Ilona: héél véél succes vandaag! Zet m op! Berna: ik hoop dat jij iets meer duidelijkheid krijgt van de CTG en echo. Hier vannacht wakker geworden met weer een enorme hoofdpijn. Snap er echt niets van, ik heb bijna nooit hoofdpijn in mn leven en dan zo heftig... Gisteren geen last van gehad en nu ineens weer heel erg... Als ik me omdraai voel ik het gewoon van de ene naar de andere kant zakken, heel raar... Ga maar eens op zoek naar paracetamol...
Ilona onwijs veel succes meis! O wat spannend! Berna jij ook heel veel succes meis, laten we hopen dat je geduld snel beloond zal worden! Linda dat is minder zo'n hoofdpijn neem indd maar lekker een pcm in. Guppie is het doorgezet? Yes eindelijk ben ik 38 wkn vandaag
Little Hope heel veel succes vandaag! lag al vanaf 6 uur wakker, mike zijn wekker ging en kon niet neer in slaap komen. ga straks nog ff een tukkie doen denk ik
littlehope je leest het niet meer maar toch heeel veel succes! Vivian gefeliciteerd met je 38 weken! Linda vervelend van die hoofdpijn, hoe is jet bloeddruk dan? Nou hier boterhammetje eten douchen even verloskundigepraktijk kijken en op naar ziekenhuis. Ben gewoon beetje zenuwachtig.. doet ie het nog wel zo op de echo enzo stom he terwijl ik hem gewoon nog gevoeld heb net.. en vind het inwendig onderzoek eng als ik die krijg maar wil ook graag weten of er al verweking is dus aan de andere kant wil ik ook wel weer zo'n onderzoek haha
JA dat denk ik ook...zet voor de zekerheid maar tas klaar enzo mocht ik moeten blijven dan kan Mark die zo thuis ophalen...
Daarom! BEn benieuwd hoe het met Guppie is trouwens.. maar ja die is meestal was later online.. ik ga me "even"douchen...
Is het begonnen bij Guppie? Inderdaad had ik vanaf half 3 om de 5 min weeën en toen ik om half 6 aan de CTG ging zagen ze dat ik "in arbeid" was, maar ik vond die weeën niet zo heel pijnlijk eerst. Ik had geen behoefte aan puffen. En toch bleek ik dus al 3 cm ontsluiting te hebben, en dat was zonder al te veel pijn gegaan. Pas daarna werden de weeën echt pijnlijk (maar zelfs dan nog goed op te vangen). Berna, veel succes bij de VK vandaag! Moest little hope naar het ziekenhuis om ingeleid te worden? Ik mis het overzicht hier een beetje. 't gaat zo snel allemaal he, plots al die bevallingen. Hier gaat alles goed. Ik heb wel de laatste 2 dagen dat ik zo tussen 4u en 7 u in de namiddag wat last heb van de baby blues. Maar dat heeft dan ook te maken met het donker worden buiten en het steeds tussen 4 muren zitten. IK zal blij zijn als het niet meer regent en ik eens met haar kan gaan wandelen. Het kraambezoek begint hier nu echt op gang te komen. Al die cadeautjes krijgen is wel heel leuk. Toen ik maandag uit het ziekenhuis was was ik maar 47 kg meer, dus er waren er al 8 kg (van de 12) af. Het gaat precies heel snel door BV te geven. Hazel is wakker, ik hoor haar huilen. tot later!
Berna meis laat het lekker over je heen komen! Juni kan me voorstellen hoor dat je lekker op stap wilt, ik had dat ook met de eerste maar toen was ik iets te ver gegaan, had me daar toch spijt van Kon toen bijna niet meer lopen haha!
Zo ik ben dr ook weer, hier ook geen gerommel of wat dan ook... Ja snachts soms wat pijn in de buik,m aar weeen zijn het niet te noemen hoor. ben benieuwd hoe het met Guppie is. LittleHope veel succes vandaag!
