Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Moonie, nogmaals gefeliciteerd met je mannetje, Fynn! Lekker genieten nu, leuke foto hoor!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    moonie, wat een knapperd die Fynn!

Ik weet nog niet wat ik ga beslissen over dat inleiden. Op het moment voel ik me wel goed en kan ik nog wachten, maar er zijn ook momenten dat ik echt niet meer kan...
    Ik wacht sowieso nog tot dinsdag, dan heb ik weer een afspraak bij de vk!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja kan me voorstellen ik weet hoe het is kan hooguit 10 minuten lopen en dan nog moet ik het de rest van de dag bezuren maar ik ook op tegen inleiden vandaar dat ik er niet over begonnen ben bij de vk..

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik vind die bekkenpijn nog niet het ergste, ik kan nog geen lekker broodje smeren omdat ik niet zo lang op mijn benen kan staan (duizeligheid)...

Ben me een beetje aan het inlezen over inleiden, maar het spreekt me niet aan hoor. Ik wacht denk ik toch nog even wat langer...

De telefoon gaat hier nu de hele dag al aan 1 stuk door, te vroeg gejuicht ben ik bang... :(

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Moonie, gefeliciteerd met de geboorte van Fynn! De blijdschap spat van je berichtje af! En terecht want je hebt en prachtig baby'tje gekregen. Geniet ervan!

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hey ladies, ben dr ook weer ff....

@ Ilona, nogmaals gefeliciteerd en wat leuk dat je al zo snel zelf een melding komt maken! Geniet van je ventje!

@ Moonie, Jij ook nogmaals gefeliciteerd en fijn dat je er weer bent!
    En idd, die hechtingen zijn maar bijzaak als je zo'n hummeltje in je armen hebt. En met een week of anderhalf a twee is de last ervan al stukken minder!

Nou, ik heb wel op bed gelegen maar echt goed geslapen heb ik niet helaas!
    Ook weer enorme spierpijn bij het opstaan en meteen weer harde buiken en dat beurse gevoel. Helaas verders nog geen spoor van 'het begin' om het zo maar te noemen........ :(

Manlief is nog even met Mikey op stap, baal er wel van dat ik niet even een lekkere wandeling kan maken!
    Misschien dat ik vanavond nog ff een klein boodschapje doe ofzo.... ben ik er even uit iig. ;)

7. Marlous

Marlous Niet meer actief

Vraagje; ik heb vooral 's nachts keiharde buiken, al de hele week trouwens. Ik dacht dat je die juist kreeg bij inspanning! Overdag heb ik het af en toe, maar 's nachts is het echt gigantisch, hoe kan dit? Als ik 's nachts naar de wc moet, is het echt een giga-onderneming op deze manier. Er is wel mee te leven hoor, maar vind het wel apart.

8. Writer

Writer Niet meer actief

Nieuws van Meesa:

Geboren op 12 januari om 7.30 is selman! Een kort maar krachtige bevalling. Moeder en kind maken het helemaal goed! :D :D :D

9. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He meiden,

Oh moonie wat een schatje is jullie Fynn zeg! Gefeliciteerd, nogmaals!

Hier maar even plat nu. Ben even naar de kindergala-middag geweest, erg leuk en gezellig, maar wil vanavond ook nog ff heen..... dus nu eerst maar even weer bijtanken, want ik ben echt kapot. Wel lekker om even weg te zijn hoor.
    Hier in de kroeg kwam de eigenaar al naar me toe dat ie voor vanavond het biljart wel voor me klaar zou maken voor de bevalling, als ik maar wel zou komen, hahaha. Leuk he? Maar ga dat natuurlijk niet doen...... al zou dat wel een mooie inwijding zijn voor ons manneke bij de carnaval, hahaha.
    Mijn broer kwam al bij me net....je mag morgen niet bevallen hoor, want dan ben ik in Utrecht op de vakantiebeurs. hahaha die stoere jongen wil toch graag zo snel mogelijk zijn eerste neefje verwelkomen. Schattig is dat he?

Nou meiden, ik hoop dat het door gaat zetten bij jullie. Berna, je bent volgens mij op de goede weg. Hij is er vast voor donderdag! IK VOEL HET AAN MIJN VRUCHTWATER hahaha

Knuf Marije

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Meesa van harte!
    geweldig! nou kom maar op met de rest van de bevallingen

@ MArlous volgens mij krijg je die harde buiken aan het eind van de zwangerschap juist omdat je ontspannen bent en je baarmoeder ook

11. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Meesa, van harte gefeliciteerd meid! Jeetje toch ineens nog snel gegaan. Aparte naam trouwens, Selman, waar komt die naam vandaan als ik vragen mag? Hoop dat jullie volop genieten van jullie beebje en we hopen snel meer van je te horen/ zien!

