Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat bedoel je, ben me van geen kwaad bewust.... :oops:

2. Niet meer actief

Gelukkig loop ik nog niet overtijd. Dat lijkt me echt vervelend :confused:[/quote]

Oh hihi dacht dat je een geintje maakte..... :) ;)

3. Niet meer actief

Truste Anita!

En idd, mooie foto Marije :D

Nee joh, dat meen ik, lijkt me echt killing om overtijd te lopen!

Ik ga nu lekker een Split-ijsje eten :p

4. Kyrillis

Kyrillis Lid

4 mei 2007
    83
    0
    0
    Voor de lijst weer afspraak bij de gyn op 17 jan

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ga ook afsluiten, moet nog ff wat voor de carnaval doen. We hebben hier het weekend alvast een beetje carnaval. Dus Kruimeltje moet heel snel weten wat ie wil. Heb zelf het stille vermoeden dat ie papa dwars gaat zitten (hij heeft namelijk de leiding zaterdagavond tijdens de bekendmaking van de nieuwe prins! hahaha) Ik zeg hem al zo lang dat hij uit voorzorg maar een backup moet regelen voor het geval dat... Maar volgens hem is dat niet nodig. Ben benieuwd dus... Hoop het eigenlijk ook niet hoor, want het is altijd wel een gezellig feestje, dus hoop dat ik me nog enigszins goed voel om ook even te gaan.... we zullen zien.
    oehhhh ga snel stoppen, de WONDEROLIE begint te werken, hahaha (sorry, had ik ff zin om te zeggen)

Welterusten voor degene die al (proberen te) gaan slapen!

Knuf Marije

6. Niet meer actief

oeeeeeeh ik heb ook nog ijs liggen... :(: :rolleyes:

7. Niet meer actief

Ijsje was zalig :p

Ik ga zo ook slapen, truste allemaal :baby:

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mark had ook lekkere ijswafels meegenomen van de boodschappen heerlijk ennnnnn champagne! ben benieuwd wanneer we die kunnen ontkurken!

Net lekker in bad geweest had zo'n last van mijn rug, heeft wel geholpen

9. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    vlak voor eten ineens mij vriendin voor deur , ze moest even bij mij komen kijken voor haar gevoel , nou goeie gevoel hoor want ik ben gelijk in armen in huilen gebarst ,was wel even lekker en dat mocht ik hele dag doen hahah , gelukkig samen gegeten en daarna veel kletst en gelachen ook ,ze is helemaal beschikbaar voor mij als bevalling begint dus iedereen wacht rustig met mij af

heb me ook laten pendelen door tiggertje en dat word 13 janu door.. nou hoop ik toch wel , eerder beter natuurlijk maar heb nu even een datum in mij hoofd :D

ik ga zo mij slaappil nemen en slapen ,dat was de advies van vk vanmiddag dus moet ik wel doen

wel te rusten allemaal en sterkte alle zielige lieve meiden

10. Niet meer actief

hihi mijn fles wijn ligt ook al klaar:) misschien de 12e he berna? als het bij guppie ook uitkomt? die is miss wel druk aan t puffen nu...

11. Niet meer actief

Slaap lekker iedereen die gaat slapen...!
    ben nog klaar wakker, vriend komt straks thuis van middag dienst!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja zou wat zijn.. vind het prima hoor zaterdag!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ik weet niet wat ik ervan moet denken...
    Heb de hele tijd al krampjes, ongveer 10 minuten ertussen steeds. Net ook een paar keer met nare rugpijn... Het doet alleen niet genoeg pijn om weeen te noemen.
    Ik reken nog steeds nergens op, ik word morgen vast weer gewoon dik wakker haha!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ben je al in bad geweest of onder de douche?

15. Niet meer actief

Hmmm ben toch benieuwd Guppie haha
    zou het wel apart vinden als het uit zou komen:)
    Van wishgirl trouwens nog niks gehoord over pendel

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Kom me ook nog even melden... Nog geen weeen hier, wel steeds dikkere enkels... :( Morgen weer controle. Ben benieuwd! Ze gaan weer checken of er ingeleid kan worden, spannend dus!

