Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat een rust hier. Verveel me te pletter!

2. Niet meer actief

in het weekend wordt ook nooit zoveel gekletst, dan zijn de mannen thuis he ;)

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

Hier ook een hell of a night! grrrr, heb elk half uur wel op de wekker gezien, bah!

Oh Berna meid, je zit er echt doorheen he? Heb met je te doen meid. Laten we hopen dat er uit zichzelf snel verandering komt. Donderdag duurt voor je gevoel ook nog zo lang he? Sterkte meid. Dikke knuf voor jou hoor!

Marieke gefeliciteerd met je 39 weken meid!

Heb vanmorgen samen met edwin de verloskundigenpraktijk gekeken. GELUKKIG MAAR, want er werd en knip gezet! Ohhh je had zijn gezicht moeten zien. Vond ie echt niet leuk! Arme stakker. Nou ja, nu weet ie in ieder geval dat dat ook kan gebeuren en hoe dat gaat. Ben benieuwd hoe hij reageert straks.

Nou ik ga ff weer wat anders doen hoor, ben er veel te veel mee bezig momenteel. Tot later en sterkte allemaal met de laatste loodjes!

X Marije

4. Niet meer actief

Moppie: dat klinkt als een heftige bevalling inderdaad! Fijn dat jullie in ieder geval weer thuis zijn en ik hoop dat je snel minder last van je wonden hebt, zodat je volop kunt gaan genieten van Brian! Oh je hebt foto's :) Mooi mannetje hoor!

Mamasu: fijn dat de CTG en zo goed waren. Hé en goed nieuws dat ze actie willen gaan ondernemen! Hoe groot schatten ze jullie kindje eigenlijk?

Hier verder ook alles nog heel rustig! Ik heb ook nog helemaal geen last gehad van voorweeën of wat dan ook en daardoor krijg ik het idee dat ik ook wel overtijd zal gaan lopen. Wil allemaal niets zeggen natuurlijk, maar goed. Wil me er ook niet teveel mee bezig houden.

Maar ik heb in ieder geval wel babynieuws! Little Hope heeft een zoontje, Thijs. Verder weet ik niet veel, maar dat zal ze wel zelf laten weten als ze weer thuis is. Kreeg vannacht pas een smsje, terwijl ze om 7:00 uur al ingeleid is, dus dat heeft volgens mij nog best wel een tijdje geduurd.

5. Niet meer actief

Hoe zou het eigenlijk met sterretjes zijn? Die werd woensdag ingeleid toch?

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    little hope van harte met je zoontje \:D/ \:D/
    geniet maar lekker van m na al die uren hard werken ;)

7. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    little hope, van harte met jullie zoontje Thijs. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is verlopen en je nu lekker kan genieten van je mooie mannetje. Ben benieuwd naar je verhaal...ennnnnn..foto's?

X Marije

8. Niet meer actief

Haha mn tante belt net om te zeggen dat ze net een ooievaar tegenkomt onderweg. Hij is vlakbij dus ;)

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Little Hope gefeliciteerd met je zoontje!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Little hope van harte met je zoon!

Ben net heel veel slijm verloren maar er zat geen bloed bij ben benieuwd of het een teken is..
    ( heeft seks toch goede invloed whahahah)

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oja hier ook samen verloskundigepraktijk gekeken ( mark had het zelf aan laten staan tijdens zappen) en die hoefde ook niet te kijken bij het knippen whaha wat een watjes!

12. Niet meer actief

Little hope, gefeliciteerd met je zoontje THIJS!

13. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Goeiemorgen dames,

Zo, ik ben weer even bijgelezen, gisteravond een verjaardag gehad dus is het er niet meer van gekomen.... ;)

Moppie, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Thijs!! Stoere naam hoor!! Geniet van hem en van je kraamweken, dan zitten wij onze tijd nog maar even uit!! :)

@ Berna, Jeetje meid, tijd begint te dringen he? Ik hoop voor jou da teht uit zichzelf nog komt voor donderdag! Lijkt mij ook niets hoor om ingeleid te worden! Ik duim voor je!

Hier gistermiddag wat hevigere krampen gehad maar mooi niet dat eht doorgezet heeft! Vanmorgen onder de douche kwam er zelfs al iets van melk uit mijn tepels en had ik een flinke harde buik! Maar mooi niet dat er verder al iets is hoor!
    Ik reken er ook niet meer op, haha, kan ik ook niet teleurgesteld worden. ;)

Mams zegt dat ie morgen komt of in dat het dan in ieder geval gaat beginnen, nou mams, ik help het je hopen! Ik heb hem net nog even flink toegesproken en hem wat geport dus wie weet! Ik heb nu een gigantische harde buik, en die houden ook gewoon echt lang aan he, maar ja ze doe nog geen zeer dus....

