Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo guppie spannend! zou wat zijn als je pendel uitkomt!

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hey ladies,

Ben ik ook weer even, heel even want ik ga zo lekker vanuit mn bedje televisie kijken!
    Ben moe, heb krampjes en harde buiken, beebje is voor de verandering ineens druk vanavond en vanonder doet het nog steeds heel errug zeer!

@ Missme, het enige dat ze zeggen is dat het door de verweking van het schaambot komt... :cry: Heb helaas geen tips om het te verzachten...
    Soms staat er ook een enorme druk op of begibt het te steken en te branden. Voor mij is het te vergelijken met het zware gevoel dat ik had NA de bevalling van mijn eerste. Maar ja, dat is na een week wel minder en dit niet.

Ik hoop dat er vanavond iets gaat gebeuren maar dat zal wel weer niet!
    Zucht.........

Tot morgen dames........denk ik.

3. Niet meer actief

Haai meissies!

Nou, meiden die zoooo graag willen, ik hoop het zo voor jullie!
    Nu maar eens eindelijk aan de bak he!

Guppie, nou spannend hoor!

Hebben jullie ook zo veel lucht in jullie darmen? :oops:
    Wat ik ook eet, ik blijf aan de gang, blehhhhhhhh :rolleyes:

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow Marieke ik heb juist dat ik ontzettend last heb van boertjes laten, juist niet van onder.
    Apart he, de lucht zoekt zn weg, bij de een naar onder bij de ander omhoog :D

5. Niet meer actief

Klinkt spannend Guppie!

Hier een pendel van Tigger voor 20-jan.
    Heb er nu dus één voor 15-jan en één voor 20-jan... We zullen zien!

Fijne avond allemaal! Ik ga lekker bankhangen.

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hahaha hier lucht van boven EN onder hoor. Tja nou, erg jammer dan, laat het gewoon gaan hoor, anders verga ik helemaal van de pijn. Zou wel een goed teken zijn trouwens hoor, volgens mijn VK is het een teken dat je hormonen uitgewerkt zijn en het einde in zicht is...

7. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    ik wil alleen maar zoetigheid eten (ben niet los vertrouwd in de winkel..kom met 4 pakken koek thuis, 3 soorten toetjes.. en vooruit.. een bakje druiven ook!)

Mijn onderkantje van onderen voelt wat opgezet.. verder geen rare fratsen.. zie er alleen moe uit voor iedereen om me heen..maar zo voel ik me eigenlijk niet echt.. mss door toch wat vocht vasthouden!

8. Niet meer actief

Jah dat zeiden ze tegen mij ook marlou....
    En lucht heb ik ook last van vanonder hoor hahaha maar dat heb ik al een aantal weken, dus of dat een teken is... :rolleyes:
    Heb een gevoel dat mijn pendel niet uit ga komen.....of het moet vannacht beginnen maar ik heb er een hard hoofd in haha :cry:
    Ik heb ook nog eenpendel voor de 17e...das nog een week.... :(

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    echt? heb er al een week last van :oops:

10. Niet meer actief

Ik ook berna...al een aantal weken...maar het schijnt wel dat je lichaam zich dan klaar aan t maken is...hoe lang dat dan duurt......

11. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    niet meer babynieuws nog dus.... jammer!

dikke knuffel voor jullie allemaal meiden!

marije, kom op met die foto! 8) Ik ben al net zo fotogeniek als jij geloof ik (niet dus... ik sta echt altijd stom op foto's... heb me er maar bij neergelegd...)

ben de hele dag al een beetje emo. ben zo blij met mijn ventje! maar tegelijkertijd wil ik ook ineens opnieuw zwanger zijn. stom he. vind zwanger zijn helemaal niet leuk, maar nu alles goed is afgelopen heb ik ineens zoiets van, ik wil er wel tien! :oops: En dan pak ik mijn kereltje uit de wieg en voel ik letterlijk mijn hart overlopen van liefde.... zucht. ben alsnog op een roze wolk beland geloof ik.

nog ff meiden, dan zijn jullie er ook! en kunnen we lekker bij de mama's verder kleppen over onze ukkies! zet em op he! denk aan jullie!

liefs
    Marij

12. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    oh, voor de lijst:

Casper woog 2280 gram, was 46cm lang en ik was 37 weken zwanger!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ben blij dat je op die roze wolk zit Marij! lekker nog even blijven zitten!

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    nou Marij hier de beloofde foto van mij (ons). Staat in mijn album. Het is van ons trouwen vorig jaar...

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Wat fijn Marij dat het zo goed gaat en je zo heerlijk geniet van julie kereltje......jij bent jaloers op ons? Nou wij zijn allemaal jaloers op jou geloof ik, hahaha Je mag mijn zwangerschap zo overnemen hoor, GEEN PROBLEEM, haha

16. Niet meer actief

Marij, heerlijk toch die roze wolk! En jij kunt lekker knuffen met je mannetje, ik kan alleen m'n buikje vastgrijpen, hihi ;)

Hm, nou, dan zit bij mij de bevalling er aan te komen.... Darmen draaien overuren, maar dan wel in een laag tempo.... :oops:

Berna, hoe gaat ie nu?

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik geloof er niets van dat dat voortekenen zijn, ik heb al weken zo niet maanden zoveel lucht over....

Maargoed je weet maar nooit natuulk.

18. Niet meer actief

Burp!
    Hihi, ik merk het ook wel....
    Gelukkig loop ik nog niet overtijd. Dat lijkt me echt vervelend :confused:

19. Niet meer actief

Hier ook veel lucht, en rommelende darmen.

ik heb trouwens vanaf vanavond weer allerlei steken in mijn doos zeg maar! auwie, doet zeer...

Nou ik ga slapen, tot morgen en
    welterusten

20. Niet meer actief

Hahaha Marieke...wat ben je gemeen was dat sarcastisch? :p

Mooie foto marije78!

Deel Deze Pagina