@Marieke: kan me voorstellen dat je je dan meteen zorgen maakt, maar probeer dat maar niet te doen hoor! Kan volgens mij best wel eens zijn dat je buikje wat platter lijkt, volgens mij zit er ook veel verschil tussen 's morgens en 's avonds. Morgenavond de echo, spannend!
Goede morgen allemaal, Marije, welkom hier. Ik heb sinds een paar dagen last van flinke misselijkheid. Erg vervelend als je aan het slopen bent in je nieuwe huis. Vandaag even een dagje rustig aan. Wassen, boodschappen en spullen kopen voor in het nieuwe huis.
@Marieke: ik herken het wel. Ik heb ook minder last van mijn borsten. Maar ik heb nu last van misselijkheid.
marije, welkom hier! veel kletsplezier! anneliesje, jou buikjekomt wel hoor annika, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je je behoorlijk lullig voelde op dat moment! marieke, ja gek he dat je soms ineens van die onzekere momenten heb. Spannend morgen hoor die echo! fluiter, kan me voorstellen dat het niet prettig is nee als je zo misselijk bent en ook nog is moet klussen in je nieuwe huisje.
Hé Meliske, Ik woon trouwens ook vlakbij Eindhoven. 15 minuutjes rijden ongeveer. Las het ook al van iemand meer, maar weet niet meer wie... Groetjes, Linda
@ marije welkom hier! misselijk ben ik gelukkig alleen s'ochtends! Dat is wel lekker ik word vooral misselijk als ik moe ben. Wat ik wel heb is dat ik niet echt veel puf heb om wat te doen (beetje zitten hangen) Maar goed het is voor een goed doel zeg ik dan maar hoe is het voor de rest met iedereen? Liefs, Geraldine
het was feestweekend hier dus dat betekent iedere avond naar de feesttent en 2 dagen beachvolleyballen, ik voel me helemaal top eigenlijk. Vrijdagnacht was ik het alleen echt zat (mag ook wel na een dag werken en dan meteen feesten). Ik moet nu even iets rustiger doen van mezelf. Ik krijg ook een beetje een buikje, ben normaal heel dun dus ik zie het verschil echt, wel grappig.
Hoi Allemaal, Morgen mag ik een echo laten maken om 16.30, moest de verloskundige toch bellen om de echoafspraak te maken en ze had nog een gaatje vrij. Spannend dus, Kan iemand mij vertellen hoe dat allemaal gaat zo met 8 weken, wat kan en mag ik verwachten, hartje kloppend etc..? Woon trouwens ook ongeveer 15 minuten van eindhoven af. groetjes en hopenlijk gaat het met iedereen goed!
Succes Kaily morgen met de echo! Fijn dat je zo snel terecht kan! Het is lekker druk hier met mensen die rondom Eindhoven wonen
dag allemaal... Nog geen nieuwe echo's vandaag? Morgen een hoop lees ik! Ik kan echt haast niet meer wachten, gelukkig ben ik meteen morgenochtend aan de beurt. Ben wel erug laat thuis, dus kan voorlopig niet reageren hoor. Ik hoop echt zooooo ontzettend dat de echo goed is, dan mag iedereen het weten hebben we afgesproken. Zou wel fijn zijn als ik mijn mond niet meer hoef te houden...
miss frodo en jo: hoe waren jullie echo's? marieke,linda,san,kaily en guppie:succes meiden met jullie echo's. wat zijn jullie met z'n velen deze dag. heb vandaag weer lopen showen met mijn echo.zo vreselijk fijn om de bevestiging te hebben dat er een klein mensje in groeit.met de dopler hebben wij ook al liggen luisteren naar het hartje.ik had m al gevonden 's ochtends en mijn man heeft iets later zelf gezocht.eerst twijfels of het niet mijn hartslag was maar volgens ons was het echt onze puk. knuff.kristy
Ik heb morgen om 18:50 uur de afspraak bij de vk, lekker laat dus En 's middags nog naar de tandarts, dubbel zenuwen dus! Hoe waren de echo's vandaag?
