Hier net terug van de gyn. Alles goed.. volgende week terug komen. Verder wat HB's maar niet meer echt regelmatig.. we wachten dus maar vrolijk af dan hè! Gyn. vond me er wel wat moe uitzien..maar volgens mij doet iedereen dat wanneer ze overtijd gaan lopen haha! Over dat strippen bij de eerste.. ik ken een HELEBOEL meiden waarbij het bij de eerste ook gewoon werkte hoor.. dus wat dat betreft zou ik me er niet te druk om maken. Het enige wat wel moet.. is dat je er "klaar" voor bent.. dus al iets ontsluiting moet hebben en/of verweekte baarmoeder mond.. anders heeft het geen zin.. (en dat is ook waarom ze het niet te vlug doen.. Succes maar weer meiden!
Ik zit ook zo'n beetje de hele dag hier, verveel me zo, alleen thuis zitten is niks aan! ik heb de laptop op de bank en tv aan, ik vond die shallow hall film trouwens niet zo heel leuk, blehh....
ja erg he anita, ga zo ook ff koffie drinken denk ik bij mijn ma...ff eruit nog en als er dan iets is zit ik veilig haha word er ook niet goed van Ik vond hem wel grappig die film...Loop ook een beetje hele dag heen en weer, bank, comp. keuken, douche en weer terug haha
Moonie van harte! NOu iedereen weer goede onderzoeken gehad dus.. heb uurtje geslapen wel even lekker!
Missme, dat is wel gezellig ja, even ergens koffie drinken, maar hier werkt echt iedereen! kan nergens even op visite gaan...
Kan je van opknappen he Berna ff een uurtje liggen! ook al slaap ik niet dan nog voel ik me altijd stuk beter...
ik eet even een appeltje en ga dan denk ik ff liggen (maar ja, dat zei ik gisteren ook, en toen bleef ik ook hier hangen)
Hahaha, ik woon in Kampen! Volgens de ANWb is dat 270 km uit elkaar, dus ik ben er in ongeveer 3 uur!
hahaha ja joh is goed kan je gelijk blijven eten ja ver he....uithoek van NL hierzo...... Oei roxy...sterkte