ik ga straks alles bijlezen nu eerst even in bad. Heb enorme rugpijn en ook af en toe krampen in mijn buik maar of het iets betekent ik weet het niet eerst ff in bad tot later!
oh Berna ik wilde net zeggen, wat ben je stil... Ik had al goede hoop voor je! Meliske, fijn dat je er weer bent! Wat heerlijk dat Dayenne's heupjes in orde zijn! Marije, dat zou te toevallig zijn, maar wel heel grappig als het uitkomt! Hier is het weer even redelijk rustig, al voel ik me nog steeds vreemd. Ik zie het ook wel, al zou het wel leuk zijn als ze morgen geboren wordt
Haha Marije78 dat zou toevallig zijn! ben ook benieuwd hoor... En Berna, zet hem op he! zorg jij dat de pendel wel uitkomt dan!
wat een mooie buikjes hebben jullie! Flinke ronde toeters hoor! Berna, ik zie dat je nog steeds zwanger bent! Echt een raar idee. Op dezelfde dag waren we uitgetelt en dayenne is morgen alweer 6 weken en jij bent nog zwanger... Meid ik hoop dat ook jij snel je kleintje in je armen mag bewonderen! Ik hoop zooooooooooo dat ik nu gewoon iedere dag fatsoenlijk op het forum kan!
Sta ik net de afwas op te ruimen, begin ik ineens te huilen, en het hield niet meer op! raar...... Marco helemaal ongerust, "want je huilt toch niet zomaar?" ikke, jawel hoor, zal wel vol zitten...
Meesa, Wij waren met de auto, maar ik kon nog gewoon lopen/fietsen etc. hoor. Het voelt wel een beetje beurs/ongi gevoel en ik heb flink wat bruinverlies gehad, dus ik zou wel een maandverbandje indoen. Verder vond ik het erg meevallen. Marieke, sterkte meid! Anitadj, bij jou was er ook een beginnetje toch? Hopen dat ze jou maandag ook gaan strippen dan. Ach. dat huilen.. zwangerschapshormonen. Moet kunnen hoor! Linda, fijne avond! Anita, hoe voelde het bij jou de dag dat je gestript was? Had je wel het idee dat het ook die nacht ging beginnen, of voelde je helemaal niks? Marije, Er was niet een hele duidelijke reden om te strippen hoor. Het was meer een combinatie van factoren : Groot kind, (zeggen ze al vanaf wk. 33 IEDERE KEER..) slecht slapen, last van mijn bekken etc. en wat voor mij heel belangrijk was: ik heb een heel groot litteken over mijn buik, vanaf mijn navel omhoog, en dat litteken moet nog "weggewerkt" worden. Nu zit ik onder de zwangerschapsstrepen aan de onder/zijkant van mijn buik, maar sinds een week lijkt het bij mijn litteken ook een beetje te beginnen. Ik ben nogal bang dat dit consequenties heeft voor het slagen van de operatie. Die strepen vind ik niet erg, dat hoort bij het krijgen van een kindje, maar dat litteken is 25 cm lang en 1 cm breed, dus dat dat wat mooier wordt is voor mij wel heel belangrijk. Overigens liet ik het woord strippen vallen, en toen boodt de gyn het al aan. Spannend dus! De beneden verdieping is hier weer helemaal netjes, heb vanmiddag zelfs even lekker geslapen, dus nu alleen de badkamer nog en dan is het fini! Lekker bankhangen en vroeg naar bed. haha. En dan maar hopen dat ik wakker word van de weeen. Nou, tot later
Marije: haha dat zou wel heel toevallig zijn! Anitadejong: Roy begrijpt ook echt niet dat ik af en toe kan huilen zonder reden haha
haha ja die mannen denken gelijk dat er echt iets is he.... nou anita huil maar lekker hoor, is normaal, hier kan het soms ook zo opkomen. lizab nou ik weet eigenlijk niet meer maar volgens mij ging het oevrdag gewoon goed en begon het snachts pas....rustig eerst ook nog en later wat heftiger. Ik heb trouwens nooit echt last van de weeen gehad vind ik. Alleen de laatste weeen vlak voor het persen ff... Meliske, welkom terug en fijn dat de echo goed was van de heupjes, alweer 6 weekjes, gaat snel hoor. Als je tijd en op het forum kan komen, nieuwe foto"? enne andere mama's waar zijn jullie, Esther alles ook goed met Emi? ook al tijdje niks van je gehoord. Ik ben vanavond alleen thuis, ga na GTST ff American Pie 6 kijken....