iedereen morgen heel veel succes met de echo. ik hoop voor jullie allemaal mooie echos. hoe waren de echos vandaag ik hoorde van mijn collega dat zij 12 miskramen heeft gehad en daarna 2 gezonde kinderen. afschuwelijk.
ohhhhhhh dames wat is dat gaaaaaf! Ik ben nu al verliefd op de kleine puk. Ik had niet gedacht dat we al echt al iets herkenbaars zouden gaan zien. Het is zo geweldig om te horen dat het allemaal goed lijkt, het hartje zelf te zien kloppen. Maar het allermooiste was wel dat we echt al een piepklein BEWEGEND mensje konden zien. We konden prachtig mooi zien dat de kleine al flink aan het trappelen en zwaaien is. Mijn uitgerekende datum is nog een beetje onduidelijk, daar kunnen ze over 4 weken iets meer duidelijkheid over geven. Dan mogen we terug komen voor een vervolgecho. Oh ik kijk er nu alweer naar uit en ondertussen kan ik mijn ogen niet afhouden van de allereerste foto van ons kleine wondertje. Dames die morgen voor de echo gaan......heeeeeel veel succes en hopelijk net zoveel plezier als wij hebben beleefd vanmiddag! Hmmmm lekker slapen nu. Liefs Marije
Marije, welkom en van harte gefeliciteerd met je frummel! wat super dat je ukkie al zo herkenbaar was en bewoog! ik denk dat je dan inderdaad in elk geval 9 weken moet zijn, want weet nog van mijn dochters echo's dat zij toen ook bewoog. Leuk he! en wat fijn die bevestiging! volgens mij moesten er nog twee meiden voor een echo vandaag? meiden, waar blijven jullie? Ik heb vandaag ook een extra echo gehad. Ik had van het weekend bloedverlies. eerst bruin. en later rood. en vanmorgen weer rood, best veel vond ik, vier papiertjes vol! toch maar gebeld en ik mocht om 11.15 uur komen voor een echo. Godzijdank was alles goed! ukkie zit er nog, heeft zichzelf verdubbeld in 1 week en het hartje klopte zeer krachtig en regelmatig. de vruchtzak is ook helemaal intact en de baarmoeder ziet er prima uit. ik ben helemaal gerustgesteld. Kennelijk hoort bloedverlies bij mijn zwangerschappen (was bij mijn dochter ook zo), dus ik probeer nu vertrouwen te houden. Als ik meer bloed verlies of erg onzeker ben mag ik altijd bellen voor een tussendoorecho verzekerde de arts mij. lief he! Ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken en te accepteren dat licht bloedverlies er dus bijhoort. pas als ik ga vloeien ga ik me weer zorgen maken! mijn buikje begint ook al aardig te groeien. het zullen vast darmen zijn, maar hij lijkt al aardig bol. scheelt ook dat dit mijn 2e is en ik niet echt sportief ben aangelegd zeg maar 8) dus zo'n strak buikkie had ik al niet... hahahah Leuk dat iedereen al aan het neuzen is voor spulletjes hoor! Omdat we in de winter uitgerekend zijn zou ik als ik jullie was echt investeren in een voetenzak in de cosi! heb ik ook gehad bij mijn dochter, en was super! hoef je dat kleine hummeltje niet steeds in zo'n dik winterjasje te proppen (wat al niet zo makkelijk gaat) maar doe je haar in zo'n fleece trappelzak, rits je dicht tot aan haar kin, zit een muts aan vast die je aan kunt trekken on de kin, en voila, kind is ingepakt en lekker warm! echt ideaal! meiden, tot later! kom straks even spieken of de andere twee meiden alweer langs zijn geweest! voor alle meiden morgen... ik duim voor jullie! op naar prachtige eçho's!
Hallo allemaal, vandaag hebben wij een echo gehad en het bleek niet 1 kindje maar twee.Van beide klopt het hartje. We zijn er erg blij mee. hoop dat de rest ook een mooie echo heeft gehad. groetjes jo
JO, wat een supernieuws! van harte gefeliciteerd met je 2! frummels! wat een verrassing zeg! leuk hoor! ben je erg geschrokken meid? dubbel genieten nu! gefeliciteerd!