Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dank je BD, lief!

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo Meiden,

Hier weer even een berichtje. Had gister echt geen puf.
    Mijn lief zit echter met grote regelmaat achter zwangerschapspagina om foto's te verkleinen. :)

Vanochtend naar de gyn geweest en ik ben gestript! Pff, wat een opluchting zeg. Had gewoon al 1 cm ontsluiting. Heeft al dat gerommel in ieder geval wel iets gedaan. Strippen zelf was niet heel fijn, maar om eerlijk te zijn viel het mij best mee.
    Mijn bloeddruk was 130/80 wat voor mijn doen heel hoog is. (normaal 100/70 ofzo) De gyn zei dat dit een goed teken was omdat de bloeddruk vlak voor de bevalling altijd wat omhoog gaat.

Hier nu dus afwachten geblazen. Ben zooo benieuwd of het wat gaat doen. :D Volgens mij zou het dan vanavond/vannacht een beetje moeten beginnen. Ik hoop het zo..

Ik ga het huis maar even lekker doorwerken vandaag. Dan is alles weer brandschoon.

Tot later meiden..

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Berna, succes en sterkte meid! Hoop nu echt voor je dat het snel gaat beginnen.

Roxy, gefeliciteerd met Mike. Loonsverhoging is natuurlijk nooit weg. hoop dat het lukt.

Guppie? Druk aan het bevallen? Succes!

Verder heb ik echt even geen puf om terug te lezen. Sorry! In ieder geval heel veel sterkte meiden.

O, nog voor de lijst, vrijdag 18 jan. 9.10 uur gyn. (hopen dat he tniet meer nodig is.)

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

lizab, groot gelijk dat je bezig gaat in huis. als je erop gaatzitten wachten duurt het veel langer. maar houd wel wat energie over voor de bevalling he?

5. Niet meer actief

Oh Berna wat fijn zeg! WEet je tenminste waar je aan toe bent he? ik ga het ook vragen maandag of ik naar de gyn. mag om te kijken hoe het ervoor staat...en misschien afspraak maken hoe verder! lijkt me zo fijn om te weten waar je aan toe bent he? Maar hopelijk is het ook niet nodig na dit weekend!

Idd guppie waar ben je? hihi

Lizab: klinkt ook positief! hoop ook voor jou dat het idd gaat beginnen en goed doorzet dan!

Mijn moeder komt me zo halen, ff een bakje koffie drinken in de stad hierzo, zijn bekende waar we heen gaan, ff mijn kop buiten de deur steken :)

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo de eerste cm heb je dus al das fijn!
    ik ga maandag er ook om vragen bij de vk

7. ProudMum

geen inwendig onderzoek gehad berna?

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nope geen inwendig onderzoek dus dat vraag ik maandag maar..

9. Niet meer actief

Berna, nou fijn dat de kleine het goed doet en dat je meer duidelijkheid hebt!
    Hopelijk zet het nou eens lekker door en heb je snel je mannetje in je armen.

Lizab, spannend meid, ook voor jou hoop ik dat het gaat beginnen!

Rox, gefeliciteerd met Mike!

Ik heb gedroomd dat Marije bevallen was. Apart eigenlijk hè dat je over mensen droomt die je irl niet eens kent 8)

Guppie, joehoe?

Hier verder geen nieuws, echt boringgggg.... :rolleyes:
    Af en toe een krampje, that's it!

10. ProudMum

ja groot gelijk, kunnen ze gelijk strippen!

11. Niet meer actief

Berna: fijn dat alles goed was, ik ga voor je duimen dat het nu echt snel gaat beginnen voor jou hoor!

Lizab: ik hoop dat het strippen gewerkt heeft!

Roxy: wat goed dat Mike geslaagd is!

Grappig die dromen, ik droom ook best wel regelmatig over iemand hier op het forum haha

Guppie nog niet gesignaleerd? Die is aan het bevallen! :D

Hier vanmorgen naar de huisarts geweest. Heb een voorhoofdholteontsteking... :( Antibioticakuur voor gekregen, hoop dat het snel werkt. Haha persen met zo'n hoofdpijn wordt helemaal niets!

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Linda wat vervelend joh! Hopen dat het snel opklaart!

Roxy wat goed van MIke! Gefeliciteerd, nu maar hopen dat die loonsverhoging ook komt ;)

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben dr nog gewoon hoor...
    Vannacht vaak geworden van de pijn, maar steeds 10 tot 12 minuten ertussen. Vanmorgen werd ik wakker zonder pijn, helemaal niks. Echt zwaar teleurgesteld. Heb maar even doorgeslapen, want dat kwam er vannacht niet echt van.
    Nu probeer ik weer heel hard mijn zinnen te verzetten, maar ik baal wel echt.
    Heb de vk gebeld, volgens haar was het een valse start. Schijnt wel vaker voor te komen.

Roxy gefeliciteerd met Mike, hartstikke fijn!

en ik was vannacht dus niet aan het diamant shoppen hoor, hahaha!

14. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    berna hopelijk heb je gauw jullie kleine lekker vast ;)

lizab dat je vk jou al gestript heeft.de mijne wou het nog niet doen.
    hopelijk werkt t en hebben jullie ook gauw de kleine vast. ;)

guppie wat is dat balen zeg dat het niet doorgezet heeft.
    wie weet de volgende ronde ;)

15. ProudMum

dank dank voor alle felicitaties meiden!

ben de cd van enrique iglesias aan het downloaden. lekkere cd man!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Liza, wat super dat je gestript bent! Ik hoop dat het op gang komt voor je!

missme, bij mij gaan ze ook niet strippen. Ik heb met 33 weken weeen gehad en weeenremmers, dus de kans op beschadigingen is dan wel aanwezig. Jammer he, dat die optie al afvalt!

roxy, de 30e is nog wel heel ver weg! Maar als je idd je niet kan fixeren op die 40 weken is het wel fijn.

Linda, wat balen van die ontsteking! Ik hoop dat het snel over is, zo wil je natuurlijk niet bevallen!

17. ProudMum

Zo voorkom ik alleen maar teleurstellingen voor mijzelf toch?

Mijn moeder heeft sterk het gevoel dat ik op de uitgerekende datum beval. nou ik zie t wel hoor!

18. Writer

Writer Niet meer actief

lizab , wat is percies strippen? want maandag zouden ze ook bij mij kunnen doen en wil weten wat ik moet verwachten en of je daarna op je fiets naar huis kan ?

19. ProudMum

wie werden er allemaal ingeleid vandaag? little hope en nog iemand toch?

20. Niet meer actief

Zo ik ben ff bij de Hema geweest en ff een bakje koffie gedronken, das wel lekker ff een uurtje eruit...Maar dat merk je wel zeg..pff gelijk harde buiken enzo..zo weer ff op de bank liggen...

aaah guppie, was er echt bijna van overtuigd dat je aan t puffen was haha jammer dat het niet doorgezet heeft...miss vannacht? En is idd jammer dat die optie afvalt van het strippen...dus bij jou willen ze dat ook niet doen? Het schijnt ook niet altijd helemaal te helpen nee

Linda1980: Beterschap met je ontsteking! blegh is niet echt leuk erbij nu volgens mij...

Deel Deze Pagina