he dames, ff vraagje. Ik ging net naar de wc en toen voelde ik dat het stukje tussen de vagina en het poepgat (sorry voor de omschrijving, hihihi) ontzettend opgezet is. Het voelt ook erg beurs/ gevoelig. Hebben jullie dit ook?
he anita, ff lekker huilen hoor. Heb er hier ook dagelijks ff last van. Echt om niets. laat het maar gewoon gaan hoor, ik ga het echt niet opkroppen nu, hahaha Gewoon een opluchting als het er weer ff uit is, niet dan?
ik heb trouwens de draagdoek van minimonkey besteld en vandaag dus over de post gekregen. Heb er al even mee door de kamer gelopen met mijn babypop van vroeger, hahaha. Oehhhh kan niet wachten. Heb Edwin ook al ff laten proberen. Hij deed hem niet eens direct af, de scheet. Normaal moet ie niets van dat getut hebben namelijk..... mannen.... hebben ook last van hormoontjes volgens mij...
Hmmm nee marije78, ook geen last van...weet het ook niet.. AnitadeJ: ik heb het ook hoor dat janken om niks haha leuk idd die reactie Is idd leuk zo'n draagdoek! en ik zie je al lopen hihi Hier de afgelopen 2 uurtjes om de 10 min. wat krampen, maar lijkt nou weer af te zakken, dus ga nog maa rniet te vroeg juichen na jullie verhalen allemaal hahaha en ik ga ook straks na gtst american pie kijken..is wel grappig altijd die film
NAh net in bad geweest maar krampen namen af.. vals alarm dus.. zucht... Mark heeft wel ff goed mijn rug gemasseerd net dat was wel prettig. Nu lekker apfelstrudel eten mmmm Marieke sterkte met je familie-crisis kan je niet echt gebruiken nu he? pff Guppie je maakt het spannend hoor! Hee Meliske fijn te horen dat het goed was met de heupen! beter! En ja gek he dat jij allang je mooie meid in je armen hebt! Ik kan niet wachten... Hmm Marije dat gevoel ken ik niet maar voel er wel een enorme druk op moet ik zeggen zeker als ik na de wc ga
ik zag net dat amrican pie ook op de tv komt, de wedding, maar ik heb van de week de nieuwste gedownload en die ga ik kijken.
Berna, wat jammer weer... Hier weer rustig ook. Ergens heb ik goede hoop, maar ik hou ook rekening met niks eigenlijk. Heb al tegen Rinaldo gezegd dat hij vanaf volgende week donderdag maar vrij moet nemen. Ik wil niet alleen naar het ziekenhuis, hoewel het nog even afwachten wat de vk dinsdag zegt.
Ooh Anita1975 ook leuk! ja ik bedoelde die op tv.. Nou meiden fijne avond en succes als het nodig is he..anders tot morgen weer!
dag lieve dames zoals jullie gehoord hebben ben ik afgelopen maandag bevallen van een gezonde knul. zijn naam is brian. inleiden viel erg tegen. ik kreeg niet meer dan 9 cm ontsluiting. had ween in mijn rug en buik, waardoor ik niet meer kon zitten en liggen en alles. heb een spuit gekrgene, deze hielp echter niet. ik moest persen, maar achteraf bleek dat brian de bekken niet in kon. uiteindelijk om kwart voor 6 savonds is er besloten tot een keizersnede, daar ik helemaal op was en verging van de pijn. om 18.37 is brian geboren. was maar goed ook want de placenta lag muurvast. dus moest soweiso geopereerd worden. ik heb ruim 1,5 liter bleod verloren. was heel duizelig en nu nog af en toe. nu ook medicijnen om de hb omhoog te krijgen. we zijn sinds gisteren weer thuis uit het ziekenhuis omdat alles goed was. bloedsuikervan brian waren goed. nu lekker aan het genieten. ik heb nog veel pijn aan de wond, kon nog bijna niet lopen maar is me dubbel en dwars waard geweest. brian weegt nu vandaag 4490 gram. ik ga nu weer naar bed want ben doodop. iedereen die ondertussen bevallen is gefeliciteerd. heb nog niks bij kunnen lezen. iedereen die de komende dagen gaan bevallen hel veel succes xxxx