Knuf Marije

12. Niet meer actief

Wow Meesa! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Selman! denk dat het Turks is? mooi hoor! En idd snel gegaan opeens!

Hahaha Marije78 : mijn zus kwam ook net naar me toe! Niet morgen hoor, want die gaat ook naar een beurs! haha

Marlou: ik denk ook dat dat is omdat je ontspannen bent dan misschien?

Zo ik heb het bed verschoond, wasje gedraaid, gestofzuigd EN ben om boodschappen geweest met mijn vriend! wel flinke krampen in mijn rug net toen ik thuis kwam na de trap op lopen! maar ben er wel ff uit geweest...pfffff wat een onderneming zeg...voel me net 85 jaar oud... :cry:

13. Niet meer actief

Oh en Linda 1980 Bedankt voor je berichtje op mijn site! leuk:)

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Meesa, little hope en Moonie, van harte gefeliciteerd! Leuk, dat jullie allemaal zulke verschillende namen hebben gekozen.

HIer nog geen bevalling hoor! Heb sinds gisteren wel steeds een beetje ongi gevoel. Na het strippen flink bruinverlies gehad, maar dat was weer gestopt TOT IK NET NAAR HET TOILET MOEST. Weer wat bruinverlies in mijn ondergoed en toen ik op de wc zat kwam de slijmprop! Wauw wat een dikke berg. Pff. Dit kan je echt niet verwarren met gewoon wat slijmverlies hoor! Vind het nu wel echt spannend. Het kan nog even duren, maar de voortekenen zijn er wel!

:D

Ik ga zo alles ff teruglezen hoor, dan volgt nog wel een uitgebreidere reactie.

Ik zag dat jij misschien ook je slijmprop verloren bent Berna? Spannend!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meesa gefeliciteerd!

Marlous, dat is normaal op het einde van je zwangerschap hoor! Vooral 's nachts oefent je baarmoeder heb ik ergens gelezen. Ik heb er iig ook last van bij het naar de wc gaan.

Ik vind het wel rustig worden hier, waar zijn toch alle mama's? En Roxy heb ik volgens mij ook nog niet gezien vandaag...

16. Niet meer actief

Haai!
    Ik ben er ook nog!

Meesa, gefeliciteerd met jullie zoon Selman!

Moonie, mooi mannetje hoor :D

Nou, who's next?
    Ik hoop Berna, hehe!

Lizab, spannend zeg... whoohoo, hopelijk gaat het nu echt gebeuren!

We hebben net een babyfoon gekocht, zo'n Alecto dbx88 ofzoiets, leuk joh, met lampjes en muziekjes.
    In de familie is de rust iets wedergekeerd, maar leuk is anders.
    Ik klink erg geheimzinnig, maar hoop dat jullie het niet erg vinden. Het is nogal wat nl. :rolleyes: :confused:

Knuffel iig voor iedereen die het kan gebruiken!

17. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Meesa, Van harte gefeliciteerd meid met je kindje!!!

Berna en Lizab, spannend hoor!

18. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Marieke, geeft niet hoor!
    Je hoeft ook niks te zeggen verders, ben blij dat het beter gaat iig!
    Komt zo rot uit, zeker nu je op 'springen' staat zit je niet op problemen te wachten.

19. Niet meer actief

Sja, echt beter gaat het niet, maar er is meer duidelijkheid. Onzekerheid is helemaal naar.
    Ik probeer het maar naast me neer te leggen, maar is erg moeilijk!
    Ach ja, uiteindelijk zal het goed komen, hopen we dan maar :D

20. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Marieke, wij zitten al vanaf de kerst op geld te wachten door faillisement van het bedrijf waas mijn vriend werkt.
    De rekeningen blijven binnen komen en ik kan ze momenteel ook niet allemaal betalen.
    Is ook geen lekker moment als je op het punt van bevallen staat.
    Ik heb ook mn dagen dat ik er doorheen zit en menig traantje laat.
    Maar dan denk ik ook: het komt allemaal wel goed, we hebben elkaar en we komen er wel!
    Kan het niet vergelijken met jouw situatie natuurlijk maar weet wel hoe het is als je problemen op je dak krijgt terwijl je hoogzwanger bent.

Meid, het komt allemaal vast wel goed! Ik hoop het iig voor je! :D

Deel Deze Pagina