Las zo gauw even dat Moonie een zoon heeft? Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gegaan is!

Guppie spannend! Tja als ik je zo lees klinkt het toch wel als het prille begin van een bevalling, maar wil je ook niet blij maken met een dode mus... Even afwachten dus nog maar! Succes in ieder geval!

Verder niet heel goed bijgelezen dus zal mijn best doen om morgen weer beter op iedereen te reageren.. Trusten alvast!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ga mijn bedje ook opzoeken en dan morgen 10 uur in ziekenhuis zijn.. ben benieuwd hoe die kleine man het maakt....

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    succes morgen Berna!

Oh Guppie, ik hoop dat het doorzet. Volgens mij had Juni ook niet echte pijnlijke weeen in het begin (wat ik ervan begrepen heb tenminste..) Zal voor je duimen meid. Alvast sterkte/ succes.....

Missme, Wishgirl heeft mij een berichtje terug gedaan dat ze niet pendeld op een geboortedatum omdat zij vindt dat dat toch niet uitkomt. Verwacht dus maar niets.... Jammer he?

Nou ik ga nu echt afsluiten. Heb mijn carnavalsgebeuren weer klaar, dus tijd om te rusten....

Tot morgen!
    X Marije

19. Present

Present Actief lid

12 nov 2007
    110
    0
    0
    USA
    Weltrusten naar bed gaande dames ;)

Ik zat er vannacht helemaal doorheen, alles deed me zeer (spierpijn) en ik kon niet in slaap komen terwijl ik zo ontzettend moe was. Ik voelde me zo schuldig naar mijn man toe, hij moest er vroeg uit en ik had hem echt even nodig.
    Om 3 uur heb ik van ellende het bad maar gevuld en ben daar 20 minuten in gaan liggen, een hete kop thee en een matrasomdraai later was ik om half 5 eindelijk in slaap.

Over pijnlijke/niet pijnlijke weeen. Toen mijn moeder van mij zwanger was, liep ze met 3 weken overtijd om de dag bij de GYN. Op de dag dat ze zou worden ingeleid werd ze aan het CTG gelegd en wat bleek, ze had dikke weeen! Nergens geen last van, beetje harde buiken misschien, maar niets van dat "stop en puf" weeen.
    De gyn haar vragen of ze ergens last van had, en omdat ze niet meteen wilde worden opgenomen heeft ze gezegd, "ja zo'n last van mijn rug elke keer met een wee" :rolleyes:
    Toen mocht ze dus eerst naar huis met het bericht dat als het niet door zou zetten die dag ze de volgende dag toch echt zou worden ingeleid.
    Om 12 uur (2 uur na de CTG) begon ze de weeen te voelen om de 10 minuten, om 1 uur is ze naar het ziekenhuis gegaan en om half 3 was ik er!

Laten we hopen op zon snelle en makkelijke bevalling :)

20. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    Goedemorgen meiden :eek:

wat ben ik vroeg he,, ik kan niet meer slapen van de spanning en ik moet om 6 uur ongeveer t ziekenhuis eerst bellen...

jeetje wat is dit spannend zeg... ik leef met iedereen van jullie mee als iemand weeen had en zo, en nu mag ik over een paar uurtjes zelf gaan puffen hihi...

de gyn had ook in mijn dossier gezet van : ze kan niet meer, ze wil niet meer en ze hoeft van mij niet meer, inleiding 11/01/2008.. moet je nagaan wat zon gyn eigenlijk dan meeleeft he.

nou meisjes..... ik ga jullie verlaten en kom trug als kersverse mama :D

voor de meiden die een controle hebben vandaag.. of weeen... of net wat dan ook SUCCES ik zal aan jullie denken :)

t sterkte wensen van jullie deed me goed :D
    hoewel ik eigenlijk niet veel reageerde vanwege de moeilijke periode, heb ik toch heel sterk t gevoel dat jullie echt met me eeleefde, en dat doe ik ook met jullie...
    thnx daarvoor....

voor de lijst: Ik ben 25..... en ben 22 kilo aangekomen... en sja de rest horen jullie van linda hihi hoe groot en zwaar en zo mn kleine man is.

dikke knuffel voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina