Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Roxy, gefeliciteerd met Mike!

Berna, wel fijn dat de controle in ZH goed was, ik hoop wel dat je snel bevalt hoor.

Lizab, al gestript! wow, dat wil ik ook wel.... (maar ik moet maandag weer op controle)

Linda, voorhoofdholteontsteking oei, pijnlijk, ik hoop dat het snel afzakt met die antibiotica

Guppie, balen zeg dat het niet door heeft gezet.

Ben hier net even naar mijn schoonzus haar nieuwe huisje geweest, zo gezellig, alles in barok, alles is zwart/wit maar toch wel heel gezellig ziet het eruit.
    Lekker even wat afleiding, tis maar een paar 100 meter lopen maar ik heb pijn in mijn kuiten, hier nog wel wat voorweeen, de kleine zit ook zo laag in mijn bekken.
    Toch denk ik, dat het nog wel even duurt allemaal. Maar ja, ik leg me er maar bij neer.

2. Niet meer actief

Balen Guppie, had goede hoop dat ik jou bij de bevallen dames neer kon zetten!

Linda, beterschap meid!

Het is rustig hier vandaag....

Nou, we hebben een behoorlijke crisis in de schoonfamilie, waar ik liever niet over ga uitweiden, maar wel heavy.
    Hopelijk ben ik er weer vanavond en anders tot morgen....

3. Niet meer actief

Oh marieke, wat vervelend, wel rustig aan doen he!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke wat vervelend! Ik hoop dat jullie het kunnen handelen!

Het is hier toch weer gaan rommelen, voel me er helemaal niet lekker bij... Nog steeds niet regelmatig, maar ik voel wel heel duidelijk dat het echt rommelen is en niet meer van die suffe krampjes. Ik hoop dat het nu wel doorzet, dit is echt vermoeiend!

5. Writer

Writer Niet meer actief

guppie ik hoop echt voor je dat doorzet :D , bij mij vanmorgen ook beetje gerommeld maar snel opgehouden :cry:

ik heb in mij wanhoop maar bitter lemon en tonic gehaald ,denk niet dat het werkt maar ik probeer het gewoon 8)

6. Niet meer actief

Bah marieke wat vervelend! sterkte! en niet teveel stressen he!~
    Guppie ik hoop voor je dat het doorzet
    Meesa: ik denk dat ik mijn vriend er ook nog maar ff om stuur straks bitterlemon of tonic...wat zou er beter zijn? hihi
    bij mij rommelt het ook wel een beetje, heb kramp, pijn in mijn rug en helemaal rond vanonder...en er zit een beetje regelmaat in...om de 10 min. ongeveer...houd nog niet echt lang aan maar toch...let's hope!

7. Niet meer actief

Ik hoop dat jullie van het weekend allemaal gaan bevallen!

8. Writer

Writer Niet meer actief

missme , ik weet niet welke beter is , heb nu bitterlemon open en die ga ik vanavond op maken denk ik haha :D morgen dan maar tonic ,als maar helpen en niet allen maar dikke kilo's erbij komen :)

sterkte meis wat leef ik met je mee , hoop echt dat je morgen goeie nieuws hebt [-o<
    het is weekend en ik wil zoooo graaaag dat maandag trots op school kan vertellen dat we bevallen zijn en niet weer alle de ogen op de dikke buik :x

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Bij strippen gaat de vk/gyn met vingers de vliezen losmasseren van de baarmoeder(mond) (ze gaat dus voorbij je baarmoedermond in je baarmoeder). Dit kan zorgen dat de bevalling gaat beginnen. Je moet wel al een beetje ontsluiting hebben. Anders is het niet mogelijk. :)

10. Niet meer actief

Thanx meesa! ik hoop idd voor jou hetzelfde...hoop dat dit weekend een baby weekend word! haha
    probeer het ook gewoon allebei:)

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

guppie balen dat het niet heeft door gezet zeg, misschien vannacht en anders aangeven dat je het niet te lang vol houd...

linda balen van je ontsteking zeg, hoop dat de kuur snel aanslaat.

Anita gefeliciteerd met je 39 weken, echt een mijlpaal voor jou he...?

Berna, wat ben je rustig, is het begonnen, of moest je weg?

hey meiden ik hoop dat die tonic of bitterlemon gaat helpen, misschien wel heel wat beebjes erbij dit weekend.

12. anita1975

ohw marieke, lekker zeg, maak je niet te druk he?

ohw ja rox wanneer moet jij weer naar de vk? ik zag het niet op de lijst staan?

