gestript ofzo? Dat had ik wel verwacht eigenlijk... Kan me voorstellen dat het je hoog zat, ik was daar de vorige keer ook al bang voor...
    Gelukkig mag je snel weer en morgen dan maar naar het zkh.

juni wat fijn dat het zo goed gaat. Navelstreng is ook al mooi op tijd afgevallen, lijkt me idd veel handiger!

Marieke, fijn dat het bij jou nog allemaal goed was!

Kristy sterkte meid. Het wachten duurt lang nu he..

Meesa ook al een dipje... Even volhouden nog hoor. Het kan echt niet lang meer duren!

Wij hebben gisteren ook romantisch gedaan voor zover dat nog romantisch te noemen was, maar de beeb werd er onwijs druk van :confused:
    Ik heb echt een uur wakker gelegen van al het gewoel en geschop. Niet meer voor het slapen gaan hier dus!
    Heb wel hele ochtend doorgeslapen, dus dat was wel weer lekker...

2. Niet meer actief

Nou meiden kan wel handjes schudden dan met elkaar...ben al 3 x gebeld om te zeggen dat ik me niet moet verstoppen omdat de kleine nog niet komt! dus ook al zitten janken hier...laat me met rust! snappen niet dat je niet zomaar meer ff de stad in gaat....
    gaan ze maandag wel iets doen berna? Strippen?

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heeft ze niet gezegd strippen heeft vaak bij een eerste ook weinig zin he.. wacht eerst weekend maar af.. hoop gewoon dat ie er dan is..

En guppie ik had al gehoord dat je op echo weinig ziet..maakt me ook niet meer uit wil hem live zien haha

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Als je op pad gaat is het niet goed, maar blijf je thuis is het ook niet goed. Doe lekker wat je zelf wilt meis. jij voelt je lijf het beste aan en sch*t aan de rest.

5. Niet meer actief

missme, jij wordt gek van die telefoon of niet? pak anders niet meer op!

6. Niet meer actief

Berna, onze baby heeft een hartslag van gemiddeld 145 en is ook een jongen! ik dacht dat 145 best hoog was namelijk! (wat is dan laag?)

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o dan weet ik het ook niet haha
    die van ons zit rond de 135

8. Marlous

Marlous Niet meer actief

Hier ook alles nog rustig. Gisteren naar vk, en die was weer eens supertevreden, zoals altijd eigenlijk.
    Vanochtend helemaal actief keukenkastjes gesopt, je moet wat doen he, en nu weer tijd om te relaxen, voel erg harde buik. Heb ik 's nachts ook veel trouwens, gek he, bij rust. Ik denk dat ik zo even appels ga halen en ga proberen appeltaart te bakken, nog nooit gedaan, maar lijkt me wel lachen, en vind vriendje ook wel fijn vanavond denk ik.
    Droom ineens constant over bevalling e.d. Begon me al zorgen te maken want deed dit nooit, ging alleen maar over paarden, en ineens sinds 2 dagen wel. Ben ik toch redelijk normaal dus. Ik had gedroomd dat er zomaar een handje naar buiten kwam, schrok wakker, en dacht: dit kan nooit, en was gelukkig ook niet zo. Lachen he?

9. Niet meer actief

Ja word er idd gek van ja, maar ja als mijn moeder of zussen bellen kan ik moeilijk niet opnemen, dan worden ze ook ongerust. Ik heb het al gedaan hoor! gisteravond nog om 22.15 een vriendin van me belt ze nog! ik denk schijt ik lig in bed hoor..pff echt geen zin meer in dan. Het zijn allemaal goeie bedoelingen maar toch he...
    Hart in aktie is ook niet echt goed voor de jankbuien hahaha

@ berna:Ik wist niet dat strippen geen nut had bij de eerste? ik hoop voor je dat de pendelaar gelijk had hihi en voor mij ook...dan hebben we dit weekend allebei ons beebje:)

10. Niet meer actief

ik weet babynieuws!

11. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Vertel !

12. Niet meer actief

Moonie is bevallen van een zoon: Fynn!
    (volgens mij dinsdag)

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Das super!

Ik ben ook terug van de vk, bloeddruk prima, baby's hartje prima, ze wordt op 6 pond geschat.
    En donderdag weer terugkomen...

14. Niet meer actief

das zeker geweldig!

Moonie: gefeliciteerd met je zoon Fynn

15. Niet meer actief

Mooi lexie, dat alles goed was!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Gefeliciteerd Moonie!

Fijn lexie, dat alles goed was! Waarom donderdag alweer terug?

Ik ben nog te moe/duizelig om de fohn vast te houden. Ik doe mijn natte haar wel gewoon in een staart bluh!
    Eigenlijk zou ik thuis moeten blijven, maar heb afgesproken koffie te gaan drinken bij mn moeder. Ik ga toch maar...

17. Niet meer actief

Moonie gefeliciteerd!

Anitadejong: jij bent iedere keer wel snel op de hoogte van het babynieuws!

Alle meiden die al overtijd zijn: kan me voorstellen dat jullie het helemaal zat zijn! Dikke knuffel hoor!

Hier was bij de vk weer alles goed. Bloeddruk 120/80. Ze heeft een schatting gemaakt van de grootte van het kind n.a.v. de opmerking van de gyn en ze schat hem tussen de 7 en 8 pond. Niet overdreven groot dus, maar wel iets groter dan normaal. Hartslag van ons ventje lag op de 140 trouwens. Vk vindt dat ik deze week maar moet gaan bevallen, want ze hebben het rustig deze week. Van mij mag het ;)

Oh ja, Little Hope wordt morgen ingeleid, dus snel meer babynieuws! Ik hoop dat er snel nog meer bijkomen, zeker voor de meiden die al overtijd zijn!

18. Niet meer actief

Waar is iedereen?

19. Niet meer actief

Linda, komt ook door hyves! daar staan sneller reacties op van mensen die feliciteren!

20. Niet meer actief

Laat al dat babynieuws maar komen hoor ;)

Deel Deze Pagina