hoi meiden wil jullie even zeggen dat ik morgen word ingeleid... om 7 uur moet ik me melden in het ziekenhuis.... ik kom nu niet meer op forum, omdat ik dan te zenuwachtig ga worden haha en nu voel ik me redelijk rustig dus vandaar... meiden heeeeeel veel succes en zo en jullie horen van linda over de geboorte, want mijn zus smst linda zodra de kleine man er is... knuffel ilona
@ Ilona, Heel veel sucees morgen! @ Moonie, van harte gefeliciteerd met je zoontje Fynn. Hallo dames, net bij de v.k. geweest. Alles is weer goed, 1,5 kilo gegroeid! Buik 1 cm korter, hoofdje goed diep ingedaald (auw) en de baby is iets schuiner gaan liggen waardoor ik hem waarschijnlijk wat minder voel de afgelopen dagen. Nu al een grappenmaker dus! Verder lag ie weer te pitten volgens mij want zn hartslag was weer lekker rustig. Voor de lijst: 15 januari v.k. om 10.50/ + 1,5 kilo Alles doet me trouwens zeer nu! Heb voor mij gevoel ook niet echt lekker vast geslapen ofzo, meer gedommeld. En tja, een beetje mijn eigen schuld ik moest zonodig het huis nog doen... Ik ga nu even een pannetje eten vullen en die kleine man van me ophalen bij mams! Tot straks meiden!
Ilona: heel veel succes morgen, ga voor je duimen! Marlou: Fijn dat alles goed was...is die pijn omdat ie ingedaald was? jij had toch ook zoveellast "vanonder"? Hoe groot was ie nu?
hier maar 2 uurtjes geslapen , pffffff als aan mij lag bleef ook slapen hoor maar ja je kind moet opgehaald worden dus moet je nodig toch opstaan nou ben benieuwd of die pil gaat werken vannacht met slapen , heb nergens zin in , het is dat ik moet koken omdat dochter in groei heb anders nou ik heb zooo pijn aan mij schaambotje sinds wakker ben ,had toch hele tijd geen last meer van en nu auw auw ,veel hardebuiken enzo ook
Guppie; is standaard bij ons elke week controle als je in de laatste maand zit. Dus geen speciale reden. LittleHope; spannend! Succes meid! Ik slaap ook elke middag een uurtje. Ik moet verplicht van de vk sinds week 36 ofzo smiddags rusten op bed, dus tja dat doe ik zoet Het blijft ook maar rommelen hier he bij diverse dames. Nou moet het nog eens doorzetten. En hier ook beginnen trouwens, ik wil ook wel.
ilona, sterkte meid hier ook bij de vk geweest, alles was goed en mijn bloeddruk was zelfs weer wat lager onderdruk nu weer 77....Gaat goed deze zwangerschap. de kleine lag wel ingedaald maar nog niet vast...bibi ==> beweegelijk in bekken ingang. ze zei ik kan hem er zo weer uit halen haha... voor de lijst dinsdag 13.15 uur controle vk en nu 9.5 kilo gegroeid.
Pfff ik heb mijn moeder maar afgebeld, nu komt ze vanavond bij mij...zie het niet zitten om weg te gaan..ook teveel last met lopen
Ilona, heel veel succes morgen Moonie! Van harte met jullie zoontje Fynn! Ik ga weer plat, ben niet echt op mijn fitst vandaag... ben zo MOEEEEE.... sorry, kom later nog wel ff weer bij beppen. X Marije
Ilona, heel veel suc6 morgen! Moonie, gefeliciteerd met jullie zoon Fynn. Berna, nou kan me je tranen goed voorstellen! Je hebt vandaag toch die CTG enzo, of morgen? Kristy, sterkte meid! Verder allemaal mooie controles dus, fijn Heb net heerlijk 2 uurtjes geslapen, was er echt aan toe Ik zal ff de lijst updaten....
pffffff meiden toch wat een dipje zeg , hubbie belt even hoe het gaat en ik barst in huilen hij in paniek vragen wat er is ,nee schat niks ik heb gewoon dipje .,nou hij is zich lam geschrokken en toch lief mij gerust stellen ,ik kan zo lekker huilen ,straks snel dochter naar boven kan ik lekker even potje huilen
emo-dagje dus hier.. kon het ook niet droog houden toen Mark vanmiddag belde toen ik bij de vk was geweest... wachten, vermoeidheid, spanning.. moet er eens uit he?