Voor de rest doe ik lekker rustig aan vandaag, manlief is even met Mike een visje halen want daar is mn ventje toch zo gek op! En als ze zo thuis komen breng ik hem lekker naar zn bedje en gaan wij hier ook even plat!

Morgen viert mijn schoonmoeder haar verjaardag en daar gaan we 's middags naar toe want ze wonen hier toch vlakbij dus als er wat is zijn we binnen 10 minuten thuis.

Owh, ik hoop dat mijn mannen voor de bui binnen zijn want het word behoorlijk donker buiten en ze zijn lopend! :confused: Ach, ze hebben wel een plu en regenkap mee daar niet van... ;)

14. Niet meer actief

Mamalou, Moppie is bevallen van Brian en Little hope van Thijs
    (ik denk dat je ze even door mekaar haalt)

15. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ha ha je idd want moppie had ik al gefeliciteerd vd week!
    Goed dat je het zegt! :)

Little Hope, gefeliciteerd met je zoontje THIJS!!!!!

Thanx Anita!

16. Niet meer actief

Little hope gefeliciteerd met je zoontje Thijs!
    zijn flink wat jongens hier he....
    Berna: het is de 12e vandaag he! zorg jij er ff voor dat er 1 pendel uitkomt!
    Gister ook flink wat aan t oefenen geweest...maar 's avonds nam het weer af! vannacht een paar keer wakker geweest van wat krampen maar er zet niks door! wel fijn om te weten dat het wel aan de gang is nu...had tot nu toe nog niks gevoeld...hopelijk zet het snel door nu...en voor jou ook Berna!
    Vanochtend lekker lang in bed blijven liggen, en ook weer flink wat bloed verloren...dus wie weet vandaag....!

17. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Missme, Succes meid, hoop dat het vandaag een beetje door gaat zetten nu!

Meiden ik ga ff een hapje eten en daarna plat, tot vanmiddag!

18. Niet meer actief

Little hope gefeliciteerd met jullie zoon Thijs!

Berna, nou hopen meid dat het dan nu toch einnnnndelijk gaat beginnen!

IK heb onwijs veel harde buiken en ook regelmatig krampjes.
    Maar om dat nou rommelen te noemen :(: :rolleyes:

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Little hope, gefeliciteerd met Thijs! (leuke naam!)

Hier ook weer een mijlpaal, alleen ben er niet zo blij mee dit keer, haha!
    Vannacht nog maar eens geprobeerd of sex nog van invloed kan zijn, maar de beeb zal er nog wel niet uit willen. Wel veel slijm ook daarna de hele nacht. Vanmorgen niks geen kramp meer, alleen een drukke baby...

Meiden fijn weekend allemaal! Voor de zwangeren onder ons, het kan wel eens de laatste zijn dat je nog met z'n 2en bent! ;)

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ik dinsdag niet toch moet kiezen voor inleiden, dan ben ik er wel vanaf. Al heb ik liever dat ik thuis de weeen kan opvangen en inleiden schijnt veel pijlijker te zijn, dus kan nog niet echt beslissen...

20. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Vivian, een kater! Die heb ik al zo lang niet gehad dat ik nauwelijks meer weet hoe het voelt, haha! Maar balen dat je slecht geslapen hebt.

Arme Berna, je bent het echt zat he? 1 schrale troost, het kan nooit meer lang duren! Bij mijn vriendin braken de vliezen toch nog spontaan de avond voor ze (met 42 weken) werd ingeleid... Dus wie weet! Slijmverlies kan ook echt wel een teken zijn trouwens hoor...

Marije, ook al zo slecht geslapen! Erg he... ik geloof dat je er als hoogzwangere niet aan ontkomt, maar leuk is anders!

Oh en weer babynieuws! Little Hope, gefeliciteerd met jullie zoontje Thijs!

Missme, hopelijk zet het ook voor jou nu snel door. Bloed en krampen... Moet toch wel iets betekenen denk ik!

Tja Marieke, ik weet ook nooit helemaal wat nou de definitie van 'rommelen' is. Zoals jij het omschrijft zou ik best van rommelen willen spreken hoor! Ik heb zelf wel harde buiken maar verder niet of nauwelijks krampen. Maar ja, gisteren bij het toucheren bleek ook weer dat alles nog potdicht zat! Strippen was ook absoluut nog niet mogelijk.

Iemand vroeg geloof ik nog hoe groot ons kindje nu geschat wordt. Ze hebben zich in het zkh al 2 weken niet meer aan een schatting gewaagd (om mij niet bang te maken misschien, haha!) Maar bij 37 weken werd het kindje tegen de 3900 gram geschat. Als het klopt dat baby's de laatste weken 200 gram per week aankomen, zou het nu dus rond de 4400 gram wegen... Best groot dus. Maar het blijven schattingen he.

Oh ja nog even voor de lijst, morgen, 13 januari, moet ik weer naar het zkh voor CTG en bloeddrukcontrole!

Deel Deze Pagina