Berna: Succes! Littlehope: Ook al lees je het niet meer nog heel veeel sterkte vandaag...zij komt gewoon terug als mama! helemaal geweldig Guppie? is het uitgekomen? bij mij dus niet... Ja het zou nog kunnen vandaag, maar danmoet ik toch gaan opschieten.. Ben vannacht wel wakker geworden van krampen! echt het gevoel dat ik naar de wc moest, maar ik moest niet, die hebben wel ff aangehouden, weet niet of er regelmaat in zat, want viel tussendoor toch steeds weer in slaap, was best moe! maar nu weer nergens last van...wel wat bloedverlies maar heb ik al de hele week..dus ja : pfff wil ook zo graag En dat is jammer ja dat wishgirl niet op data pendelt, maar goed, deze pendel is ook niet uitgekomen
ilona, sterkte meid vandaag..... berna, nog niks meid, hoe was het bij de gyn? missme, nog een weekje en dan ook ben jij mama, ohw dat wachten duurt lang he? guppie, hoe is het met jou meid? Rox, kan je mijn keukenkastjes ook doen haha... maa rje brengt me wel op een idee... Roland dacht dat de kleine gister geboren zou worden. ik sms hem zo straks dat ik wat ga opruimen hier, misschien helpt het zeg ik, nou smst ie terug doe maar rustig aan want het is nog niet de 20e, die datum houd ie nu aan. nou sms ik weer terug dat boeit mij niet haha... van mij mag de kleine vandaag wel komen, alleen liever ook weer niet want roland zijn ex is jarig vandaag. nog meer rommelende meiden hier, pfff ben het ff kwijt. wij zijn naar babydump geweest, buggy gehaald met adapterset, maar nu krijg ik mijn maxi cosi er niet op.... ook heb ike en adapterset liggen voor mijn andere kinderewagen en daar past ie wel op en die is van het merk maxi cosi en die andere niet. mijn cosi is die zelfde die je bij babydump gratis krijgt, en ze zeiden het zou passen. nou lekker vaag dus, kunnen we weer terug. ook al lijken ze het zelfde het past op 1 of andere manier niet. Oh ja ook het winddekje mee genomen en die moesten ze opsturen, ja zeg ik daar kan ik niet op wachten, duurt 4 weken. dus ik heb het dekje uit de winkel mee gekregen.... Gisteravond komt Peter (mijn zoon) aan en zegt mam de hamster is weer weg, oh nou ja zoeken helpt niet dacht ik want hij slaapt op zolder dus die kan overal tussen zitten. Zo lig ik op bed en om half 3 werd ik wakker van getrippel, en geluidjes die ik anders niet hoor te horen, ik klaar wakker en doe een klein lichtje aan, zie ik ineens die hamster lopen naast bed, ieee..... eindelijk hij loopt het overloop op ik grote lamp aan, blijf nog ff zitten en loop er ook heen, doe mijn slaapkamer deur dicht en roep heel zachtjes peter die de hamster heeft gepakt.....dom beestje 2e keer al deze week dat ie uit de kooi is gegaan. hij had was stuk gemaakt dus we hebben er nu wat over heen gelegd zodat hij er ( hoop ik) niet weer uit kan.
mike zit met de 30e in zijn hoofd! ik pin mij nergens op vast, tuurlijk is het lekker als je eerder bevalt maar het is dan zo'n teleurstelling als je overtijd gaat lopen. dus ik ga nergens meer van uit hihi. 4 weken voor dat dekje? groot gelijk dat je die van de winkel mee hebt genomen. ik zou daar ook niet op wachten hoor. maar wel weer frustrerend dat die adapters er weer niet op passen! jullie blijven rijden, ze mogen wel een tank benzine vergoeden heey!
Hallo dames, Hier ook geen nieuws te melden hoor! Wel weer een behoorlijk slapeloze nacht gehad! De kleine werd rond 23.00 huilend wakker en heeft weer bij ons gelegen. Ik weet wel dat dat niet goed is maar ik ga echt niet de halve nacht beneden zitten wachten tot ie slaapt en dat verwacht ik ook niet van manlief nu. Dus kiezen we even voor de makkelijke weg! Maar ja, echt lekker slaap je dan niet! Had ook het idee dat hij zeer vroeg wakker was vanmorgen want het was buiten echt nog stikke donker.. Maar toen ik naar de wekker keek zag ik dat dat een andere oorzaak had. De stroom was uitgevallen in onze straat dus ook buiten was alle verlichting uit. Nu waren we alledrie al goed wakker inmiddels dus zijn we er ook meteen maar uitgegaan. Beneden maar wat kaarsjes aangestoken zodat we toch nog iets konden zien! Mikey kreeg dus pap by candlelight! Op mij mobieltje kon ik zien dat het inmiddels 7.10 was dus het was maar goed dat we niet waren blijven liggen aangezien manlief om 7.45 meestal de deur uit gaat. 5 minuten later deed alles het ineens weer! Manlief blij, kon ie toch nog een bakkie koffie zetten voor ie weg ging! Maar goed, kleine net weggebracht en aangezien ik gisteren een hoop nog gedaan heb in huis hoef ik dat nu niet meer te doen en ga ik nog even lekker mn bedje in, nu ik nog rust heb! Vanavond een verjaardag bij mn beste vriendin, maar das lekker dicht bij huis dus.... Tot vanmiddag dames!
Hallo allemaal, hier is ook alles nog rustig! beetje krampjes en trekkerig gevoel maar niks van weeen ofzo. Wel: 39 weken , joehoe, lexie en lizab ook he! Vivian, gefeliciteerd met je 38 weken! ik heb vannacht nog over guppie gedroomd, ze ging samen met Rinaldo een diamanten ring kopen van 50.000 euro! , echt een rare droom! Anita, die hamster naast je bed, ieeewww ik zou me ook rotschrikken, gelukkig zit ie weer in zijn kooi. Balen dat de maxicosi niet past, vreemd! Ik ga even mijn broodje met jam eten.
haha Anita1975: zou me idd ook doodschrikken als je dat 's nachts hoort! voor hetzelfde geld is het een muis of rat ofzo bleeeeeegh! gelukkig heb je hem weer gevangen en idd nog ongeveer max. een week, duurt idd lang wachten! maar het gaat niet anders he... Ben benieuwd hoe het bij Berna is gegaan, denk niet dat ze al terug is! Anitadejong: gefeliciteerd met je 39 weken! en de rest natuurlijk ook! OOk een leuke droom die van jou hihi Ik heb ook zo raar gedroomd vannacht, ik was zwanger van een vijfling, maar was al van 3 bevallen, nu die andere 2 nog hahah