13. Writer

Writer Niet meer actief

dankjewel lizab
    ik heb al wat ontsluiting en ook baarmoedermond is helemaal rijp en week zeiden ze dus het kan wel ,

maar kan je daarna gewoon naar huis lopen of fietsen? moet ik ergens rekening mee houden? :)

14. anita1975

volgens mij kan je gewoon naar huis lopen of fietsen hoor, volgens mij hebben ze dat bij mij gedaan toen ik zwanger was van de 2e, op zondagmorgen en zondagnacht begonnen de weeen echt maandags om half 2 is mijn zoon geboren toen...

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan erop!
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier alles goed!
    Vanmiddag zijn we met dayenne naar het ziekenhuis geweest voor de heupecho. Gelukkig kregen we meteen de uitslag! ALLES IS GOED MET HAAR HEUPJES! Dus weer een hele grote zorg minder!

Ik zie dat er al veel bevallen zijn!
    gefeliciteerd meiden!
    Voor de andere, sterkte en suc6 met de laatste loodjes!

Ik hoop zo dat het probleem is opgelost en ik weer normaal op het forum kan!

16. Writer

Writer Niet meer actief

oke anita dus daarna gelijk hoef je niet veel pijn te hebben van onderen dat je niet kan fietsen ofzo he

je geeft mij goeie hoop , hoop als deze weekend niks gebeurt dat na strippen toch wat gebeurt en dat ook wel helpt , want je leest welles dat het geen zin had enzo he :x

nou meiden mij dinnetje komt zo dan gaan we eten en natuurlijk drinken,bitterlemon :)
    eet smakkelijk he

17. Niet meer actief

Guppie: ik hoop dat het nu wel doorzet!

Marieke: veel sterkte meis, niet te druk maken hè!

Meliske: heej je bent er weer! Wat een goed nieuws dat de uitslag goed was!

Verder weet ik niet meer wat ik nog wilde zeggen...

Denk niet dat ik vanavond nog online kom, dus een fijne avond allemaal!

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hee Meliske, welkom terug, we hebben je gemist!

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Hey allemaal,

Marieke, nee ik ben helaas nog niet bevallen hoor, hihi. Wel grappig dat je dat gedroomd hebt. Het is hier wel wat aan het rommelen hoor, maar hoop nergens op.
    Wat vervelend dat je zo'n toestand hebt weer in je schoonfamilie. Hoop dat je het je niet te veel aantrekt. Goed aanjezelf en je beebje denken hoor!

Linda, wat vervelend die ontsteking! Beterschap hoor!

Lizab, ik hoop dat het strippen heeft gewerkt en je nu snel mag bevallen. Mag ik vragen waarom ze dat "nu al" hebben gedaan? Je bent toch nog niet officieel uitgerekend, of heb ik dat nou fout? Misschien heb je het ook al wel gezegd hoor, sorry dan...

Berna, fijn dat je nu iets meer zekerheid hebt meid. Ik hoop dat het geen inleiden hoeft te worden en je nu snel je beebje mag verwelkomen.

Roxy, gefeliciteerd met Mike hoor! Weer een stapje verder! Op naar de loonsverhoging.....

IEKS een hamster naast je bed Anita, dat zou mij 's nachts ook niet moeten gebeuren hoor.... Gelukkig zit ie weer vast. Wat een toestand hebben jullie trouwens steeds met die babydump. Vervelend hoor.

Verder ben ik het even kwijt.
    Moest gisteravond wel ff lachen.
    Gistermorgen is mijn collega op bezoek geweest. Zij is ook op dezelfde datum als ons getrouwd, was in dezelfde periode zwanger van haar eerste als ik(ook een zoon) en die is 12 jan. geboren. Ze vertelde dat ze nog goed wist hoe de bevalling was begonnen. Ze was de film Robin Hood aan het kijken..... Zitten we dus gisteravond voor de tv, is er een voorstukje op van de film ROBIN HOOD en die is dus zaterdag 12 jan. op tv..... hahaha Ik lach me echt helemaal suf als het uit zou komen...

Nou ik ga maar weer eens eten koken.
    Dames, rustig aan, denk aan jullie hoor!

Knuf Marije

20. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    AAHHHHH MELISKE, sorry, helemaal vergeten..... WELKOM TERUG MEID, we hebben je erg gemist hier. Fijn dat de uitslag van de heupjes zo goed was. Heerlijk hoor!

Deel Deze Pagina