Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

nou berna , ik hoop van harte dat ook bij tekenen van bevalling hoort :cry: , wat zijn we zieliug he :cry:

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou heel sjielugh....

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ilona onwijs veel succes morgen!

Alle meiden die overtijd lopen en er schoon genoeg van hebben een hele, hele dikke knuf! :D

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee zieligerds, ik word helemaal somber van jullie... (jullie zijn wel terecht zielig hoor)

Ben blij dat ik toch weggegaan ben vanmiddag, bij mij werkt dat zo goed, dat ben ik uit de situatie en is het weer helemaal goed. Stik van de honger alleen, heb mannetje om patat gestuurd. Wie weet is het wel de laatste keer de komende maanden.

5. Niet meer actief

ik ben ook zieeluuuug hehehe gelukkig kunnen we hier af en toe mekkeren:) haha

6. vivianbraak

Oke ik dacht al waar is mijn nesteldrang gebleven!? Vandaag over de dag de hele bovenverdieping gedaan inclusief badkamer en stofzuigen en dweilen en heb nu net alles beneden gehad, alleen hier moet ik nog ff dweilen.. De prijs die ik echter nu betaal mega pijn in mijn rug :( Maar ja eigewijs he :(

Ja ik loop dan wel niet overtijd maar ik heb ook wat te klagen hoor hahahaha :)

7. vivianbraak

Trouwens Guppie patat jummie!

8. Niet meer actief

heb net berichtje gehad van tigger84:
    ze heeft voor me gependeld en krijgt 16 januari door! nou we zullen zien!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Moonie: gefeliciteerd met jullie kleintje!

Heeft er iemand vanmorgen de vkpraktijk gezien op sbs6? Dat was de vkpraktijk waar ik zit. Astrid heeft me vaak gezien toen ik met weeen zat. straks ga ik bij haar op nacontrole.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    O wat leuk citroentje, ik heb het inderdaad gezien!

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    he berna (en anderen die al overtijd lopen) lijkt me echt verschrikkelijk hoor dat afwachten tot je kleintje zich aandient.....kop op he nog max een week en dan heb je je kleintje ook in je armen.

misschien een kleine oppepper: geniet nog even van het forum, als je kleintje er is kun je het niet meer bijhouden! (hahaha, geintje kun je wel tegen he?)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja hoor daar kan ik wel tegen.. een week is natuurlijk ook niet lang maar het is gewoon al dat gezeur ook van iedereen. De telefoon blijft maar gaan en ben nu heel duidelijk geweest hoop ik...

De hond is wel de hele dag heeeel aanhankelijk en knuffelig en ze blijft me maar aankijken maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ze voelt dat ik niet zo lekker in mijn vel zit vandaag....

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he wat toevallig citroentje. Heb het ook gezien! Grappig hoor.

Meiden, jullie mogen klagen hoor. Ik ben het nu al zat, laat staan dat ik overtijd zou lopen. We proberen osn tegen iedereen groot te houden (tenminste ik wel) en hier moet je gewoon af en toe ff je ei kwijt. Daar zijn we immers voor, niet dan!

Niet zoveel nieuws hier, behalve dat iedereen inderdaad steeds nieuwsgieriger wordt. De telefoon stond alweer roodgloeiend zojuist. Ik laat Edwin mooi oppakken, die is niet zo lang van stof, dus kan er beter mee afhandelen dan ik.
    Ik heb nu op mijn hyves een blog, dat scheelt enorm moet ik zeggen. Krijg nu veel meer berichtjes via hyves. Zo houd je de nieuwsgierige mensen ook tevreden he? hahaha Nou ja beter zo dan dat niemand er naar vraagt toch?

Meiden zet 'm op! Ik denk maar zo, volgende week zal hij er wel zijn........

X Marije

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja hyves is wel een uitkomst zo ook mail maar ja er zijn nog steeds mensen die niet weten hoe dat werkt haha. Mark neemt ook meestal de telefoon op.

Hij had het er met het werk nog over met een collega die ook kinderen heeft en die zei mijn vrouw had nooit last van haar emoties en toen ze over tijd liep moest ze ineens ook huilen en de dag erna werd ie geboren.. dus wie weet hahahaa

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    als je moet wachten duurt een week wel erg lang.....ik was het met 37 weken al erg beu dus ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hmm ben blij dat ik niet platgebeld wordt. Rinaldo neemt al veel voor zijn rekening op het werk en mijn ouders worden wel veel gebeld.
    Fijn dat mensen zo meedenken, zullen ze ook wel niet meteen op de stoep staan als de baby er is!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ze kunnen op de stoep staan maar ik doe mooi niet open whaha

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ooohhh ik wil niet op de zaken vooruit lopen of iemand jaloers maken, maar ik heb een vreemd gevoel. Heb rare krampen en harde buiken...
    Ik ga even in bad, misschien ben ik er wel teveel mee bezig en zakt het weer af.

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    dat is idd fijn want je hebt gewoon echt tijd nodig voor jezelf hoor! wij hebben het rustig aan gedaan qua bezoek maar was soms nog teveel.

20. Niet meer actief

haha berna je hebt gelijk, heb hetzelfde hier, ze kunnen op de stoep staan maar als ze onaangekondigd komen doe ik ook mooi niet open!
    guppie ik ben benieuwd! Mijn pendel was voor 11 januari, dus ben ook benieuwd of het uitkomt, voor jou ook zeker guppie? of wie was dat nog?

Deel Deze Pagina